Ja, zoals S1nn3rz. Dan ben je echt genaaid. Hadden je ouders zo'n hekel aan je?quote:
Godverdomme zeg, wat een reden. "Vonden ze symmetrisch".quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken een kleine die Oxo heet. Dat vonden de ouders namelijk symmetrisch_
Wauw, wat een humor heb jij zeg. Echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, zoals S1nn3rz. Dan ben je echt genaaid. Hadden je ouders zo'n hekel aan je?
Naomi achterstevoren is imoan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Muggenquote:
Dank je, ik weet het. Gratis handtekeningen hier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wauw, wat een humor heb jij zeg. Echt geweldig. [ afbeelding ]
Want Naomi is Aziatisch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Jessebel, snottebel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Meisje die ik ken heeft haar kind Jessebel genoemd
Mudkip!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Er komt nog een tijd dat je je kind ongeoorloofd een Pokémon-naam kan geven. Kan niet wachten op de eerste Charizard's en Diglet's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |