quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef Dabadiedoe het volgende:
grppig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
ja onder de OPquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Dabadiedoe het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de banner "daten met volslanke meiden".
Beter besteedt TS z'n tijd aan iets nuttigs dan een beetje rondhangen in KLB.quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.![]()
Hypocriet.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Beter besteedt TS z'n tijd aan iets nuttigs dan een beetje rondhangen in KLB.
[iets random om te beledigen voor geen reden]quote:
Nee, heel hard naast de trein gaan rennenquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef magicklady het volgende:
Heel hard door de trein heen en weer rennen
Hypocrietquote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
[iets random om te beledigen voor geen reden]
Nee, want ik zeg alleen wat je aan het doen bent.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg alleen wat je aan het doen bent.
Open je eigen topic zeg, dit gaat over geile dikke vrouwen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef vanBinsberge het volgende:
meiden die 2 pakjes per dag roken, 40 euro per week uitgeven aan cosmetica en een duur blackberry abo hebben![]()
en dan zeiken dat ze moeten werken
Helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Open je eigen topic zeg, dit gaat over geile dikke vrouwen.
Shut up TS.quote:Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
in de trein de hele reis bezig zijn met hun make-up. Beter besteden ze die tijd aan afvallen ofzo.Het is allemaal verspilde moeite.
ey dkke ga's afvallequote:
Haahahah rot op mooiboyquote:
Wie is die poot op je UIquote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef Meghan het volgende:
Met make-up ziet zelfs een biggetje er nog lief uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |