Ze moesten het ook aan hem/haar doorgevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Sonera het volgende:
en wie heeft weer het boek beet en de grootste bek...
Volgens mij gaat Mo het wel leuk doen.. alleen please doe geen like a virgin.. past gewoon even niet bij der
Dan ben je nog geen totale analfabeet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef 38half het volgende:
Laura heeft nog niet 1 keer kunnen kijken. Heeft ook geen zin, ze was toch dyslectisch?
Naar mens is die Lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk zo wel verwend kind die laura verpest de hele sfeer
Minimaal 2.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Minimaal 2 per persoon, volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
Ze hoefden toch maar 2 per persoon. Volgens mij heeft Mo zich nu al voor 4 nummers opgegeven...
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef markna het volgende:
luira wil alle de nummer met zn allen doen
Zeker voor Nederlandstalige muziek hoef je geen hoogbegaafde te zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
De avond is nog niet voorbij hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef AYLI het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zie dit liever dan dat ze huilt!
Was cynisch bedoeld, sorry.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen totale analfabeet.
Ruth Sjakut, nou ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef 38half het volgende:
Ik ga dit echt niet trekken, die vervelende schret/zeikstem van Mo. Ik wil dit, wie wil dat met mij zingen, oh ook leuk, die wil ik ook! Ik wil Ruth Sjakut, brrrrrr. Vreselijk mens.
Idd, ik kan er heel slecht tegen als mensen serieus hun best gaan doen (als het niet om aan te horen is), de rest doet het een beetje voor de gein heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
bah als sharon gaat zingen gaat ie op mute
wacht maar tot ze gaat dansenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Noubah, toen ging ze maar de etensresten uit haar kiezen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |