Jaquote:
Waarom heb je hem dan op je UIquote:
en als ze het toch proberen op een normaal zadel zit het zadel meestal in hun maag-darmkanaalquote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Probleem is dat er meestal geen zadels zijn voor die "pasopzwenktuit"- konten.
kom seks hebben dan of ben je nog steeds homo :$ ?quote:
Van alle gasten op fok ben jij de enige waarmee ik het zou kunnen doenquote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
kom seks hebben dan of ben je nog steeds homo :$ ?
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Van alle gasten op fok ben jij de enige waarmee ik het zou kunnen doen
quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...
aaight
Wat moet ik met fobo ik heb haar hyves manquote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga dan eerst je fobo fixen... anders weet die playah niet, dalijk ben je fokking lelijk fzo...
aaight
quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat moet ik met fobo ik heb haar hyves man
Ik heb geen ideequote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef TBNA het volgende:
Sowieso, dikke wijven in het algemeen. Op de sportschool kom ik er ook af en toe een paar tegen, die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen waggelen, 5 minuten zeer rustig op de loopband gaan, en dan weer naar huis toe. Waarschijnlijk zodat ze tegen hun omgeving kunnen zeggen 'ja ik zit op de sportschool maar ik val niet af, waarschijnlijk komt het door mijn genen dat ik moddervet ben'. Om van te kotsen.
Also, wie is die chick in je avatar, Pixie?
U bent niet van de Big Booty Bitches?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso dikke meiden.En helemaal dikke meiden die denken dat ze kans bij mij maken omdat ik zwart ben.
Jawel, maar niet als die big booty enkel te danken is aan het feit dat het sowieso een vetklomp is.quote:
MWEHHHEEHHE JE HEB JE UI VERANDERDquote:
Ik vind ze anders best lekker!quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Particuliere505 het volgende:
'k Word altijd zo kotsmisselijk van dikke zeugen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |