Dat was mijn vraag!!quote:
In plaats van hun make up te doen hadden ze ook een hamburger kunnen etenquote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
in de trein de hele reis bezig zijn met hun make-up. Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.Het is allemaal verspilde moeite.
Dan zou ik alleen bezig houden met make-up. Kans is minder groot dat je eruit getrapt wordt.quote:
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen bezig houden met make-up. Kans is minder groot dat je eruit getrapt wordt.
Probleem is dat er meestal geen zadels zijn voor die "pasopzwenktuit"- konten.quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.
Hangt af hoe lang de reis is.quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee. Niet met de trein gaan dan, maar gaan fietsen.
Houd nu maar op met het goedpraten van dat dikke wijf die je 'm'n vrouw' noemtquote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef Rekkie het volgende:
Weet je hoe lekker zo vetklep neukt..... of je nu wel in haar kut zit of niet. Een vetplooi neukt ook prima
FOK!kers die denken dat andere FOK!kers überhaupt iets in bed hebben liggen?quote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Houd nu maar op met het goedpraten van dat dikke wijf die je 'm'n vrouw' noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu met zonder neus.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef Dabadiedoe het volgende:
Inderdaad, van dit soort dikke mormels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
mooie fotoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
grppig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
ja onder de OPquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Dabadiedoe het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de banner "daten met volslanke meiden".
Beter besteedt TS z'n tijd aan iets nuttigs dan een beetje rondhangen in KLB.quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.![]()
Hypocriet.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Beter besteedt TS z'n tijd aan iets nuttigs dan een beetje rondhangen in KLB.
[iets random om te beledigen voor geen reden]quote:
Nee, heel hard naast de trein gaan rennenquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef magicklady het volgende:
Heel hard door de trein heen en weer rennen
Hypocrietquote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
[iets random om te beledigen voor geen reden]
Nee, want ik zeg alleen wat je aan het doen bent.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg alleen wat je aan het doen bent.
Open je eigen topic zeg, dit gaat over geile dikke vrouwen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef vanBinsberge het volgende:
meiden die 2 pakjes per dag roken, 40 euro per week uitgeven aan cosmetica en een duur blackberry abo hebben![]()
en dan zeiken dat ze moeten werken
Helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Open je eigen topic zeg, dit gaat over geile dikke vrouwen.
Shut up TS.quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
in de trein de hele reis bezig zijn met hun make-up. Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.Het is allemaal verspilde moeite.
ey dkke ga's afvallequote:
Haahahah rot op mooiboyquote:
Wie is die poot op je UIquote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef Meghan het volgende:
Met make-up ziet zelfs een biggetje er nog lief uit.
Jaquote:
Waarom heb je hem dan op je UIquote:
en als ze het toch proberen op een normaal zadel zit het zadel meestal in hun maag-darmkanaalquote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Probleem is dat er meestal geen zadels zijn voor die "pasopzwenktuit"- konten.
kom seks hebben dan of ben je nog steeds homo :$ ?quote:
Van alle gasten op fok ben jij de enige waarmee ik het zou kunnen doenquote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
kom seks hebben dan of ben je nog steeds homo :$ ?
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Van alle gasten op fok ben jij de enige waarmee ik het zou kunnen doen
quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...
aaight
Wat moet ik met fobo ik heb haar hyves manquote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...
aaight
quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat moet ik met fobo ik heb haar hyves man
Ik heb geen ideequote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef TBNA het volgende:
Sowieso, dikke wijven in het algemeen. Op de sportschool kom ik er ook af en toe een paar tegen, die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen waggelen, 5 minuten zeer rustig op de loopband gaan, en dan weer naar huis toe. Waarschijnlijk zodat ze tegen hun omgeving kunnen zeggen 'ja ik zit op de sportschool maar ik val niet af, waarschijnlijk komt het door mijn genen dat ik moddervet ben'. Om van te kotsen.
Also, wie is die chick in je avatar, Pixie?
U bent niet van de Big Booty Bitches?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso dikke meiden.En helemaal dikke meiden die denken dat ze kans bij mij maken omdat ik zwart ben.
Jawel, maar niet als die big booty enkel te danken is aan het feit dat het sowieso een vetklomp is.quote:
MWEHHHEEHHE JE HEB JE UI VERANDERDquote:
Ik vind ze anders best lekker!quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Particuliere505 het volgende:
'k Word altijd zo kotsmisselijk van dikke zeugen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Godver wat geilquote:
rrriiiiggghhtquote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik hang hier weinig rond. Was hier toevallig.![]()
Van KLB wordt je alleen maar depri.
Goed punt, al kan ze nog steeds haar make-up opzetten. Win-win situatie.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sowieso staan ipv zitten, verbrand je vele malen meer calorien.
