Kom je niet in.quote:
Fijne tent.quote:
Utrecht ligt centraler, vrijwel vanuit elke plek in nl goed te bereiken. Breda, vanuit Arnhem doe je er 1:30 uur over, incl 1 overstap in Nijmegen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
E) Waar het al vaker gedaan is.
Ik stel Breda voor. Een wat kleinere, overzichtelijke stad, desalniettemin voorzien van een gezellig centrum met voldoende horecagelegenheden.
Er zit een restaurant met de toepasselijke naam 'het Kabinet', al is de naam (met dito, leuk gekozen, namen van gerechten) ook het enige vermeldenswaardige aan deze veredelde gaarkeuken.
Den Bosch kan, is centraler gelegen, maar ik ben daar minder bekend en voor zover ik het kan beoordelen is het geen al te bijzondere stad.
Maargoed, de randstedelingen zullen hun thuisbasis wel weer belangrijker achten.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef Monidique het volgende:
Zodra het onder de rivieren is, kom ik natuurlijk niet.
Gewoon ouwehoeren over iPads en bier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
Maar, gaat er dan echt niks leuks gebeuren? Een drink/kaart-wedstrijd misschien?
Ok, jij komt dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onder de voorwaarde dat PHP niet drinkt en alleen mag praten als anderen hem toestemming geven.
Weer zo'n vraagstukquote:
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ja, moet toch vooraf een beetje kunnen inschatten hoe en wat. Hij is al de jongste
Who cares,quote:
Komt vast wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is GSbrder eigenlijk, ik wil weten of hij ook komt.
Ach, ook linksen zijn wel aardig (schijnt het).quote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Illiberal het volgende:
Misschien kom ik ook, als er maar genoeg "rechtsen" komen.
No problem. Ik voorschrift, eriksd, bolkestein komen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
Ja maar ik ken al zat linksen in het echte levenIk wil weleens gelijkgezinden spreken
Geen idee, maar hee, ik komquote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef Illiberal het volgende:
Als sneakypete komt ben ik over de streep
Die delen we per pm onder de aanwezigenquote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef Cerbie het volgende:
POL-meet
Een kleine misschien, even kijken komende week.
Foto's van de meet worden sowieso gepost?
Nee, ook onder de afwezigen natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die delen we per pm onder de aanwezigen
Nee, dan moet je maar komenquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ook onder de afwezigen natuurlijkDaar draait het om
We moeten de foto's waarbij je op de vuist gaat met jonge rechtse aanwas missen?quote:
Ja, kom maar live kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 02:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We moeten de foto's waarbij je op de vuist gaat met jonge rechtse aanwas missen?
Ik heb daar geen probleem mee, maar ik denk dat wat meer centraal, dichter bij het station handiger isquote:Op zondag 17 april 2011 02:07 schreef Cerbie het volgende:
Een leuk café in Utrecht Kanaleneiland, is dat niet wat. Kan er meteen wat cultuur gesnoven worden
Stuur een PM.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is GSbrder eigenlijk, ik wil weten of hij ook komt.
Lijkt me juist gezelligquote:
Ook voor de mensen die vanuit het oosten of noorden komen is Utrecht makkelijk te bereiken, voor Breda geldt dat al een stuk minder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef sneakypete het volgende:
Maargoed, de randstedelingen zullen hun thuisbasis wel weer belangrijker achten.
Jij lijkt maar de juiste persoon voor om dat te doen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mits we Rutger of die andere knuppel in de gracht flikkeren.
Nee, ik ben niet zo groot/sterk, dat krijg ik niet voor elkaar alleen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij lijkt maar de juiste persoon voor om dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |