Wat moet jij eenzaam zijn om foto's te maken samen met je kattenquote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
In plaats van hun make up te doen hadden ze ook een hamburger kunnen eten
Getrouwd, net voor haar pittige hairstyle make overquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zou dat linker meisje al een vriendje hebben?
Laatst zat ik in de trein en zat zo'n papzak ook een hele bak met gezond voedsel weg te schranzen. Met een gezond toetje toe natuurlijk. Ik dacht: dat komt niet meer goed.quote:
Selderij kost meer energie om te verbranden dan dat er energie uit vrij komt, dus daar kunnen ze best wat van vreten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst zat ik in de trein en zat zo'n papzak ook een hele bak met gezond voedsel weg te schranzen. Met een gezond toetje toe natuurlijk. Ik dacht: dat komt niet meer goed.
Of gewoon.. niet. Eten kan ook op vaste tijden, je gaat niet dood als je tijdens dat je vervoert wordt geen dingen kauwt die je kan ruiken..quote:
Wie zegt dat diegene niet op een vaste tijd in de trein zit dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Of gewoon.. niet. Eten kan ook op vaste tijden, je gaat niet dood als je tijdens dat je vervoert wordt geen dingen kauwt die je kan ruiken..
En een kaassouflé.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef VdStouwe het volgende:
3x daags een loempia. En 2 liter water. Meer niet. Moet je kijken, het vet vliegt ervan af.
Als je om half 4 smiddags patat eet in de trein denk ik niet dat het hun avondeten is..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene niet op een vaste tijd in de trein zit dan.
Patat met pindasaus als je klaar bent met zwemmenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
En een kaassouflé.
[..]
Als je om half 4 smiddags patat eet in de trein denk ik niet dat het hun avondeten is..
/patatenpindalucht
Nee, dan moet je met mayo en ui etenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Patat met pindasaus als je klaar bent met zwemmen
Uhu, als je achter je computertje zit wel.. maar in het eckte leven..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik zou opstaan, naar haar toe stappen en vervolgens haar pontificaal aanwijzen en keihard uitlachen met:
"Haha! Wat ben je vadsig en lelijk! Eigen schuld, loslopend gezwel!"
Shit je hebt me door.. ah joh... een beetje fantaseren mag toch wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, dan moet je met mayo en ui eten
[..]
Uhu, als je achter je computertje zit wel.. maar in het eckte leven..
Bah, dat vind ik nou zo ranzig. Van die mensen die een vette hap naar binnen staan te werken terwijl ze moddervet zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zie deze dames eens lekker smullen!
[ afbeelding ]
quote:
hio ik ben een dikke meid neuken pixie?quote:
stuur dit soort vragen ff prive wil jequote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
hio ik ben een dikke meid neuken pixie?
Inderdaad dikke mensen zouden alleen groente en fruit mogen eten in het openbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik nou zo ranzig. Van die mensen die een vette hap naar binnen staan te werken terwijl ze moddervet zijn.
Oké, de vrouwen op de foto vallen wel mee vergeleken met iemand met overgewicht. Maar nog steeds ergerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |