Ze moesten het ook aan hem/haar doorgevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Sonera het volgende:
en wie heeft weer het boek beet en de grootste bek...
Volgens mij gaat Mo het wel leuk doen.. alleen please doe geen like a virgin.. past gewoon even niet bij der
Dan ben je nog geen totale analfabeet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef 38half het volgende:
Laura heeft nog niet 1 keer kunnen kijken. Heeft ook geen zin, ze was toch dyslectisch?
Naar mens is die Lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk zo wel verwend kind die laura verpest de hele sfeer
Minimaal 2.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Minimaal 2 per persoon, volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef markna het volgende:
luira wil alle de nummer met zn allen doen
Zeker voor Nederlandstalige muziek hoef je geen hoogbegaafde te zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
De avond is nog niet voorbij hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef AYLI het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!
Was cynisch bedoeld, sorry.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
Ruth Sjakut, nou ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef 38half het volgende:
Ik ga dit echt niet trekken, die vervelende schret/zeikstem van Mo. Ik wil dit, wie wil dat met mij zingen, oh ook leuk, die wil ik ook! Ik wil Ruth Sjakut, brrrrrr. Vreselijk mens.
Idd, ik kan er heel slecht tegen als mensen serieus hun best gaan doen (als het niet om aan te horen is), de rest doet het een beetje voor de gein heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
bah als sharon gaat zingen gaat ie op mute
wacht maar tot ze gaat dansenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Noubah, toen ging ze maar de etensresten uit haar kiezen halen
Ik hoor liever dat ze dr schret houdt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef AYLI het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!
Denk eerder dat ze er vanavond maar eens vroeg inkruipt.... beetje extravert doen is zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef 38half het volgende:
Laura heeft nog niet 1 keer kunnen kijken. Heeft ook geen zin, ze was toch dyslectisch?
Zei hij wel ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ging Gerard ook niet 'Something stupid' van Frank en Nancy S doen?
ja ze staat de hele dag te zingen, denkt volgens mij dat ze ontdekt word ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Idd, ik kan er heel slecht tegen als mensen serieus hun best gaan doen (als het niet om aan te horen is), de rest doet het een beetje voor de gein heb ik het idee.
hij wilde de versie met nicole kidman doen zei hij eerstquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ging Gerard ook niet 'Something stupid' van Frank en Nancy S doen?
Je weet dat Bruno Mars in je rijtje staat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
JAH boes boes en het smurfen lied staat er niet bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een tokkie muziek zeg.
hebben ze geen:
Dragonforce
Foo Fighters
dEUS
Fixkes
Flip Kowlier
TV On The Radio
Eels
Hurts
Kings of Leon
Queen of the Stone age
Artic Monkeys
Triggerfinger
Mona
Coldplay
Milow
Lunatica
Epica
After Forever
Evaline
Bruno Mars
Red hot chili peppers
Dire Straits
Nirvana
enzovoorts...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Laura in een kroeg is het anders... drink je daar wel?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
in hilversum was vroeger altijd een kroeg en die heette.......DE KERK....ik weet niet of die nog bestaat trouwens.
ik ging er ook vaak heen en dan zei ik dat ik naar de kerk ging hahaha iedereen keek me aan met een gezicht van huhhhhhhhhhh?
Ik hoop dat de regie ook meewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah echt super leuk!!!
De hele nacht hoorde ik Geer net zeggen!!!
He, je beledigt kerkgaande hoerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Mo heeft een stem die zo vals is als een hoer in de kerk.
van mij had het weg mogen blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Niki.P het volgende:
We hebben er lang op moeten wachten zij en wij lopen er al om te vragen zins ongeveer week 1!!!
hahaha ja als ie nog bestaat, gaat ze daar misschien wel naartoe met haar kerkschoenen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Laura, Hilversum, de kerk.. hm toevallig.
Jaah ik hoorde ze over kdeng kdeng! die is ook super grappig!!quote:
Ikke ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah ik hoorde ze over kdeng kdeng! die is ook super grappig!!
En ik hoop dat er heel veel gesamelijke nummer komen!
HOpelijk komt Karim op het slotnummer van Wij zijn vrienden voor het leven al zingend weer terug.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef akveor het volgende:
Ik mag hopen dat de muziek extra hard gezet word zodat Karim ook mee kan luisteren en horen dat niemand hem mist.
Bolle jan met de kitalaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
zit "Lucs met de puddingbuks"van Fons Platenkamp er ook tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |