Ze moesten het ook aan hem/haar doorgevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Sonera het volgende:
en wie heeft weer het boek beet en de grootste bek...
Volgens mij gaat Mo het wel leuk doen.. alleen please doe geen like a virgin.. past gewoon even niet bij der
Dan ben je nog geen totale analfabeet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef 38half het volgende:
Laura heeft nog niet 1 keer kunnen kijken. Heeft ook geen zin, ze was toch dyslectisch?
Naar mens is die Lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk zo wel verwend kind die laura verpest de hele sfeer
Minimaal 2.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Minimaal 2 per persoon, volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef markna het volgende:
luira wil alle de nummer met zn allen doen
Zeker voor Nederlandstalige muziek hoef je geen hoogbegaafde te zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
De avond is nog niet voorbij hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef AYLI het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!
Was cynisch bedoeld, sorry.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
Ruth Sjakut, nou ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef 38half het volgende:
Ik ga dit echt niet trekken, die vervelende schret/zeikstem van Mo. Ik wil dit, wie wil dat met mij zingen, oh ook leuk, die wil ik ook! Ik wil Ruth Sjakut, brrrrrr. Vreselijk mens.
Idd, ik kan er heel slecht tegen als mensen serieus hun best gaan doen (als het niet om aan te horen is), de rest doet het een beetje voor de gein heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
bah als sharon gaat zingen gaat ie op mute
wacht maar tot ze gaat dansenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Noubah, toen ging ze maar de etensresten uit haar kiezen halen
Ik hoor liever dat ze dr schret houdt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef AYLI het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!
Denk eerder dat ze er vanavond maar eens vroeg inkruipt.... beetje extravert doen is zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef 38half het volgende:
Laura heeft nog niet 1 keer kunnen kijken. Heeft ook geen zin, ze was toch dyslectisch?
Zei hij wel ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ging Gerard ook niet 'Something stupid' van Frank en Nancy S doen?
ja ze staat de hele dag te zingen, denkt volgens mij dat ze ontdekt word ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Idd, ik kan er heel slecht tegen als mensen serieus hun best gaan doen (als het niet om aan te horen is), de rest doet het een beetje voor de gein heb ik het idee.
hij wilde de versie met nicole kidman doen zei hij eerstquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ging Gerard ook niet 'Something stupid' van Frank en Nancy S doen?
Je weet dat Bruno Mars in je rijtje staat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
JAH boes boes en het smurfen lied staat er niet bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Laura in een kroeg is het anders... drink je daar wel?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.
ik ging er ook vaak heen en dan zei ik dat ik naar de kerk ging hahaha iedereen keek me aan met een gezicht van huhhhhhhhhhh?
Ik hoop dat de regie ook meewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah echt super leuk!!!
De hele nacht hoorde ik Geer net zeggen!!!
He, je beledigt kerkgaande hoerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
van mij had het weg mogen blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Niki.P het volgende:
We hebben er lang op moeten wachten zij en wij lopen er al om te vragen zins ongeveer week 1!!!
hahaha ja als ie nog bestaat, gaat ze daar misschien wel naartoe met haar kerkschoenen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.
Jaah ik hoorde ze over kdeng kdeng! die is ook super grappig!!quote:
Ikke ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah ik hoorde ze over kdeng kdeng! die is ook super grappig!!
En ik hoop dat er heel veel gesamelijke nummer komen!
HOpelijk komt Karim op het slotnummer van Wij zijn vrienden voor het leven al zingend weer terug.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef akveor het volgende:
Ik mag hopen dat de muziek extra hard gezet word zodat Karim ook mee kan luisteren en horen dat niemand hem mist.
Bolle jan met de kitalaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
zit "Lucs met de puddingbuks"van Fons Platenkamp er ook tussen?
Ik zie het iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer van de TT is nog niet automagisch aangepast
quote:
Ik weet nog dat iemand hie r op het forum de kerkschoenen van Laura eigenlijk best mooi vond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja als ie nog bestaat, gaat ze daar misschien wel naartoe met haar kerkschoenen?
nee echt was een leuke kroeg, te leuk eigenlijk voor laura denk ik
Zelfs met deze post ben ik het eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn het echt nog steeds heel veel met elkaar eens he
Moeten de torrent downloads nog aan zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef shomila het volgende:
dat wordt nachtwerk de regie moet die nummers ook nog opzoeken
Huh wat, Servio is altijd toch al een lelijk wijf geweest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef bull1966 het volgende:
het percentage lelijke wijven is sinds vanavond gestegen
omg hahaha echt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iemand hie r op het forum de kerkschoenen van Laura eigenlijk best mooi vond.
Ik kan het me niet voorstellen....maar ja....
Kijken of Lijzige Laura alleen durft te zingen, ik durf te wedden van niet
Hè marlous wil me je onder de douche lalala verliefd op het meisje van de oliebollenkraam lalala ik zeg doen! Rinus 4 president!quote:
Nopequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Heeft Servio trouwens al een nummer opgegeven?
69quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
quote:
als ik deze hoor of draai denk ik altijd aan jouquote:
Gewoon zeggen we willen alle nummers doen!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat ze het hele lijstje gaan doen
Jaaaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gewoon zeggen we willen alle nummers doen!!
Dattes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gewoon zeggen we willen alle nummers doen!!
Rinus?quote:
and im loooooooooooooooooooooosing controhooooooooooooolquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef D. het volgende:
I got chiiiiiiiiiiiiiills, they're multiplyin'
En daarna? Ik ken alleen de "niet zo fijne stad met donkere mensen" variant quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef shomila het volgende:
Oh oh den haag mooie stad achter de duinen
quote:
Alsof Madonna zo vrooms wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef TimeJumper het volgende:
Haha wel lachen dat Monique het nummer van Madonna "like a virgin" zo graag wilde doen.
En dat lag te krikken als een konijn
Zoals die kijkt op die cap boven je, zoiets als ik voel een ontiegelijke koppijn aan komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Seg hierop gaat reageren...
Wat zijn siepels?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef skunkyxxl het volgende:
Mooi Wark - Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus Speciaal voor Mo
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat als deze nummers klaar zijn ze er gewoon nog wat krijgen..
Mooie samenvatting!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Injetta het volgende:
Laura vreet haar vingers al op van de zenuwen. En Jo vindt niks leuk...
Sharon verbeeldt zich dat ze fantastisch kan zingen.
Mo is zo fanatiek dat ze vergeet dat ze een afgrijselijke stem heeft.
Wat een zooitje...
piet veerman en de cats zijn best goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
die gerard heeft wel een rare muzieksmaak
[dialect] Wat zijn siepels?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef 38half het volgende:
[..]
Wat zijn siepels?
Zelfs Servio zegt nu: wat moeten de streamers nu wel niet denken?
Heul niequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
die gerard heeft wel een rare muzieksmaak
benne uienquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef 38half het volgende:
[..]
Wat zijn siepels?
Zelfs Servio zegt nu: wat moeten de streamers nu wel niet denken?
De hele nacht doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat als deze nummers klaar zijn ze er gewoon nog wat krijgen..
Die zou leuk zijn!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Tamaartje het volgende:
Hebben ze geen Linda Roos en Jessica 'Ademnood"![]()
vind ik ook ! dan laat laura maar eens zien of ze wat kan , als ze met meerderen zingen houdt ze dr mond diicht en doet ze net alsofquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Evertje het volgende:
Ze zouden allemaal verplicht alleen moeten zingen. Haal die doos toch uit dat programma.
ah je bedoelt juinquote:
Voor onze hygiënische Mootje is deze toepasselijker:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef skunkyxxl het volgende:
Mooi Wark - Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus Speciaal voor Mo
hey! laat mij er buiten! ik ben veel gezelliger!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Chuckster het volgende:
Volgens mij is Lantaarnpaal een weerspiegeling van het dikke kind dat vroeger tijdens gym altijd als laatste op de bank bleef zitten
ooooooooooo jammie en kaantjes !quote:
Ze is vast niet slechter dan Sharon!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Ben benieuwd naar die zaadstem van Laura
Dat ben je niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Die houdt die microfoon straks 2 meter van dr mond afquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor onze hygiënische Mootje is deze toepasselijker:
Omg gatverdammequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor onze hygiënische Mootje is deze toepasselijker:
En Jo mag ook niks, die heeft al genoeg gemogen vanaf het beginquote:
zei ze dat? pfffffff wat een degelijke doos is dat zegquote:
Sharon kan toch best goed zingen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat er niemand in huis zit die kan zingen
Sharon kan best aardig zingen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
omg mo wil unfaithfull van rihanna ,speciaal voor maik![]()
![]()
'Like a virgin' en 'unfaithfull' door Mo... nou, dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
omg mo wil unfaithfull van rihanna ,speciaal voor maik![]()
![]()
Ze kijkt er nu al zo blij bij, is dat kind wel eens gelukkig of gewoon vrolijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Welnee, alles op dezelfde toonhoogte, alles klinkt hetzelfde bij haar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sharon kan toch best goed zingen hoor
Ik verwacht eerder zoiets:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die houdt die microfoon straks 2 meter van dr mond af![]()
Geen probleem hoor...wedden dat die haar momentjes sowieso wel pakt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Jo mag ook niks, die heeft al genoeg gemogen vanaf het begin
Hahahahaquote:
wahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou neequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
is jou feestje vanavond schatje dus als jij maribel leuk vind mag het van mijquote:
Dat is toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
Laat ze dr maar een SL opgooien. Tis geen idols.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
hoeveel nummers gaat die sjer zingen
The Scenequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef skunkyxxl het volgende:
Damn lig blauw van dat nummer van de dikke lul band![]()
![]()
![]()
Ze hebben zo'n 30 nummers opgenoemd en Servio heeft er hooguit 6 opgeschreven..quote:
Ze weet dat ze hoog in de polls staat, dus ze vindt waarschijnlijk dat ze daar recht op heeft..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Injetta het volgende:
Sharon geeft zo'n 10 nummers op voor zichzelf... Pfffffff.. We hoeven toch niet de hele avond naar haar te luisteren??
You Tube? Je tikt gewoon een woord in: b.v. muilquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Whutzur het volgende:
Ergens een Topic waar jullie die geniale nummers vandaan halen..?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Chuckster het volgende:
Laura gaat keihard falen voor het Neerlandsch publiek, die zit voor de rest van d'r leven vast aan haar nanny-baantje
Paradise by the dashboardlight?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Jo wil samen met Gerard een nummer wil zingen. Ben daar wel benieuwd naar.
dat nummer van finkers en kaandorp??quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Jo wil samen met Gerard een nummer wil zingen. Ben daar wel benieuwd naar.
Zeikwijf is hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef ABundy het volgende:
eMo is weer EMO , Huilen, NUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Reclamequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef 38half het volgende:
Wat is er met Mo in gesprek met Laura? Kwam reclame tussendoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Lau willen allebei zoooooooooo graag naar huis, kan ik alleen maar toejuigen![]()
![]()
mo wil zichzelf laten nomineren.. maar dat mag niet van laura, want dan staat ze zelf een stuk zwakker..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Injetta het volgende:
Waar gaat het over tussen Mo en Laura??
Iemand iets verstaan?
En... daar komt die afgrijselijke Sharon weer slijmen en daarna door het huis gillen..
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Lau willen allebei zoooooooooo graag naar huis, kan ik alleen maar toejuigen![]()
![]()
Jij met je nazi'squote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef TimeJumper het volgende:
Volgens mij is nazi flip al aardig bezopen aan zijn rode oogjes te zien
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent gebrainwashed door de XFA-jury en denkt nu dat iedereen die je hoor talent heeft
Wel beide leuke nummersquote:
Ze kan geen Maik krikken strax, dus raakt in paniek. Borrel gedronken en niet kunnen krikken. Wat nu?!quote:
ik hoorde lau toch echt zeggen dat ze zich Prrrrrrima red in dr eentjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo wil zichzelf laten nomineren.. maar dat mag niet van laura, want dan staat ze zelf een stuk zwakker..
Ik hoop het,hoop dat die smegma weer gaat kotsen,zal papie mo weer trots zijn op zijn kleine meidquote:
Je bent de enige geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingen
Ze staat zwak als Mo weg is, haar zelfkennis is onderontwikkeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.
die denkt dat alles toch leuk in beeld is gebracht..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.
Let maar op straks. Dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingen
Klopt, dat zei laura.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik hoorde lau toch echt zeggen dat ze zich Prrrrrrima red in dr eentje
Dirty minded ben jequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef 38half het volgende:
Flipzingt tegen Mo: je bent de hele nacht, klaargekomen. Of verstond ik dat niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |