Alleen het verschil tussen gras en kunstgras is al bepalend voor een wedstrijd. Wat voor fase in de competitie, mentale status van het team etc dan ook.quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
Het is een beetje onzin om naar de thuiswedstrijd te kijken. Zowel Heracles als PSV staan er anders voor wmb.
Waarschijnlijk dat ook. Maar volgens mij traint PSV regelmatig op kunstgras., hoewel dat natuurlijk niet te vergelijken valt met wedstrijden.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen het verschil tussen gras en kunstgras is al bepalend voor een wedstrijd. Wat voor fase in de competitie, mentale status van het team etc dan ook.
Hmm ok.quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Abel Tamata (Bergen op Zoom, 5 december 1990)
En nog geen basisspeler, next....quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Abel Tamata (Bergen op Zoom, 5 december 1990)
Had er iemand iets anders verwacht dan? Gehoopt, dat wel, verwacht, nee....quote:
Want? Maar goed, Boilesen 100%. iemand met Ali B als zaak waarnemer kun je niet serieus nemenquote:
Dan zal Berg ook wel scoren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Isaksson die een pingel pakt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar t is weer lekker billenknijpen zo.
Met penalty killer Isaksson en ook nog een scorende Berg achter de hand.quote:
Nog 3 wedstrijden mazzel en we zijn kampioen. Twee lastige uitwedstrijden te gaan. Ik ben er niet gerust op.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke mazzel, hč? Het is níet meer normaal.
Nu heeft Twente eens een keer pech in de slotfase.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke mazzel, hč? Het is níet meer normaal.
Ik geloof dan ook dat wij het niet gaan wordenquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden mazzel en we zijn kampioen. Twee lastige uitwedstrijden te gaan. Ik ben er niet gerust op.
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebt met je NECquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Tja, Heracles was beter... jammer van die penalty. Hopelijk kan Feyenoord jullie pakken
Heb je de reeks van kansen gemist ruim 20 minuten lang na rust?quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebt met je NEC
Ja, dat heb ik. Ik heb ook gezien dat het voor rust 3-0 kon/moest zijn, dus Ajax mag God op de blote knieën bedanken. Net zoals PSV, overigens.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je de reeks van kansen gemist ruim 20 minuten lang na rust?
Wat dan nog? Dan had het na rust 3-6 voor Ajax gestaan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik. Ik heb ook gezien dat het voor rust 3-0 kon/moest zijn, dus Ajax mag God op de blote knieën bedanken. Net zoals PSV, overigens.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Ebbao het volgende:
Stop met reageren op de ajaxfan, heeft verder ook geen nut (plus je zal nooit gelijk krijgen, hoe erg je dat ook hebt).
Zo is het.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat dan nog? Dan had het na rust 3-6 voor Ajax gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |