hij wilde de versie met nicole kidman doen zei hij eerstquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ging Gerard ook niet 'Something stupid' van Frank en Nancy S doen?
Je weet dat Bruno Mars in je rijtje staat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
JAH boes boes en het smurfen lied staat er niet bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Laura in een kroeg is het anders... drink je daar wel?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.
ik ging er ook vaak heen en dan zei ik dat ik naar de kerk ging hahaha iedereen keek me aan met een gezicht van huhhhhhhhhhh?
Ik hoop dat de regie ook meewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah echt super leuk!!!
De hele nacht hoorde ik Geer net zeggen!!!
He, je beledigt kerkgaande hoerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
van mij had het weg mogen blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Niki.P het volgende:
We hebben er lang op moeten wachten zij en wij lopen er al om te vragen zins ongeveer week 1!!!
hahaha ja als ie nog bestaat, gaat ze daar misschien wel naartoe met haar kerkschoenen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |