Kom je niet in.quote:
Fijne tent.quote:
Utrecht ligt centraler, vrijwel vanuit elke plek in nl goed te bereiken. Breda, vanuit Arnhem doe je er 1:30 uur over, incl 1 overstap in Nijmegen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
E) Waar het al vaker gedaan is.
Ik stel Breda voor. Een wat kleinere, overzichtelijke stad, desalniettemin voorzien van een gezellig centrum met voldoende horecagelegenheden.
Er zit een restaurant met de toepasselijke naam 'het Kabinet', al is de naam (met dito, leuk gekozen, namen van gerechten) ook het enige vermeldenswaardige aan deze veredelde gaarkeuken.
Den Bosch kan, is centraler gelegen, maar ik ben daar minder bekend en voor zover ik het kan beoordelen is het geen al te bijzondere stad.
Maargoed, de randstedelingen zullen hun thuisbasis wel weer belangrijker achten.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef Monidique het volgende:
Zodra het onder de rivieren is, kom ik natuurlijk niet.
Gewoon ouwehoeren over iPads en bier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
Maar, gaat er dan echt niks leuks gebeuren? Een drink/kaart-wedstrijd misschien?
Ok, jij komt dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onder de voorwaarde dat PHP niet drinkt en alleen mag praten als anderen hem toestemming geven.
Weer zo'n vraagstukquote:
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ja, moet toch vooraf een beetje kunnen inschatten hoe en wat. Hij is al de jongste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |