Gewoon ouwehoeren over iPads en bier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
Maar, gaat er dan echt niks leuks gebeuren? Een drink/kaart-wedstrijd misschien?
Ok, jij komt dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onder de voorwaarde dat PHP niet drinkt en alleen mag praten als anderen hem toestemming geven.
Weer zo'n vraagstukquote:
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ja, moet toch vooraf een beetje kunnen inschatten hoe en wat. Hij is al de jongste
Who cares,quote:
Komt vast wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is GSbrder eigenlijk, ik wil weten of hij ook komt.
Ach, ook linksen zijn wel aardig (schijnt het).quote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Illiberal het volgende:
Misschien kom ik ook, als er maar genoeg "rechtsen" komen.
No problem. Ik voorschrift, eriksd, bolkestein komen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Illiberal het volgende:
Ja maar ik ken al zat linksen in het echte levenIk wil weleens gelijkgezinden spreken
Geen idee, maar hee, ik komquote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef Illiberal het volgende:
Als sneakypete komt ben ik over de streep
Die delen we per pm onder de aanwezigenquote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef Cerbie het volgende:
POL-meet
Een kleine misschien, even kijken komende week.
Foto's van de meet worden sowieso gepost?
Nee, ook onder de afwezigen natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die delen we per pm onder de aanwezigen
Nee, dan moet je maar komenquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ook onder de afwezigen natuurlijkDaar draait het om
We moeten de foto's waarbij je op de vuist gaat met jonge rechtse aanwas missen?quote:
Ja, kom maar live kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 02:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We moeten de foto's waarbij je op de vuist gaat met jonge rechtse aanwas missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |