Ja, dus echt vreselijke namen. En altijd wonen ze in van die neppe vinexwijkjes waar het hip en groen is, of zoals de makelaar zou zeggen: een groene en kindvriendelijke buurt met alle voorzieningen op loopafstand

Nou leuk hoor, de winkel of de kapper vlakbij je huis waardoor je de hele dag in parkeergezeik van totaal vreemden zit die een dagje komen shoppen.
Het zijn altijd van die hippe, moderne stelletjes die bewust in het leven staan en iedereen aardig vinden. Alles moet maar kunnen. Waarschijnlijk heeft hij haar weten te versieren met de opmerking: heeej mooie benen heb jij, wanneer gaan ze open? Want ja, direct sex is natuurlijk modern, dan leer je elkaar immers goed kennen.
Hun kinderen geven ze namen als Fien, Beau, Sterre, Vanneau of Mohammed. (overigens, welke ouder noemt zijn kind mohammed na het drama met Mohammed B, de moordenaar van van Gogh? Je noemt je kind toch ook geen Adolf of Adje? )
Maar de meest walgelijke naam kwam ik tegen toen ik zelf helaas door zo'n neppe wijk reed. Ik zag een roze ooivevaar voor de deur en wist dat er weer een toekomstig klagende studente in de kribbe lag. Benthe was haar naam, jawel geachte reaguurders, de naam was Benthe.

Hoe verzin je het?

Welke gekke chirurg heeft er in de hersenen van die mensen zitten snijden terwijl ze kwamen voor het verwijderen van een wrat op hun teen dat ze zulke namen durfden te bedenken?
Benthe, ik ken je niet maar door die walgelijke naam haat ik je nu al, en je ouders ook. En de reaguurders hier die het een mooie naam vinden en dat hier rond roeptoeteren wens ik in ieder geval geen fijne avond toe. Benthe, hoe kom je er op