abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 01:06:18 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95607355
Ik moet met pijn in mijn hart vaststellen dat de hierboven genoemde cultuur aan het verwateren en vervagen is door de opkomende Islam. We hebben het hier over een cultuur die Nederland gebracht heeft tot een van de meest welvarende landen ter wereld. De VOC mentaliteit, de eerste grote multinationals. Allemaal vloeien ze voort uit onze traditie/cultuur, denk bijvoorbeeld eens aan de Joden die aan de wieg stonden van de eerste banken. En zo kun je eindeloos doorgaan.

Helaas is deze cultuur aan het verdwijnen en plaats aan het maken voor een Islamitische cultuur gemengd met wat sociaal democratie en progressief liberalisme, deze cultuur weet zich gesteund door marxistische cultuur-relativisten die alles wel best vinden. Deze houding en het huidige tendens wat zich nu voordoet zal onherroepelijk leiden tot de ondergang van Europa en een einde maken aan onze welvaart.

Doel: Hoe kunnen we deze trend doorbreken en een nieuwe weg inslaan die past bij de 21e eeuw?

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 17-04-2011 01:11:35 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_95607686
Alle buitenlanders het land uitzetten en alle linksen heropvoeden.
pi_95607769
Zal niet veel tegen te doen zijn.
pi_95607780

Zieke reclames trekt dit topic aan.
  zondag 17 april 2011 @ 01:20:25 #5
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95607920
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef gamezz het volgende:
Zal niet veel tegen te doen zijn.
Waarom niet?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95607950
Hoe fucking oud ben je nou? Als je niet veel ouder dan 30 bent heb je nooit een andere cultuur meegemaakt dan deze. Voor jou is er dus niks veranderd.

Mensen doen alsof ze lopende geschiedenisboeken zijn met een sterk inlevingsvermogen |:(
  zondag 17 april 2011 @ 01:22:23 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95607980
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:21 schreef ABombali het volgende:
Hoe fucking oud ben je nou? Als je niet veel ouder dan 30 bent heb je nooit een andere cultuur meegemaakt dan deze. Voor jou is er dus niks veranderd.

Mensen doen alsof ze lopende geschiedenisboeken zijn met een sterk inlevingsvermogen |:(
Het spijt me, ik hoor en lees ook nog wel wat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 april 2011 @ 01:22:56 #8
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95607997
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef phpmystyle het volgende:

Helaas is deze cultuur aan het verdwijnen en plaats aan het maken voor een Islamitische cultuur gemengd met wat sociaal democratie en progressief liberalisme, deze cultuur weet zich gesteund door marxistische cultuur-relativisten die alles wel best vinden.
Die heb je van Bosma
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95608035
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom niet?
Een immigratiestop uit moslimlanden? Daar gaat de meerderheid het nooit mee eens zijn, en al helemaal niet in alle Europese landen ben ik bang.
pi_95608086
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef gamezz het volgende:

[..]

Een immigratiestop uit moslimlanden? Daar gaat de meerderheid het nooit mee eens zijn, en al helemaal niet in alle Europese landen ben ik bang.
Wel flauw, in andere Europese landen hebben ze relatief veel minder moslims dan wij.
pi_95608140
Ik zie niet veel mensen overgaan op het Islamitische geloof, verder sterft uiteindelijk dat Joods-Christelijke ook uit, blijft over een Humanistische cultuur: gericht op mensen, hun behoeften, rechten en plichten die daarbij horen, prima dus.
I´m back.
  zondag 17 april 2011 @ 01:27:42 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608143
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:24 schreef gamezz het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af, temeer als je je bedenkt hoe het 20 jaar geleden was, toen was het dossier cutluur/integratie/etc nog onbespreekbaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608147
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het spijt me, ik hoor en lees ook nog wel wat.
Dan heb je ook wel gelezen dat het tegenwoordig veel beter gaat met Nederland dan 50 jaar geleden. Rechten van de vrouw kenden ze toen bijna niet, een vrouw was een huisvrouw. Zo kun je veel meer dingen opnoemen die de prachtige Christelijke cultuur ons "oplegde".

Volksverhuizingen zijn er altijd al geweest, al sinds dag 1(en nee dat waren jouw adam en eva waarschijnlijk niet). Je moet niet zo bang zijn voor alles wat je niet kent, het komt wel goed.
  zondag 17 april 2011 @ 01:28:34 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608169
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die heb je van Bosma
Nope,ik lees wel eens wat vaker columns.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608189
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wel flauw, in andere Europese landen hebben ze relatief veel minder moslims dan wij.
Rotterdam het nieuwe Mekka?
Via Nederland zullen ze heel Europa binnen kunnen komen.
  zondag 17 april 2011 @ 01:30:15 #16
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608222
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef ABombali het volgende:

[..]

Dan heb je ook wel gelezen dat het tegenwoordig veel beter gaat met Nederland dan 50 jaar geleden. Rechten van de vrouw kenden ze toen bijna niet, een vrouw was een huisvrouw. Zo kun je veel meer dingen opnoemen die de prachtige Christelijke cultuur ons "oplegde".

Volksverhuizingen zijn er altijd al geweest, al sinds dag 1(en nee dat waren jouw adam en eva waarschijnlijk niet). Je moet niet zo bang zijn voor alles wat je niet kent, het komt wel goed.
Dat was overal ter wereld. Daarbij hebben wij uiteindelijk de slag gemaakt om juist wel vrouwenrechten toe te kennen, om homo's wel te laten trouwen. Dat is een heel stuk liberalisme wat je dikwijls in Islamitische landen niet ziet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608264
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:29 schreef gamezz het volgende:

[..]

Rotterdam het nieuwe Mekka?
Via Nederland zullen ze heel Europa binnen kunnen komen.
Misschien moet er dan centraal Europees geregeld worden dat er in noordelijk Noorwegen of op Swalbard een centrale moslimvestigingsplaats komt. Die Scandinaviërs maken het er zich nu wel erg makkelijk vanaf, daar moet je met een vergrootglas zoeken naar een Marokkaan.
  zondag 17 april 2011 @ 01:34:02 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608338
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:31 schreef gamezz het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)zijn-moslims-in-2012

Reële voorspelling?
Nee, wij Europeanen zijn te humaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608368
Leg nou eens aan de hand van concrete voorbeelden uit wat jij nou precies merkt van je islamisering?
pi_95608382
Als je een keer in een grote stad komt dan zie je ook wel dat er maar een heel klein deel echt moslim is, de rest is Nieuw Moslim(alleen zichzelf moslim noemen, doen verder niks). Volgende generatie zal nog erger verwesterd denk ik.
  zondag 17 april 2011 @ 01:36:47 #22
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608417
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef Tocadisco het volgende:
Leg nou eens aan de hand van concrete voorbeelden uit wat jij nou precies merkt van je islamisering?
Als je voorbeelden wil horen als''de vis is duurder geworden'' door de Islamiseren dan zal ik je het antwoord verschuldigd blijven. Wil je de OP lezen dan zul je begrijpen dat ik mijn zorgen uitspreek over de toekomst.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608427
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef Tocadisco het volgende:
Buiten dat zou ik graag weten wat het Joodse gedeelte van onze cultuur nu precies is. Joden waren vroeger ook notoire cultuurverziekers heb ik vernomen.
  zondag 17 april 2011 @ 01:37:28 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608434
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef ABombali het volgende:
Als je een keer in een grote stad komt dan zie je ook wel dat er maar een heel klein deel echt moslim is, de rest is Nieuw Moslim(alleen zichzelf moslim noemen, doen verder niks). Volgende generatie zal nog erger verwesterd denk ik.
Binnen de Islam werkt dat natuurlijk wel even wat anders he. Die hebben de hele verlichting nog niet meegemaakt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95608487
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Binnen de Islam werkt dat natuurlijk wel even wat anders he. Die hebben de hele verlichting nog niet meegemaakt.
Daarbij de Joden in Nederland van Sefardische afkomst waren vaak al min of meer atheïstisch, iig al deïstisch, en gericht op een humane, menselijke cultuur.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')