ooooooooooo jammie en kaantjes !quote:
Ze is vast niet slechter dan Sharon!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Ben benieuwd naar die zaadstem van Laura
Dat ben je niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Die houdt die microfoon straks 2 meter van dr mond afquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor onze hygiënische Mootje is deze toepasselijker:
Omg gatverdammequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor onze hygiënische Mootje is deze toepasselijker:
En Jo mag ook niks, die heeft al genoeg gemogen vanaf het beginquote:
zei ze dat? pfffffff wat een degelijke doos is dat zegquote:
Sharon kan toch best goed zingen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat er niemand in huis zit die kan zingen
Sharon kan best aardig zingen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
omg mo wil unfaithfull van rihanna ,speciaal voor maik![]()
![]()
'Like a virgin' en 'unfaithfull' door Mo... nou, dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
omg mo wil unfaithfull van rihanna ,speciaal voor maik![]()
![]()
Ze kijkt er nu al zo blij bij, is dat kind wel eens gelukkig of gewoon vrolijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Chuckster het volgende:
Welnee, alles op dezelfde toonhoogte, alles klinkt hetzelfde bij haar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sharon kan toch best goed zingen hoor
Ik verwacht eerder zoiets:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die houdt die microfoon straks 2 meter van dr mond af![]()
Geen probleem hoor...wedden dat die haar momentjes sowieso wel pakt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Jo mag ook niks, die heeft al genoeg gemogen vanaf het begin
Hahahahaquote:
wahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou neequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
is jou feestje vanavond schatje dus als jij maribel leuk vind mag het van mijquote:
Dat is toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef D. het volgende:
Laat ze dr maar een SL opgooien. Tis geen idols.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
hoeveel nummers gaat die sjer zingen
The Scenequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef skunkyxxl het volgende:
Damn lig blauw van dat nummer van de dikke lul band![]()
![]()
![]()
Ze hebben zo'n 30 nummers opgenoemd en Servio heeft er hooguit 6 opgeschreven..quote:
Ze weet dat ze hoog in de polls staat, dus ze vindt waarschijnlijk dat ze daar recht op heeft..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Injetta het volgende:
Sharon geeft zo'n 10 nummers op voor zichzelf... Pfffffff.. We hoeven toch niet de hele avond naar haar te luisteren??
You Tube? Je tikt gewoon een woord in: b.v. muilquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Whutzur het volgende:
Ergens een Topic waar jullie die geniale nummers vandaan halen..?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Chuckster het volgende:
Laura gaat keihard falen voor het Neerlandsch publiek, die zit voor de rest van d'r leven vast aan haar nanny-baantje
Paradise by the dashboardlight?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Jo wil samen met Gerard een nummer wil zingen. Ben daar wel benieuwd naar.
dat nummer van finkers en kaandorp??quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Jo wil samen met Gerard een nummer wil zingen. Ben daar wel benieuwd naar.
Zeikwijf is hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef ABundy het volgende:
eMo is weer EMO , Huilen, NUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Reclamequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef 38half het volgende:
Wat is er met Mo in gesprek met Laura? Kwam reclame tussendoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Lau willen allebei zoooooooooo graag naar huis, kan ik alleen maar toejuigen![]()
![]()
mo wil zichzelf laten nomineren.. maar dat mag niet van laura, want dan staat ze zelf een stuk zwakker..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Injetta het volgende:
Waar gaat het over tussen Mo en Laura??
Iemand iets verstaan?
En... daar komt die afgrijselijke Sharon weer slijmen en daarna door het huis gillen..
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Lau willen allebei zoooooooooo graag naar huis, kan ik alleen maar toejuigen![]()
![]()
Jij met je nazi'squote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef TimeJumper het volgende:
Volgens mij is nazi flip al aardig bezopen aan zijn rode oogjes te zien
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent gebrainwashed door de XFA-jury en denkt nu dat iedereen die je hoor talent heeft
Wel beide leuke nummersquote:
Ze kan geen Maik krikken strax, dus raakt in paniek. Borrel gedronken en niet kunnen krikken. Wat nu?!quote:
ik hoorde lau toch echt zeggen dat ze zich Prrrrrrima red in dr eentjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo wil zichzelf laten nomineren.. maar dat mag niet van laura, want dan staat ze zelf een stuk zwakker..
Ik hoop het,hoop dat die smegma weer gaat kotsen,zal papie mo weer trots zijn op zijn kleine meidquote:
Je bent de enige geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingen
Ze staat zwak als Mo weg is, haar zelfkennis is onderontwikkeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.
die denkt dat alles toch leuk in beeld is gebracht..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lau niet hoor, die moeten ze daar afvoeren.
Let maar op straks. Dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Talent heb je mij niet horen zeggen.. Ik zeg alleen dat ze wel goed kan zingen
Klopt, dat zei laura.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik hoorde lau toch echt zeggen dat ze zich Prrrrrrima red in dr eentje
Dirty minded ben jequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef 38half het volgende:
Flipzingt tegen Mo: je bent de hele nacht, klaargekomen. Of verstond ik dat niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |