Ik heb daar geen probleem mee, maar ik denk dat wat meer centraal, dichter bij het station handiger isquote:Op zondag 17 april 2011 02:07 schreef Cerbie het volgende:
Een leuk café in Utrecht Kanaleneiland, is dat niet wat. Kan er meteen wat cultuur gesnoven worden
Stuur een PM.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is GSbrder eigenlijk, ik wil weten of hij ook komt.
Lijkt me juist gezelligquote:
Ook voor de mensen die vanuit het oosten of noorden komen is Utrecht makkelijk te bereiken, voor Breda geldt dat al een stuk minder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef sneakypete het volgende:
Maargoed, de randstedelingen zullen hun thuisbasis wel weer belangrijker achten.
Jij lijkt maar de juiste persoon voor om dat te doen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mits we Rutger of die andere knuppel in de gracht flikkeren.
Nee, ik ben niet zo groot/sterk, dat krijg ik niet voor elkaar alleen.quote:Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij lijkt maar de juiste persoon voor om dat te doen.
Ik wil het wel doen, alleen ik wil niet voor die cameraquote:Op zondag 17 april 2011 02:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo groot/sterk, dat krijg ik niet voor elkaar alleen.
Ik neem m'n Flip HD videocamera wel meequote:Op zondag 17 april 2011 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, alleen ik wil niet voor die camera
Mij filmen = blauw oog incasserenquote:Op zondag 17 april 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem m'n Flip HD videocamera wel mee
Hé, het was toevallig wel een ultralinkse, terroristische groep.quote:
Nope, de PVV is nu definitief links geworden. Ik zet me nu in voor een conservatieve VVD met hoofdletter C. Van balen Teeven Weekers Nepperus Aptroot Wiegel Bolkeistein. Beetje die stroming zeg maar.quote:
Ah, alles behalve liberaal dusquote:Op zondag 17 april 2011 02:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, de PVV is nu definitief links geworden. Ik zet me nu in voor een conservatieve VVD met hoofdletter C. Van balen Teeven Weekers Nepperus Aptroot Wiegel Bolkeistein. Beetje die stroming zeg maar.
Beter dan dat showliberalisme van D66. De economische agenda is vooralsnog in ieder geval bijzonder schraal.quote:
Nee, was ook maar als geintje bedoeldquote:
Dit is niet mijn winkel, vriend.quote:Op zondag 17 april 2011 03:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, was ook maar als geintje bedoeld
Kan zijn, maar de VVD kan zich echt niet meer liberaal noemen met haar huidige beleid. Als je jezelf iiberaal vindt moet je D66 of GL stemmen tegenwoordig. De VVD is een conservatieve partij geworden die zich zelfs laat beïnvloeden door de SGP.quote:Op zondag 17 april 2011 03:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Beter dan dat showliberalisme van D66. De economische agenda is vooralsnog in ieder geval bijzonder schraal.
Das wel heul vroeg, tot hoelaat wou je ut gaan maken dan?quote:Op zondag 17 april 2011 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk (wellicht wat prematuur om dat nu al aan te snijden), mits mooi weer prefereer ik 14:00 ofzo.
Zoiets, op een terras met leuk uitzicht.quote:Op zondag 17 april 2011 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe laat beginnen we eigenlijk (wellicht wat prematuur om dat nu al aan te snijden), mits mooi weer prefereer ik 14:00 ofzo.
Kan me niet herinneren dat jij ook zo kritisch was over de pvda toen ze zich inlieten met de CUquote:Op zondag 17 april 2011 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de VVD kan zich echt niet meer liberaal noemen met haar huidige beleid. Als je jezelf iiberaal vindt moet je D66 of GL stemmen tegenwoordig. De VVD is een conservatieve partij geworden die zich zelfs laat beïnvloeden door de SGP.
Daaag koopzondagen
Volstrekt mee oneens, liberalisme is echt onverenigbaar met GroenLinks. Wat te denken van de actie van de GroenLinks wethouder van milieu in Utrecht? Een helikopter huren met warmtebeeld camera om vervolgens de betreffende huiseigenaren te sommeren hun toko te isoleren. Het is te bizar voor woorden.quote:Op zondag 17 april 2011 03:16 schreef remlof het volgende:
Als je jezelf iiberaal vindt moet je D66 of GL stemmen tegenwoordig.
Als je later begint krijg je weer sneller dat mensen naar huis gaan. Niet heel Nederland zit op het nachtnet, bovendien is 's avonds de zon onder.quote:Op zondag 17 april 2011 03:16 schreef phpmystyle het volgende:
Das wel heul vroeg, tot hoelaat wou je ut gaan maken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |