abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95614348
Jezus christus php, je bent net terug en je laat al direct blijken dat je het verstand hebt van een pindarotsje. Je woont potdomme in Knuttekut aan de Zee waar elke vrouw nog een rok draagt en je in elkaar wordt gebeukt als je op zondag de tuin aanharkt, en jij hebt het over de islamitische cultuur die de boel overneemt. Ben je gewoon heel simpel of verzin je maar weer eens wat om de aandacht te trekken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 17 april 2011 @ 11:38:42 #152
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95614435
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Jezus christus php, je bent net terug en je laat al direct blijken dat je het verstand hebt van een pindarotsje. Je woont potdomme in Knuttekut aan de Zee waar elke vrouw nog een rok draagt en je in elkaar wordt gebeukt als je op zondag de tuin aanharkt, en jij hebt het over de islamitische cultuur die de boel overneemt. Ben je gewoon heel simpel of verzin je maar weer eens wat om de aandacht te trekken?
_O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95615871
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als je wilt beweren dat de islamisering niet heeft toegeslagen in in ieder geval het medialandschap van Nederland moet je dat zelf weten natuurlijk. Ik toon aan met mijn voorbeeldjes dat er wel een sterke verschuiving plaats heeft gevonden. Elly en Rikkert scoren geen hits meer met hun christelijke liedjes terwijl de 'Leipe Mocro Flavour' bovenaan staat.
Als een moslim poept, noem je dat dan ook Islamisering van het rioolsysteem? Want daar neigt het wel naar. Ik kan geen religieuze inslag zien bij de comedy van Najib Amhali of de liedjes van Ali-B of Yes-R for that matter. Feitelijk zie je elke uiting van een moslim, of dat nu in de politiek is, media, of op straat - als een vorm van Islamisering.

Dat zou natuurlijk kunnen (afhankelijk van je definitie). In die zin zijn er dus erg veel positieve bijdragen vanuit de Islamitische cultuur. Dat is een verfrissende gedachte ten aanzien van die van PHP, die meer het negativisme lijkt op te zoeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95615994
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef phpmystyle het volgende:deze cultuur weet zich gesteund door marxistische cultuur-relativisten die alles wel best vinden.
We hebben meer mensen nodig die alles wel best vinden in plaats van uitgebreid klagen over dingen waar ze de ballen verstand van hebben.
pi_95616648
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 12:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als een moslim poept, noem je dat dan ook Islamisering van het rioolsysteem? Want daar neigt het wel naar. Ik kan geen religieuze inslag zien bij de comedy van Najib Amhali of de liedjes van Ali-B of Yes-R for that matter. Feitelijk zie je elke uiting van een moslim, of dat nu in de politiek is, media, of op straat - als een vorm van Islamisering.

Dat zou natuurlijk kunnen (afhankelijk van je definitie). In die zin zijn er dus erg veel positieve bijdragen vanuit de Islamitische cultuur. Dat is een verfrissende gedachte ten aanzien van die van PHP, die meer het negativisme lijkt op te zoeken.
Heeft wel tot gevolg dat veel oorspronkelijke Nederlanders, nu vaak 'aboriginals' genoemd, zich niet meer thuis voelen in het land. Ligt er dus aan wat je positief vindt.
  zondag 17 april 2011 @ 13:24:18 #156
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_95617716
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
_O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_95619884
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 12:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Heeft wel tot gevolg dat veel oorspronkelijke Nederlanders, nu vaak 'aboriginals' genoemd, zich niet meer thuis voelen in het land. Ligt er dus aan wat je positief vindt.
De betreffende uitingen worden anders het meest geconsumeerd door de aborignals. Kennelijk genieten ze er dus wel degelijk van. Of het nu de films zijn, de CD's van Ali B of de humor van Najib.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 17 april 2011 @ 14:32:00 #158
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95620186
Och ik zie geen ondergang, meer een kleinere rol die ze vervullen.

Overigens zijn bepaalde aspecten van de Arabische culturen helemaal nog niet zo verkeerd, denk aan al die leuke gasten, waterpijpen, lounge-barren met van die lekkere kussens, goed eten, goede kruiden, muziek die af en toe wel te pruimen is etc.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 17 april 2011 @ 14:34:27 #159
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95620292
Sharia geneuzel en geklaag om onze cultuur dan weer niet, maar dat zijn vaak toch de randfiguren. Dat die harder moeten worden aangepakt en minder op de schouder moeten worden geklopt ben ik het dan wel weer mee eens, maar een tsunami van islamisering zie ik niet.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 17 april 2011 @ 14:39:57 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_95620561
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Och ik zie geen ondergang, meer een kleinere rol die ze vervullen.

Overigens zijn bepaalde aspecten van de Arabische culturen helemaal nog niet zo verkeerd, denk aan al die leuke gasten, waterpijpen, lounge-barren met van die lekkere kussens, goed eten, goede kruiden, muziek die af en toe wel te pruimen is etc.
Zeker zitten er wel goede aspecten aan die cultuur vast, alleen moet je je ogen niet sluiten voor de donkere kanten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95620950
Ik denk dat de meeste ergernis ontstaat doordat desbetreffende groepen - in z'n geheel - weinig aan de Nederlandse samenleving bijdragen. Veel uitkeringen, veel criminaliteit, veel overlast etc. Dat wekt irritatie op.
Wat natuurlijk door links komt, die ze een uitkering geeft en denkt met taakstraffen alle criminaliteit te oplossen.

Bijv. Chinezen hebben ook hun eigen cultuur, maar veroorzaken weinig overlast (ja, op de maffia's na), de jongeren zijn goedgeschoold, weinig in de uitkeringen etc. etc. Wat wel zo is, is dat de Chinese cultuur niet botst met de Westerse cultuur.
  zondag 17 april 2011 @ 14:52:18 #162
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95621029
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zeker zitten er wel goede aspecten aan die cultuur vast, alleen moet je je ogen niet sluiten voor de donkere kanten.
Dat niet nee, maar of het nou inherent is aan een "stroming" betwijfel ik.

Zwarte schapen heb je overal, die moet je dan ook hard aanpakken en niet als gelijke zien. Dat dat nu nog wel gebeurd is juist een humanistische zwak, gesteund door geschiedkundige feiten waar men nog steeds (ten onrechte) bang voor is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95622024
Kwaliteits-topic van Php wederom. Nederland heeft geen Joods-Christelijk-Humanistische cultuur. Nederland heet heel veel verschillende culturen. Dat heeft niks te maken met dat ik een pleidooi wil houden voor de multiculturele samenleving. De multiculturele samenleving waarin meerdere culturen in het zelfde gebied wonen kan NIET gezien worden als een project, het is een gegeven dat niet ontkent kan worden. Dat wij een cultuur hebben die wordt opgeslokt door (hoe idioot het ook klinkt) een islamitische cultuur is dus een fout idee dat op geen enkele logische grondslag gestoeld kan worden.

Sommigen in Nederland zullen een joodse cultuur hebben, sommige een christelijke cultuur en andere een humanistische cultuur. Dit betekent echter niet dat die culturen bij elkaar (wat het geheel nog idioter maakt gezien de geschiedenis tussen de drie) de enige cultuur zijn die Nederland Nederland maakt.
Historisch gezien is het wel zo dat we een traditie hebben die gevormd is door joodse, christelijke en humanistische invloeden, om dat dan onze cultuur te noemen slaat nergens op.

Dan over de islamitische cultuur die de onze zou overschaduwen. Als je naar de maatschappij kijkt dan zie je dat er nergens sprake is van een grote islamitische cultuur die andere wegdrukt. Natuurlijk is het zo dat in de ene wijk meer mensen met een islamitische cultuur wonen dan in andere wijken. Dat is echter iets heel anders dan dat de islamitische cultuur aan terrein wint. Binnen die gebieden zie je dat de islamitische normen en waarden (lees: cultuur) afzwakken en een minder grote rol spelen. Maar een klein deel van de moslims gaat minimaal eens per maand naar de moskee (in heel Nederland minder dan 200.000) mensen. Het zijn kleine incidenten die het zo doen overkomen alsof de islam in Nederland dominant zal worden. Door islam-sceptici wordt er vaak gebruik gemaakt van doem-scenarios om de angst aan te wakkeren. Verwijzingen naar situaties in Pakistan, Sudan, Iran en andere verre landen worden daarin niet geschuwd. Een Italiaanse journalist die wordt onthoofd door een radicaal islamitische splinterbeweging van Hamas is vreselijk en ieder wel denkend westers persoon zal dat afwijzen (inclusief moslims). Het feit is echter dat dit soort incidenten in ons land niet plaats zullen vinden en vaak zijn de moslims die naar Nederland komen gevlucht voor extremistische groeperingen in hun eigen land.
Onderzoeken die door Wilders c.s. aangehaald worden om het tegendeel te bewijzen maken vaak gebruik van slecht uitgevoerde statistische resultaten.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_95627430
quote:
3s.gif Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef Zienswijze het volgende:
Ik denk dat de meeste ergernis ontstaat doordat desbetreffende groepen - in z'n geheel - weinig aan de Nederlandse samenleving bijdragen. Veel uitkeringen, veel criminaliteit, veel overlast etc. Dat wekt irritatie op.
Wat natuurlijk door links komt, die ze een uitkering geeft en denkt met taakstraffen alle criminaliteit te oplossen.

Bijv. Chinezen hebben ook hun eigen cultuur, maar veroorzaken weinig overlast (ja, op de maffia's na), de jongeren zijn goedgeschoold, weinig in de uitkeringen etc. etc. Wat wel zo is, is dat de Chinese cultuur niet botst met de Westerse cultuur.
Ik hoorde vandaag in Buitenhof dat maar 0.3% van de uit Polen afkomstige Nederlanders een uitkering heeft. Onder autochtone Nederlanders is dat 1.8%.
Heeft links het nu weer goed gedaan?
Rechts-Links geneuzel :r
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_95628212
Wat is dat nu precies, die 'Joods-Christelijke-Humanistische' cultuur?

Volgens mij pak je een paar positieve eigenschappen van een arbitrair samenraapsel van culturen en zeg je: 'Dat is nou de Nederlandse cultuur!'. Het enige probleem dat we hier hebben met Moslims, is dat er een paar bontkraagjes de straten in de randstad terroriseren (bullshit volgens mij, maar laten we even aannemen dat dit waar is). Wat denk jij dat ervoor zorgt dat dit tuig de straten van de hardwerkende Hollanders onveilig maakt: de religie van hun ouders, of hun lage sociaal economische status?

Ik weet in ieder geval wel dat een lage SES dit soort problemen bijzonder goed kan voorspellen, welke religieuze achtergrond de potentiële tuigdorpbewoner ook heeft.

Waarom lezen figuren als jij (php, holo, etc) niet gewoon objectieve informatie in plaats van al die pulp bronnen die een gigantische bias hebben voor neoconservatief/rechts/nationalistisch geneuzel. Waarom haal je je informatie niet bij objectievere bronnen als de nrc of de trouw, het cbs, wetenschappelijke journals, onderzoeksbureaus van de overheid (oke, die werken voor het kabinet, maar toch vrij objectief) enzovoort. Nee, in plaats daarvan slikken jullie uitspraken van Wilders en Bosma voor zoete koek.

Ik weet niet wat de Nederlandse cultuur precies is (Amerikanen en andere buitenlanders noemen ons vaak onbeschoft, naar binnen gekeerd en onverschillig), maar volgens mij gaat het er prima mee.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_95628382
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Sharia geneuzel en geklaag om onze cultuur dan weer niet, maar dat zijn vaak toch de randfiguren. Dat die harder moeten worden aangepakt en minder op de schouder moeten worden geklopt ben ik het dan wel weer mee eens, maar een tsunami van islamisering zie ik niet.
Mee eens.

Trouwens, als ik het goed begrepen heb ben jij een echte kosmopoliet toch?
Wat vinden buitenlanders nu eigenlijk van Nederland? Ik weet dat 99 procent van de wereld denkt dat Nederland een provincie van Duitsland oid is, of gewoon niet kent, maar je zult vast mensen gesproken hebben die hier een tijdje hebben gewoond of gereisd. Wat vinden ze van onze 'cultuur'?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 17 april 2011 @ 17:31:00 #167
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95628699
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Mee eens.

Trouwens, als ik het goed begrepen heb ben jij een echte kosmopoliet toch?
Wat vinden buitenlanders nu eigenlijk van Nederland? Ik weet dat 99 procent van de wereld denkt dat Nederland een provincie van Duitsland oid is, of gewoon niet kent, maar je zult vast mensen gesproken hebben die hier een tijdje hebben gewoond of gereisd. Wat vinden ze van onze 'cultuur'?
Verschilt echt enorm met welke doelgroep je te maken hebt (denk aan leeftijd en beroep). Voor de jongeren is de term "Nederland" vaak zwaar ondergeschikt aan "Amsterdam" wat ze dan weer wel kennen, met name om de deugden des levens om het zo maar te noemen.

Professionals en ouderen waarderen onze openheid, directheid, zakelijkheid, poldermodel, cultuur als in schilders en filosofen ook zeer zeker. Maar waar we echt om bekend staan in het algemeen is toch wel Amsterdam ofwel het Volendamse levensstijltje.

Ik zou niet zeggen dat we echt een "Nederlandse cultuur" hebben in die zin, tenzij je de historie er bij wilt halen. Tenminste, niet in de ogen van buitenlanders. Het is meer onze wetgeving en zakelijk discipline (en veelzijdigheid m.b.t. talen) dat naar voren komt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95628775
quote:
3s.gif Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Verschilt echt enorm met welke doelgroep je te maken hebt (denk aan leeftijd en beroep). Voor de jongeren is de term "Nederland" vaak zwaar ondergeschikt aan "Amsterdam" wat ze dan weer wel kennen, met name om de deugden des levens om het zo maar te noemen.

Professionals en ouderen waarderen onze openheid, directheid, zakelijkheid, poldermodel, cultuur als in schilders en filosofen ook zeer zeker. Maar waar we echt om bekend staan in het algemeen is toch wel Amsterdam ofwel het Volendamse levensstijltje.

Ik zou niet zeggen dat we echt een "Nederlandse cultuur" hebben in die zin, tenzij je de historie er bij wilt halen. Tenminste, niet in de ogen van buitenlanders. Het is meer onze wetgeving en zakelijk discipline (en veelzijdigheid m.b.t. talen) dat naar voren komt.
Ik dacht altijd dat we bekend stonden als gierig. Wat ik niet begrijp, ik noem het slim met geld omgaan :Y
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 17 april 2011 @ 17:35:44 #169
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95628901
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat we bekend stonden als gierig. Wat ik niet begrijp, ik noem het slim met geld omgaan :Y
Dat is een geuzennaam die de Nederlanders zichzelf graag aanmeten, evenals "botheid" of "onbeleefdheid". In het buitenland (buiten de stupide Nederlandse toeristen a la Oh Oh Cherso om) worden deze karaktereigenschappen vaak juist wel als goed aangemerkt.

Vooral de zakelijke mentaliteit en de gave om niet overal uren omheen te moeten draaien of lullen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95628959
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is een geuzennaam die de Nederlanders zichzelf graag aanmeten, evenals "botheid" of "onbeleefdheid". In het buitenland (buiten de stupide Nederlandse toeristen a la Oh Oh Cherso om) worden deze karaktereigenschappen vaak juist wel als goed aangemerkt.

Vooral de zakelijke mentaliteit en de gave om niet overal uren omheen te moeten draaien of lullen.
Toch vraag ik me af of dat soort dingen echt sterker zijn in het ene land dan in het andere land. Sprak ooit een Cubaan die beweerde dat zijn volk toch zo goed tegen drank kon :') Al is dat een fysieke eigenschap.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 17 april 2011 @ 17:39:07 #171
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95629024
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of dat soort dingen echt sterker zijn in het ene land dan in het andere land. Sprak ooit een Cubaan die beweerde dat zijn volk toch zo goed tegen drank kon :') Al is dat een fysieke eigenschap.
Dat is het wel, we zijn als Nederlanders vaak wat zakelijker ingesteld dan andere landen, en wat directer dan andere landen, heb ik zelf ook gemerkt. Vooral tijdens m'n verblijf in landen met een wat Afrikaanser of "Latijns" insteek, die verkiezen meer poespas in plaats van "to the point".

Maar ik zou nou niet echt zeggen dat buitenlanders dat als een nadeel van ons ervaren, dat niet.

Drankgewenning zou ik zo niet weten, denk dat 't meer een individueel geval is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95629055
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is het wel, we zijn als Nederlanders vaak wat zakelijker ingesteld dan andere landen, en wat directer dan andere landen, heb ik zelf ook gemerkt. Vooral tijdens m'n verblijf in landen met een wat Afrikaanser of "Latijns" insteek, die verkiezen meer poespas in plaats van "to the point".

Maar ik zou nou niet echt zeggen dat buitenlanders dat als een nadeel van ons ervaren, dat niet.

Drankgewenning zou ik zo niet weten, denk dat 't meer een individueel geval is.
Maar, hoe zou dat dan komen? Onze samenleving?
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 17 april 2011 @ 17:43:09 #173
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95629183
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Maar, hoe zou dat dan komen? Onze samenleving?
Nee, geschiedenis en denkwijze.

We zijn een land dat drijft op handel en zo snel mogelijk beslissingen maken en onze afhankelijkheid van het buitenland, zie ook onze aanleg voor talen. Waar menig Duitser nog geen woord Engels uit de strot kan krijgen zit de gemiddelde Nederland toch al zeker op 2 a 3 talen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 17 april 2011 @ 17:44:54 #174
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_95629245
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:16 schreef Zolcon het volgende:
Kwaliteits-topic van Php wederom. Nederland heeft geen Joods-Christelijk-Humanistische cultuur. Nederland heet heel veel verschillende culturen. Dat heeft niks te maken met dat ik een pleidooi wil houden voor de multiculturele samenleving. De multiculturele samenleving waarin meerdere culturen in het zelfde gebied wonen kan NIET gezien worden als een project, het is een gegeven dat niet ontkent kan worden. Dat wij een cultuur hebben die wordt opgeslokt door (hoe idioot het ook klinkt) een islamitische cultuur is dus een fout idee dat op geen enkele logische grondslag gestoeld kan worden.

Sommigen in Nederland zullen een joodse cultuur hebben, sommige een christelijke cultuur en andere een humanistische cultuur. Dit betekent echter niet dat die culturen bij elkaar (wat het geheel nog idioter maakt gezien de geschiedenis tussen de drie) de enige cultuur zijn die Nederland Nederland maakt.
Historisch gezien is het wel zo dat we een traditie hebben die gevormd is door joodse, christelijke en humanistische invloeden, om dat dan onze cultuur te noemen slaat nergens op.

Dan over de islamitische cultuur die de onze zou overschaduwen. Als je naar de maatschappij kijkt dan zie je dat er nergens sprake is van een grote islamitische cultuur die andere wegdrukt. Natuurlijk is het zo dat in de ene wijk meer mensen met een islamitische cultuur wonen dan in andere wijken. Dat is echter iets heel anders dan dat de islamitische cultuur aan terrein wint. Binnen die gebieden zie je dat de islamitische normen en waarden (lees: cultuur) afzwakken en een minder grote rol spelen. Maar een klein deel van de moslims gaat minimaal eens per maand naar de moskee (in heel Nederland minder dan 200.000) mensen. Het zijn kleine incidenten die het zo doen overkomen alsof de islam in Nederland dominant zal worden. Door islam-sceptici wordt er vaak gebruik gemaakt van doem-scenarios om de angst aan te wakkeren. Verwijzingen naar situaties in Pakistan, Sudan, Iran en andere verre landen worden daarin niet geschuwd. Een Italiaanse journalist die wordt onthoofd door een radicaal islamitische splinterbeweging van Hamas is vreselijk en ieder wel denkend westers persoon zal dat afwijzen (inclusief moslims). Het feit is echter dat dit soort incidenten in ons land niet plaats zullen vinden en vaak zijn de moslims die naar Nederland komen gevlucht voor extremistische groeperingen in hun eigen land.
Onderzoeken die door Wilders c.s. aangehaald worden om het tegendeel te bewijzen maken vaak gebruik van slecht uitgevoerde statistische resultaten.
Die eerste zin zal ik maar even passeren :') Verder chapeau voor de eerste inhoudelijke reactie.

Je kunt toch niet erkennen dat Nederland ''islamitischer'' is geworden in vergelijking met pak'm beet 30 jaar geleden. Momenteel worden er discussies gevoerd om het bijzonder onderwijs af te schaffen om zodoende ook een einde te maken aan het Islamitisch onderwijs. Verder komt er op termijn halal-bankieren speciaal voor onze medelanders. Als er sprake was van integratie dan zouden Moslims minder veeleisend. Maar nee, ze gaan net zo lang door tot ze vroeg of laat hun zin krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95629261
quote:
3s.gif Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, geschiedenis en denkwijze.

We zijn een land dat drijft op handel en zo snel mogelijk beslissingen maken en onze afhankelijkheid van het buitenland, zie ook onze aanleg voor talen. Waar menig Duitser nog geen woord Engels uit de strot kan krijgen zit de gemiddelde Nederland toch al zeker op 2 a 3 talen.
Dat komt natuurlijk ook omdat Duitsland veel groter is en veel meer macht heeft. Als een bedrijf met een Duits bedrijf wil handelen en ze spreken daar Duits, hebben ze een veel grotere kans. Als wij dan zouden gaan zeggen 'kom maar terug als je Nederlands spreekt' zou onze economie stil liggen.
-Linkse Boomknuffelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')