Die van mij Betje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Vincent. het volgende:
Mijn nederlands lerares noemde haar kind GALEN, uitgesproken als 'Gay Len'
![]()
Verder ken ik kinderen met de volgende namen: Maan, Sterre, Storm, Trijntje en Imme![]()
Treffende vergelijking ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef S1nn3rz het volgende:
(overigens, welke ouder noemt zijn kind mohammed na het drama met Mohammed B, de moordenaar van van Gogh? Je noemt je kind toch ook geen Adolf of Adje? )
Beautifullquote:
Kees is wel baasquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Kimsywimsy het volgende:
Ik wil een oerhollandse sterke naam voor mijn kind later.
Kees vind ik wel wat hebben
Wat is jouwww naaam?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan rot je lekker op en ga je spelen in ONZ, poepbroek.
Talent voor pijpen is erfelijk denk ik wel. Dus nobel van die ouders om dat eventjes een duidelijk vlaggetje te geven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef cherishable het volgende:
Terechte klacht. Laatst Pepie voor het eerst gehoord voor een meisje
Wie weet. Moeder heeft ook nog eens dezelfde naamquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Talent voor pijpen is erfelijk denk ik wel. Dus nobel van die ouders om dat eventjes een duidelijk vlaggetje te geven.
Jozef, Benito of Beelzebub, goeie keuzequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ga al mijn kinderen naar dictators en demonen vernoemen. Zo ben ik.
Dat is zeker zo'n muts die van die kerstkaartjes stuurt via hyves met vallende sterretjes. Je kent die glitter rotzooi vast wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik hoorde van een collega dat zij bij haar vorige werk iemand kende die z'n dochter "Twinkel kleine ster" had genoemd.
Twinkel als voornaam
"klein ster" als middennamen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of ik ga net zo lang door tot ik 7 zonen heb en vernoem ze naar de 7 prinsen van de hel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jozef, Benito of Beelzebub, goeie keuze![]()
Tegen collegaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef iRemco het volgende:
Kwam laatst iemand tegen die Konraad heette, faler
Ja, zoals S1nn3rz. Dan ben je echt genaaid. Hadden je ouders zo'n hekel aan je?quote:
Godverdomme zeg, wat een reden. "Vonden ze symmetrisch".quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken een kleine die Oxo heet. Dat vonden de ouders namelijk symmetrisch_
Wauw, wat een humor heb jij zeg. Echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, zoals S1nn3rz. Dan ben je echt genaaid. Hadden je ouders zo'n hekel aan je?
Naomi achterstevoren is imoan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Muggenquote:
Dank je, ik weet het. Gratis handtekeningen hier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wauw, wat een humor heb jij zeg. Echt geweldig. [ afbeelding ]
Want Naomi is Aziatisch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Jessebel, snottebel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Meisje die ik ken heeft haar kind Jessebel genoemd
Mudkip!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Er komt nog een tijd dat je je kind ongeoorloofd een Pokémon-naam kan geven. Kan niet wachten op de eerste Charizard's en Diglet's
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
wat dacht je van meisjesnamen die eindigen op een -a, automatisch een hoerennaamquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ergerlijk.
Meisjes:
Bianca, Melissa, Suzanne, Lotte, Sanne, Monica, Michelle, Marjolein, Maaike(- alle ke's eigenlijk), Astrid, Kimberley
Jongens:
Kevin, familie sneijder, Tim,
.. Schiet me zo te binnen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Wij hadden een gezin in de straat wonen waarvan de kinderen namen hadden van bijbel figuren, in de zin van: Thomas, Simon, Maria. Jozef moest nog geboren wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Tokamak het volgende:
Ouders die hun kind Abraham noemen, of Hosanna ofzo
een -a automatisch hoerig? dat is een oude Latijnse vrouwelijke uitgang toch joh :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat dacht je van meisjesnamen die eindigen op een -a, automatisch een hoerennaamAnita, Monica, Rebecca, Cynthia, Alicia, Horeca. Of eindigend op een -ie/y Linsey, Jersey, Felicity, Kimberlie, ga zo maar door
Je moet het zeggen om je mond open te krijgen, denk dat het daar aan ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een -a automatisch hoerig? dat is een oude Latijnse vrouwelijke uitgang toch joh :p
1 van mijn katten heet Jabba.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jabba. Darth. Schmi. Clieg. Qui-gon. Obi-wan. Yoda.
Ik spreek nu mijn eigen naam fluisterend uit. Bedoel je dat? Bij de -a lijkt het wel wat wijder te worden zo aan het eind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet het zeggen om je mond open te krijgen, denk dat het daar aan ligt
Wat is er nou weer mis met al die namen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ergerlijk.
Meisjes:
Bianca, Melissa, Suzanne, Lotte, Sanne, Monica, Michelle, Marjolein, Maaike(- alle ke's eigenlijk), Astrid, Kimberley
Jongens:
Kevin, familie sneijder, Tim,
.. Schiet me zo te binnen.
Jouw naam klinkt dan nog best stijlvol (ja ik weet hem nog.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik spreek nu mijn eigen naam fluisterend uit. Bedoel je dat? Bij de -a lijkt het wel wat wijder te worden zo aan het eind.
Oh mijn God, dat je het niet ziet! Jongen... Laat ze rustig op u inwerken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met al die namen?
Bedankt. Dat waardeer ik. Ik ben er wel tevreden mee, mijn naam is oké, net zoals de rest van mij. Ik ben enkel oké.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jouw naam klinkt dan nog best stijlvol (ja ik weet hem nog.), niet zo'n standaard tokkie naam als Sharina, Cheyenna, Cynthia, Melissa, Tessa etc.
WTF, combi van Gomorra en Mayo ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Finland. het volgende:
Was vandaag op het werk en een jongetje was zijn moeder kwijt.
Dus ik vragen om zijn naam zodat ik hem om kon roepen: Gomayro.x 12093289123990129123821381239213908
Moeder was zoals te verwachten een pauper.
Ik zie het echt niet. Zelf wil ik nog weleens pleiten voor een wet die ouders verplicht hun kinderen mee te nemen bij het inschrijven bij de gemeente en dit kind af te pakken als de naam ronduit kut is. Alleen hierbij dacht ik meer aan namen als kiki, vlinder, beer, bloem, pippi, diva etc. en dan zie ik in dit topic gewoon doodnormale namen langskomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh mijn God, dat je het niet ziet! Jongen... Laat ze rustig op u inwerken.
Bijv.
"BIE- JANG- KAA".
"MOO-NIE-KAA".
Geschreven zoals ze uitgesproken worden, zien ze er eigenlijk mooier uit. Ik betrap mijzelf er nu op dat ik mij er dan niet meer aan erger. Vreemd.
Blijkbaar vind ik de lettercombinatie zo op papier afzichtelijk.
Vlinder, Sterre... ja oké, dat weten we nu wel. Ik dacht: ik wijs u allen op de ogenschijnlijk 'simpele' namen, JUIST omdat deze zo Gewoon lijken. Geen Bianca mag gespaard blijven. Probeer haar de ernst van haar naam te laten inzien, zodat ze het zelf ook kan begrijpen en zich een beetje gedeisd kan houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Zelf wil ik nog weleens pleiten voor een wet die ouders verplicht hun kinderen mee te nemen bij het inschrijven bij de gemeente en dit kind af te pakken als de naam ronduit kut is. Alleen hierbij dacht ik meer aan namen als kiki, vlinder, beer, bloem, pippi, diva etc. en dan zie ik in dit topic gewoon doodnormale namen langskomen.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vlinder, Sterre... ja oké, dat weten we nu wel. Ik dacht: ik wijs u allen op de ogenschijnlijk 'simpele' namen, JUIST omdat deze zo Gewoon lijken. Geen Bianca mag gespaard blijven. Probeer haar de ernst van haar naam te laten inzien, zodat ze het zelf ook kan begrijpen en zich een beetje gedeisd kan houden.
Oh walgelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jouw naam klinkt dan nog best stijlvol (ja ik weet hem nog.), niet zo'n standaard tokkie naam als Sharina, Cheyenna, Cynthia, Melissa, Tessa etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |