quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Coos het volgende:
Blijkt straks aan het eind van de avond dat onze mod Pietje een wilde nacht met Miss Windy Mills heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
Pff wat een gegil kan die piercing niet overdwars schieten.
En jullie maar denken dat ze anorexia of iets heeft!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef skunkyxxl het volgende:
Gatver die lau staat ook weer te herkouwen! word misselijk als ik dat mens zie eten
ik zei het toch? in de kroeg is het al even beroerd, ik ben daar geweest,maar mocht niet meer zeggen hoe ik er over dacht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
Zo is het eindelijk afgelopen..
Ik had echt een veel betere act verwacht![]()
ik zeg niets ik benquote:
Echt bagger dit zeg... hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zei het toch? in de kroeg is het al even beroerd, ik ben daar geweest,maar mocht niet meer zeggen hoe ik er over dacht.
Me too, maar Miss Windy zuipt als Servio, en doet als Servioquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
Zo is het eindelijk afgelopen..
Ik had echt een veel betere act verwacht![]()
Mjammiequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef akveor het volgende:
Top TT.
Yessssssssss Bingo voor Joanna
En wat ziet ze er weer heerlijk sexy uit en ze danst mjammie....
die heeft tie altijd aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef 38half het volgende:
By the way, wat heeft Geeeerard een Mister Windy Bil jasje aan zeg.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
de Stem: Iedereen die niets gewonnen heeft staat automatisch genomineerd
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef akveor het volgende:
Top TT.
nee joh juist die hebben gewonnen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
ach kunnen ze dubbel lezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Ik post 1 seconde na Toverheks een (ongeveer) het zelfde streamverslag
niks, ze heeft nog wel haar kerkschoenen aan ookquote:
Denk eerder die iets hebben gewonnen staan genomineerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef akveor het volgende:
Top TT.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Kom op mensen, tijd voor comazuipen!!!!!
Idd regie wakker worden....nu!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
Ah, zo geven ze dus boodschappen door. Ze schrijven dingen in het toilet op.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
STEM: ga met respect met de muren om !
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
STEM: ga met respect met de muren om !
preciesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Berenjenafok het volgende:
[ afbeelding ]
Maik is weg! = Mo is weer wat meer de oude en voert een gesprek met Flip
Jammer dat Jo zich er weer mee moet bemoeien / er bij moet komen zitten
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Philip denkt dat ze gaan karoakeen!! Door de groene stip!!
Ja! Ja! Jaaaaah... gewoon jaaaaa!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Philip denkt dat ze gaan karoakeen!! Door de groene stip!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef 38half het volgende:
[..]
Zo zal de wc-deur in zijn bingohal er ook wel uitzien.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spermavio naar de KvdW.
Hij moet snel omkleden voor de nachtvlucht en Karim komt er zo weer in.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kan nooit karaoke want ik ken de tekst niet...
Whahahahaha hoezo dom!![]()
![]()
Ja dat zei diequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
hoor ik flip nu tegen joanna zeggen heb je een broekje aan
of haal ik rare dingen in me hoofd
wahahahah... dat wijf is echt zooooooo dom.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Ik kan niet karaoken, want ik ken nooit de tekst'___!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Ik kan niet karaoken, want ik ken nooit de tekst'___!
![]()
![]()
In mijn geval zouden ze zeggen dat de wens de vader van de gedachte is, maar als jij het hebt gehoord geloof ik je op je woordquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
hoor ik flip nu tegen joanna zeggen heb je een broekje aan
of haal ik rare dingen in me hoofd
Oh my god, weet je wie daar ook optreedt? Miss Tina Tampax! Pfffff, lekker origineel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
http://www.queenshead.nl/
dit is de kroeg waar stervio die act doet
Die neemt nu ff tijdelijk de plaats in van Stervio in queenshead bar , als Miss Bonerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef afca_oc het volgende:
Goh en Mo is alweer freaked dat Maik haar gaat bedriegen
hahahaha erg he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef 38half het volgende:
[..]
Oh my god, weet je wie daar ook optreedt? Miss Tina Tampax! Pfffff, lekker origineel.
D'r zit drank in he. Komt het ware aardje weer naar bovenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
haha mo bang dat maik met johanna af gaat spreken
nou ja de viezerik zie je wel mankeert er toch niks aan me orenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Bingokaarten maken plaats voor karaokeset! #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef afca_oc het volgende:
Yeahh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef afca_oc het volgende:
lol dat is maik als plaats vervanger zolang stervio in sst zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef 38half het volgende:
[..]
Oh my god, weet je wie daar ook optreedt? Miss Tina Tampax! Pfffff, lekker origineel.
Hij valt op puur natuur siliconenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Injetta het volgende:
Flip houdt niet van make-up.
Hoe kan hij dan in godsnaam op die plastic pop vallen?
Hij weet waarschijnlijk nog niet hoe ze aan haar 'natural' look is gekomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Injetta het volgende:
Flip houdt niet van make-up.
Hoe kan hij dan in godsnaam op die plastic pop vallen?
denk dat ze bang is dat hij haar alweer gekrikt heeft..zonder camera'squote:
meer drank erin danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Mita het volgende:
[..]
D'r zit drank in he. Komt het ware aardje weer naar boven
Jah het is echt luister naar Ibenny-dagquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Yeahh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IBenny ze hebben weer naar je geluisterd
van mij mag ze der broekje aanhouden hoor de gedachte al dat ze met die dikke doos op dat mooie rode bankstel zit, straks heeft ze last van witte vloedquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In mijn geval zouden ze zeggen dat de wens de vader van de gedachte is, maar als jij het hebt gehoord geloof ik je op je woord
Pas als de laatste bewoner ligt te slapen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
En we gaan nog neit naar bed, nog lange niet, nog lange niet!![]()
Niet Djoon voeren!!!!!! GETEISEM.quote:
Echt he!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Pas als de laatste bewoner ligt te slapen!
Wordt weer een grote faal, want die karaoke is natuurlijk alleen leuk als het een 48-uurs marathon wordt en niet even een uurtje op een feestavond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef afca_oc het volgende:
Ik vindt trouwens wel dat ze lang slapen, ik zie ze altijd slapen als ik naar bed ga, en ook nog als ik eruit kom...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat gelooft ze zelf niet hoor. Gelul.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Mylene het volgende:
Monique vindt dat Cynthia ook een tweede kans verdiende.
Nou, dat dus...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben vorige week al te vroeg naar bed gegaan! (10 minuten voor Jo en Flip zoende)
komt door der lange buik.alles is lang aan dat mensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef Injetta het volgende:
Waarom heeft Laura altijd kleren aan met een blote buik? Dat is sexy of zo??
nou ik niet, en ik hoef niet zondig de 6000 te halenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Een beetje doorzuipen PB...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wordt weer een grote faal, want die karaoke is natuurlijk alleen leuk als het een 48-uurs marathon wordt en niet even een uurtje op een feestavond.
Plus dat hen morgen de hele dag liggen te slapen. Ik zou dat zonde vinden van mijn dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
nou ik niet, en ik hoef niet zondig de 6000 te halen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
het ene drama na het andere, eerst bingo, nu gejank
Denk dat de regie hilariteit alom had verwacht..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef shomila het volgende:
Servio mag geen 2de ronde bingo doen.
Is het te saai zegt Laura.
Ja, tijd om de comp uit te zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Denk dat dit nog wel wat gaat worden
met het geluid uit misschien wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Denk dat dit nog wel wat gaat worden
Niki is een echte addict, dus ter verdediging, ze is er weer vroeg bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus dat hen morgen de hele dag liggen te slapen. Ik zou dat zonde vinden van mijn dag.
We zijn met z'n 2tjes pas aan onze derde fles wijn bezig hoor, dus zoveel zuipen we nietquote:
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop op een duet tussen Flip en Jo!
tonight i celebrate my love for youquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop op een duet tussen Flip en Jo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaahquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niki is een echte addict, dus ter verdediging, ze is er weer vroeg bij![]()
![]()
Het gehoor is bij de hond sterk ontwikkeld. Hij kan hogere frequenties waarnemen dan de mens. Het bereik ligt bij een optimaal gehoor:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
met het geluid uit misschien wel ja
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef bazb het volgende:
zet maar in de sc neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
I wanna f*ck you in the assquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
tonight i celebrate my love for you
En passen ze wel een beetje op dat ie niet uitdroogt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is het niet al bedtijd voor Gerard het is alweer 23:00u geweest?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Vultarian het volgende:
laura: je hoeft toch niet echt te zingen
Daar nog niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is het niet al bedtijd voor Gerard het is alweer 23:00u geweest?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef bazb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag je hier [sc#93] Papa wil nog niet slapen neerzetten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat zegt Sharonquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef 38half het volgende:
Laura kent de tekst niet maar volges Gerard staat dat onder in beeld, hahahah.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag je hier [sc#93] Papa wil nog niet slapen neerzetten
[..]
[..]
nou er mag wel een stukje boterkoek uitgedeeld worden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die kan mooi een liedje zingen van long tall ernie en de shakersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wil/ durft niet alleen te zingen...
laura is een poliep die leeft op anderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wil/ durft niet alleen te zingen...
Krijgen we daar een foto bij van Maik en Johanna.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef 38half het volgende:
Mo wil Elton John doen, pffffff. Don't go breaking my heart.
Mo: don't go breaking my ears!
ik vind "pinnen" van eddy zoey leukerquote:
dat zeiden vandaag al mensen die het volgen tot vijf uur in de nachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus dat hen morgen de hele dag liggen te slapen. Ik zou dat zonde vinden van mijn dag.
ff wegzappenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, kan niet wachten.. Aleen stom dat ze alles van te voren moeten aangeven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Flashbox het volgende:
Laura doet Michael Jackson na, die is dood dus hoef ze alleen maar te liggen
Q-music moet alle nummers nog door mailen met de postduifquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, kan niet wachten.. Aleen stom dat ze alles van te voren moeten aangeven
Yep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Injetta het volgende:
Denkt Sharon nou dat ze geweldig kan zingen?????
Ze schettert steeds boven alles uit...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Flashbox het volgende:
Laura doet Michael Jackson na, die is dood dus hoef ze alleen maar te liggen
Kom langs voor een stukje in de SCquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er mag wel een stukje boterkoek uitgedeeld worden hoor
Nee johquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor... maar dan wel de oude, de nieuwe zijn stom
En alles in dezelfde toonhoogte..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Injetta het volgende:
Denkt Sharon nou dat ze geweldig kan zingen?????
Ze schettert steeds boven alles uit...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
BARCA BARCA![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |