abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 01:55:41 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95608951
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Nationalisme. Dat is rechts.
Die discussie gaan we nu niet hier voeren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_95608977
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zeg ik niet, anders lijk ik weer zo'n narrige rechtse neoconservatieve imperealist.
Je bent zelf een orthodoxe Jood, die van de weeromstuit het neoconservatisme aanhangt?
Je vijanden detecteren en die met alles wat je hebt vernietigen, voordat zij jou vernietigen? Zoiets?
I´m back.
pi_95609006
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom niet ? Lijkt mij vrij essentieel aangezien het geneuzel over "onze" joods-christelijk-humanistische-boedhistische-vliegenspaghettimonsterisme-behalvedeislamisme cultuur daar een uiting van is.
  zondag 17 april 2011 @ 01:57:42 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609011
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent zelf een orthodoxe Jood, die van de weeromstuit het neoconservatisme aanhangt?
Je vijanden detecteren en die met alles wat je hebt vernietigen, voordat zij jou vernietigen? Zoiets?
:D
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609017
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

no-can-do
jij begon met het fokritueel weer opvoeren
de ondergang van de beschaving door vreemdelingen = klassiek nationalistisch thema
  zondag 17 april 2011 @ 01:58:47 #56
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_95609030
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over het verhaal van de Joden tussen 40-45 in ons eigen land...
En ook in de periode voor 40-45 waren Joden ongewenst in Nederland.

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze hebben wel invloed :P
Neemt niet weg dat de Joods-Christelijke cultuur niet bestaat en nooit heeft bestaan.

Dat Wilders in artikel 1 van de Grondwet wil vastleggen dat Nederland een Joods-Christelijke (en humanistische) cultuur kent wil niet zeggen dat er in Nederland ook daadwerkelijk sprake is van een Joods-Christelijke cultuur of dat hier ooit sprake van is geweest. Want dat is simpelweg niet zo.
  zondag 17 april 2011 @ 01:59:13 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609043
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom niet ? Lijkt mij vrij essentieel aangezien het geneuzel over "onze" joods-christelijk-humanistische-boedhistische-vliegenspaghettimonsterisme-behalvedeislamisme cultuur daar een uiting van is.
Nee, het is en blijft een feit dat wij dmv de Islamisering onszelf tekort doen. Wij delen niet hun normen en waarden, en zij niet de onze. Daarbij is er momenteel nog geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat er een verlichting binnen de Islam aankomt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609058
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

:D
Ja, wat dan, ik kan niets anders verzinnen. Zelfs de geschiedenis moet herschreven worden om de vijand te vernietigen...
I´m back.
  zondag 17 april 2011 @ 02:00:36 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609075
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

Neemt niet weg dat de Joods-Christelijke cultuur niet bestaat en nooit heeft bestaan.

Dat Wilders in artikel 1 van de Grondwet wil vastleggen dat Nederland een Joods-Christelijke (en humanistische) cultuur kent wil niet zeggen dat er in Nederland ook daadwerkelijk sprake is van een Joods-Christelijke cultuur of dat hier ooit sprake van is geweest. Want dat is simpelweg niet zo.
Potsierlijke onzin. Elke politicus erkent dat, behalve ultra linkse politici zoals je die tegenkomt bij GL en SP.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 april 2011 @ 02:01:20 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609089
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat dan, ik kan niets anders verzinnen. Zelfs de geschiedenis moet herschreven worden om de vijand te vernietigen...
Ach, ik ben een beetje conservatief..en een beetje liberaal... :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609095
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:52 schreef DrDentz het volgende:
Maar goed, we zijn toch allang een beetje een islamitisch land met al de moskeeën
Waar dan? Ik heb er in heel Zuid-Limburg (660km2, 600.000 inwoners) met een hoop moeite net 5 weten te vinden.
quote:
, films als Shouf Shouf Habibi! en Het Schnitzelparadijs in de bios
Nou nou, 2 films in 10 jaar tijd. We worden echt overspoeld door Islamitische films zeg..
quote:
, Najib Amhali die volle zalen trekt
Van de tientallen komieken die volle zalen trekken is er 1tje moslim, ook niet bepaald een overweldigend aantal.
quote:
en Afellay en Boulahrouz in het Nederlands voetbalelftal.
2 van de 22, ook niet bijster veel.
pi_95609106
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, het is en blijft een feit dat wij dmv de Islamisering onszelf tekort doen. Wij delen niet hun normen en waarden, en zij niet de onze. Daarbij is er momenteel nog geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat er een verlichting binnen de Islam aankomt.
Ik denk dat jij vele normen en waarden deelt met fundamentalistische moslims. Dat is juist het grappige. Je vertegenwoordigt de westerse cultuur van vrijheid en democratie helemaal niet.
pi_95609117
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, hoewel Joden wel allerlei elementaire rechten hadden in ons land wel hadden die ze in Oost- en Midden-Europa niet hadden. Toch bestond er redelijk wat antisemitisme idd.
I´m back.
  zondag 17 april 2011 @ 02:03:38 #64
18159 Dlocks
pi_95609142
quote:

[..]

Ik deel ook niet de normen en waarden van mijn buurman. Of de normen en waarden van christenen. Of de normen en waarden van een iemand die in Friesland woont.

Er zijn talloze verschillende 'groepen' autochtone Nederlanders in Nederland die elkaars normen en waarden niet delen. Dus wat is het punt?
  zondag 17 april 2011 @ 02:03:43 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609145
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vele normen en waarden deelt met fundamentalistische moslims. Dat is juist het grappige. Je vertegenwoordigt de westerse cultuur van vrijheid en democratie helemaal niet.
Juist wel want die is daarop gefundeerd.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 april 2011 @ 02:04:57 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609173
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik deel ook niet de normen en waarden van mijn buurman. Of de normen en waarden van christenen. Of de normen en waarden van een iemand die in Friesland woont.

Er zijn talloze verschillende 'groepen' autochtone Nederlanders in Nederland die elkaars normen en waarden niet delen. Dus wat is het punt?
Dat wij als humanisten dat van elkaar respecteren, en dat wij desondanks die verschillen prima met elkaar kunnen samenleven. Echter lijkt dat bij Moslims praktisch onmogelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609176
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Juist wel want die is daarop gefundeerd.
Wat is waarop gefundeerd en hoe verdedig jij dat door te stellen dat een bepaalde groep daar geen gebruik van mag maken en gestopt moet worden ?
pi_95609179
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Waar dan? Ik heb er in heel Zuid-Limburg (660km2, 600.000 inwoners) met een hoop moeite net 5 weten te vinden.

[..]

Nou nou, 2 films in 10 jaar tijd. We worden echt overspoeld door Islamitische films zeg..

[..]

Van de tientallen komieken die volle zalen trekken is er 1tje moslim, ook niet bepaald een overweldigend aantal.

[..]

2 van de 22, ook niet bijster veel.
Veel meer natuurlijk. Ik gaf slechts een paar voorbeeldjes uit m'n hoofd. Ik claim ook niet dat we 'overspoeld' worden, maar je ziet wel duidelijk de invloed van de moslims.

Gaat Yes-R als eerste over de 100 miljoen?

Niet de Hollandse zangers als Vader Abraham en Jan Keizer voeren de hitlijsten aan, maar Yes-R en Ali B.
pi_95609182
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Potsierlijke onzin. Elke politicus erkent dat, behalve ultra linkse politici zoals je die tegenkomt bij GL en SP.
Ik ken geen ultra-linkse politici bij GL en SP... is jouw waarneming wel vrij van ultraisme ?
Natuurlijk ... deze samenleving is veel bepaald door de christelijke geloven, wat voortkwam uit het oude joodse geloof... maar het is onzin om daarom deze samenleving joods te noemen..
en die christelijke sentimenten bij mensen verdwijnen met de dag .
  zondag 17 april 2011 @ 02:06:12 #70
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609202
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is waarop gefundeerd en hoe verdedig jij dat door te stellen dat een bepaalde groep daar geen gebruik van mag maken en gestopt moet worden ?
Ik ben van mening dat er een causaal verband ligt tussen de Islam en dicatoriale regimes.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609217
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ach, ik ben een beetje conservatief..en een beetje liberaal... :D
Verdiep je dan maar eens in de neoconservatieven. Op zich een interessant verhaal, want ze waren ooit liberals, raakten vervolgens teleurgesteld in het liberalism van Roosevelt, hingen de esotherische filosofie aan van Leo Strauss, ontwikkelden een buitenland strategie voor de Amerikaanse politiek en liepen uiteindelijk stuk na 2001.
I´m back.
pi_95609225
quote:

[..]

waarom die dogmatische ontkenning weer...
in principe: alle mensen van islamitische komaf die willen hetzelfde als mensen van christelijk komaf.... een rustig leventje leiden... niet je buren overhoop knallen in een winkelcentrum ed..
pi_95609227
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Veel meer natuurlijk. Ik gaf slechts een paar voorbeeldjes uit m'n hoofd. Ik claim ook niet dat we 'overspoeld' worden, maar je ziet wel duidelijk de invloed van de moslims.

Gaat Yes-R als eerste over de 100 miljoen?

Niet de Hollandse zangers als Vader Abraham en Jan Keizer voeren de hitlijsten aan, maar Yes-R en Ali B.
Uit youtube views kun je toch niet de conclusie trekken dat moslims meer invloed krijgen in Nederland :')?
pi_95609232
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat er een causaal verband ligt tussen de Islam en dicatoriale regimes.
Hitler was een moslim ? Zo leer je nog eens wat.
  zondag 17 april 2011 @ 02:08:41 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609238
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verdiep je dan maar eens in de neoconservatieven. Op zich een interessant verhaal, want ze waren ooit liberals, raakten vervolgens teleurgesteld in het liberalism van Roosevelt, hingen de esotherische filosofie aan van Leo Strauss, ontwikkelden een buitenland strategie voor de Amerikaanse politiek en liepen uiteindelijk stuk na 2001.
Ik vind een zekere meneer Reagan wel een leuke vent. Alhoewel een liebermann ook wel aardig lijkt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 april 2011 @ 02:09:36 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609260
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Hitler was een moslim ? Zo leer je nog eens wat.
Hitler was vooral erg links. Maar daar gaat het nu niet over.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609278
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik word gek van Die Peter R. De Vries-achtige zeiktoon.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_95609306
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik vind een zekere meneer Reagan wel een leuke vent. Alhoewel een liebermann ook wel aardig lijkt.
Liebermann lijkt me niet echt aardig. De neoconservatieven zijn ook niet echt aardig imho. Het heeft wel wat weg van een vorm van Sociaal-Darwinisme ook. Het gaat iig gepaard met een zwart-wit beeld van de werkelijkheid, hetgeen de werkelijkheid geen recht doet.
I´m back.
  zondag 17 april 2011 @ 02:12:38 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609340
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Liebermann lijkt me niet echt aardig. De neoconservatieven zijn ook niet echt aardig imho. Het heeft wel wat weg van een vorm van Sociaal-Darwinisme ook. Het gaat iig gepaard met een zwart-wit beeld van de werkelijkheid, hetgeen de werkelijkheid geen recht doet.
Nee even serieus. Jij ziet geen verschil van pak'm beet 30 jaar geleden?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 17 april 2011 @ 02:12:56 #80
18159 Dlocks
pi_95609345
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je praat poep. Historisch gezien is het een feit dat Nederland nooit een Joods-Christelijke cultuur heeft gekent. Dit is een fabeltje ofwel term die NA WOII verzonnen is door een paar invloedrijke correcte politici.

Feit is dat Nederland helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels heeft. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.

Of is bovenstaande ook verzonnen? :')

Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is dan ook pure geschiedvervalsing.

Uit het partijprogramma van de PVV:

quote:
De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden

[..]

En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Maar vertel eens, hoe zag die zogenaamde Joods-Christelijke cultuur ofwel traditie eruit en hoe ziet die er tegenwoordig uit?
pi_95609363
quote:

[..]

nationalist, cultuurchauvinist....met een hekel aan links en bepaalde allochtonen.. die deze beschaving tot de ondergang drijven in zijn opvatting
dus hij was rechts..
pi_95609374
quote:

[..]

Ja, een enorm sociaal mens. Alles voor het volk. Behalve dan voor de joden, zigeuners, homo's, geestelijk gehandicapten, politieke tegenstanders etc. etc. Al die historici zijn ook maar linkse wetenschappers natuurlijk.
pi_95609375
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee even serieus. Jij ziet geen verschil van pak'm beet 30 jaar geleden?
Niet echt nee, an sich. Er zijn wel dingen die me verontrusten, maar dat was toen ook.
Nu woonde ik toen in Asd en nu in de provincie, maar wat bijv. veiligheid betreft woon je hier net zo goed als in de jaren 70...
I´m back.
pi_95609388
Joden verschillen niet veel van Moslims. Dragen ook een religieus hoofddeksel, hebben eigen spijswetten, geloven in dezelfde God, veel Islamitische profeten waren Joods.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_95609393
"Wij zijn een christelijke cultuur!"

*miljoenen vergaste joden later*

"Eh ... wij zijn een joods-christelijke cultuur! Jaja, de joden horen er ook bij, heur!"

:')
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zondag 17 april 2011 @ 02:16:12 #86
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609411
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:12 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Je praat poep. Historisch gezien is het een feit dat Nederland nooit een Joods-Christelijke cultuur heeft gekent. Dit is een fabeltje ofwel term die NA WOII verzonnen is door een paar invloedrijke correcte politici.

Feit is dat Nederland helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels heeft. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.

Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is dan ook pure geschiedvervalsing.

[..]

Maar vertel eens, hoe zag die zogenaamde Joods-Christelijke cultuur ofwel traditie eruit en hoe ziet die er tegenwoordig uit?
Hoe die traditie eruit ziet heb ik net getracht uit te leggen. Nogmaals, handel, voc, humanisme. En dat bij elkaar gevoegd maakt een cultuur. En ik heb nergens gesteld dat wij louter een Joodse cultuur kennen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609416
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Klaudias het volgende:

"Eh ... wij zijn een joods-christelijke cultuur! Jaja, de joden horen er ook bij, heur!"

Spijker op de kop.
I´m back.
  zondag 17 april 2011 @ 02:16:49 #88
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609428
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Dutchnative het volgende:
Joden verschillen niet veel van Moslims. Dragen ook een religieus hoofddeksel, hebben eigen spijswetten, geloven in dezelfde God, veel Islamitische profeten waren Joods.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609436
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoe die traditie eruit ziet heb ik net getracht uit te leggen. Nogmaals, handel, voc, humanisme. En dat bij elkaar gevoegd maakt een cultuur. En ik heb nergens gesteld dat wij louter een Joodse cultuur kennen.
Maar wat is het specifiek joodse onderdeel van die cultuur dan ?
pi_95609452
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:08 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Uit youtube views kun je toch niet de conclusie trekken dat moslims meer invloed krijgen in Nederland :')?
Als je wilt beweren dat de islamisering niet heeft toegeslagen in in ieder geval het medialandschap van Nederland moet je dat zelf weten natuurlijk. Ik toon aan met mijn voorbeeldjes dat er wel een sterke verschuiving plaats heeft gevonden. Elly en Rikkert scoren geen hits meer met hun christelijke liedjes terwijl de 'Leipe Mocro Flavour' bovenaan staat.
pi_95609458
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Klaudias het volgende:

Miljoenen joden waren geen onderdeel van de cultuur dan?
Joden waren in de 13e eeuw al hier.
pi_95609472
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:12 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

In principe wat zij zeggen is: de bijbel is OT en NT. OT is Joods, NT is Christelijk, en dus hebben we een Joods-Christelijke cultuur. An sich wordt er dan niets gezegd over de eeuwenlange onmenselijke bejegening van Joden.
I´m back.
pi_95609487
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als je wilt beweren dat de islamisering niet heeft toegeslagen in in ieder geval het medialandschap van Nederland moet je dat zelf weten natuurlijk. Ik toon aan met mijn voorbeeldjes dat er wel een sterke verschuiving plaats heeft gevonden. Elly en Rikkert scoren geen hits meer met hun christelijke liedjes terwijl de 'Leipe Mocro Flavour' bovenaan staat.
Maar wat heeft dat met de islam te maken ? Maakt Frans Bauer christelijke muziek ?
  zondag 17 april 2011 @ 02:19:40 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95609499
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar wat is het specifiek joodse onderdeel van die cultuur dan ?
Voornamelijk handel, ware het niet dat zij daar veel invloed hadden en ook nog steeds hebben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95609507
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:18 schreef gamezz het volgende:

[..]

En sinds die tijd al ongewenst in europa.
pi_95609511
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:18 schreef gamezz het volgende:

[..]

In de zin dat ze een makkelijke zondebok waren voor de Christelijke massa's waren de Joden een onderdeel van onze cultuur.
I´m back.
pi_95609529
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

wat is de specifieke christelijkheid dan van de uitbuitingspraktijken en de slavernijpraktijken van de VOC? en waarom vind je dat zo geweldig ?
of... de verdwijning van die mafiose VOC-mentaliteit was dat door toedoen van islamieten ?
pi_95609535
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee, ik beweer dat je van een van de tientallen conclusies die je daaruit kunt trekken 'toevallig' die ene uitkiest die jou in je denkbeelden ondersteund. Jij trekt daar als conclusie uit dat Nederland islamiseert, terwijl je daar bijvoorbeeld ook uit zou kunnen concluderen dat moslims gewoon vaker op youtube zitten dan Nederlandse jongeren.
pi_95609539
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met de islam te maken ? Maakt Frans Bauer christelijke muziek ?
Frans Bauer is ook slachtoffer geworden van islamisering. Oorspronkelijk zanger van het Nederlandse levenslied, mag hij van politiek correct Nederland alleen nog met Ali B de 'De leipe Bauer flavour' zingen.
pi_95609540
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Voornamelijk handel, ware het niet dat zij daar veel invloed hadden en ook nog steeds hebben.
Begrijp ik nu goed dat de VOC voornamelijk bestuurd werd door joden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')