Hangt er maar net vanaf wat je definities van dik en te dik zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Geelman het volgende:
Tussen dik en te dik zit een wereld van verschil!
Bij mij stond er: "Geef Nu!"quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Dabadiedoe het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de banner "daten met volslanke meiden".
Mag ik wel wat anders in je bek spuiten?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef linpunt het volgende:
zolang ze geen deo in je bek spuiten vind ik alles prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Soms zijn er mensen met schildklierproblemen die kunnen er dan echt niks aan doen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn sowieso vies, zonder uitzonderingen. Ga eens wat minder eten man zwakkeling!
Fobo checkt...quote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Soms zijn er mensen met schildklierproblemen die kunnen er dan echt niks aan doen.
quote:
Dat zware botten verhaal is echt onzin iemand met ''zware'' botten is meestl maar 2 kilo zwaarder dan iemand met normale botten..quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Geelman het volgende:
Of gewoon zware botten, komt ook heel veel voor hoor.
Heb je fobo gecheckt, en geloof me... ik ben een expert in het herkennen ervan...quote:Op maandag 18 april 2011 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet of ik een dikkertje ben xD..
Maar ik denk ook dat iedereen een andere visie heeft op wat dik is...voor de modewereld ben ik gewoon een zeug xDquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Heb je fobo gecheckt, en geloof me... ik ben een expert in het herkennen ervan...
Maar nee, ben je niet.
Die mensen sporen sowieso voor geen meter.quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat iedereen een andere visie heeft op wat dik is...voor de modewereld ben ik gewoon een zeug xD
Wat moet jij eenzaam zijn om foto's te maken samen met je kattenquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
In plaats van hun make up te doen hadden ze ook een hamburger kunnen eten
Getrouwd, net voor haar pittige hairstyle make overquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zou dat linker meisje al een vriendje hebben?
Laatst zat ik in de trein en zat zo'n papzak ook een hele bak met gezond voedsel weg te schranzen. Met een gezond toetje toe natuurlijk. Ik dacht: dat komt niet meer goed.quote:
Selderij kost meer energie om te verbranden dan dat er energie uit vrij komt, dus daar kunnen ze best wat van vreten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst zat ik in de trein en zat zo'n papzak ook een hele bak met gezond voedsel weg te schranzen. Met een gezond toetje toe natuurlijk. Ik dacht: dat komt niet meer goed.
Of gewoon.. niet. Eten kan ook op vaste tijden, je gaat niet dood als je tijdens dat je vervoert wordt geen dingen kauwt die je kan ruiken..quote:
Wie zegt dat diegene niet op een vaste tijd in de trein zit dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of gewoon.. niet. Eten kan ook op vaste tijden, je gaat niet dood als je tijdens dat je vervoert wordt geen dingen kauwt die je kan ruiken..
En een kaassouflé.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef VdStouwe het volgende:
3x daags een loempia. En 2 liter water. Meer niet. Moet je kijken, het vet vliegt ervan af.
Als je om half 4 smiddags patat eet in de trein denk ik niet dat het hun avondeten is..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene niet op een vaste tijd in de trein zit dan.
Patat met pindasaus als je klaar bent met zwemmenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
En een kaassouflé.
[..]
Als je om half 4 smiddags patat eet in de trein denk ik niet dat het hun avondeten is..
/patatenpindalucht
Nee, dan moet je met mayo en ui etenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Patat met pindasaus als je klaar bent met zwemmen
Uhu, als je achter je computertje zit wel.. maar in het eckte leven..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik zou opstaan, naar haar toe stappen en vervolgens haar pontificaal aanwijzen en keihard uitlachen met:
"Haha! Wat ben je vadsig en lelijk! Eigen schuld, loslopend gezwel!"
Shit je hebt me door.. ah joh... een beetje fantaseren mag toch wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, dan moet je met mayo en ui eten
[..]
Uhu, als je achter je computertje zit wel.. maar in het eckte leven..
Bah, dat vind ik nou zo ranzig. Van die mensen die een vette hap naar binnen staan te werken terwijl ze moddervet zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zie deze dames eens lekker smullen!
[ afbeelding ]
quote:
hio ik ben een dikke meid neuken pixie?quote:
stuur dit soort vragen ff prive wil jequote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
hio ik ben een dikke meid neuken pixie?
Inderdaad dikke mensen zouden alleen groente en fruit mogen eten in het openbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik nou zo ranzig. Van die mensen die een vette hap naar binnen staan te werken terwijl ze moddervet zijn.
Oké, de vrouwen op de foto vallen wel mee vergeleken met iemand met overgewicht. Maar nog steeds ergerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |