Ja hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Morretje het volgende:
Emma!
Ik gebruik mijn Calin Blue nooit meer, zou ie geschikt zijn om een mei tai van te maken?
Die moet je knopen toch? Ik heb nog een knoopdoek (Bamboe geloof ik) voor in het begin meteen. Want zie dat de becco enzo pas vanaf maand of 4 is.quote:
Oh meh, das niet verstandig dan dus..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja hooral moet je dan nog netter knopen denk ik ivm drukpunten
Klopt! En er is ook nog de Storchenwiege Carrier, met een klikgesp in het middel en twee knoopbanden bovenaan. Deze drager kan vanaf dag 1 al, zo klein is hij in te stellen.quote:
Tot mejuffrouw een maand of 3 was ging het prima, daarna kreeg ik idd drukpunten. Heb rugdragen geprobeerd, maar kreeg daarbij puntbloedinkjes in m'n oksels. Ik ben geen secure knoperquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah als jij met de CB nergens last van hebt tot nu toe.
En er heel fijn mee kan dragen dan is het prima denk ik.
Het is een doek die zo dun is dat die je moet liggen en wat vaak secuur knopen vereist.
Mag ik dit tegenspreken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja hooral moet je dan nog netter knopen denk ik ivm drukpunten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ik had gegoogled en ik kwam tegen dat het kon.
Maar dit wist ik niet ik dacht dat met geweven doeken het wel kon.
Dank je voor je tips! Ik hoop dat de bondolino hun bevalt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Webkim het volgende:
De beentjes mogen er al buiten kaatjejannie.
Let er goed op dat hij mooi diep in het buideltje komt te zitten, zodat het lijfje tot hoog in de nek komt. Rol eventueel het slaapkapje een paar keer rond en klit het vast voor nog extra neksteun. En zorg ervoor dat de Bondolino heel stevig aangespannen is. Door een 'hupje' te maken na het kruisen op de rug en nog een terwijl je de knoop maakt trek je de lossigheid uit de banden.
Nee, dat was een winterjas.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Twinkly het volgende:
Asy, wat stoer!Is dat de jas die je zelf verbouwd hebt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:
(girasol spring)
o en ik heb een didymos eva gekocht en een didy iris en een symphuo in 2 dagen
ik ben bang dat ik weer losgeslagen ben
Mijne mag weg keshet, ik heb de groene, praktisch nieuw. Sinds ik de manduca weer gebruik ligt hij werkeloos te liggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Keshet het volgende:
Mooie doek Freecell!
Ik heb net een Bondolino geprobeerd en ik ben om!Er is niemand die er toevallig 1 te koop heeft?
Ik heb ook meteen een cursusje rugdragen met een gewone doek gehad. Wat een gehannes zeg; daar moet ik echt nog even verder op oefenen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:06 schreef mrien het volgende:
[..]
Mijne mag weg keshet, ik heb de groene, praktisch nieuw. Sinds ik de manduca weer gebruik ligt hij werkeloos te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Moooooi CP!En wat is je meisje groot!
hoe lang/zwaar is ze nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnDat krijg ik hier ook wel eens in iets andere bewoording te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?Denk dat het hier komt doordat de meeste mensen die dragen, dat met een babybjorn doen...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?ik win met Leia
(niet qua lengte: 74 cm, maar wel qua gewicht, 10,3 kg
)
Didymos Indio met linnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef freecell het volgende:
Mooi CP!
Welke is het? Azur?
Maar dat soort is inderdaad net een vloerkleed in het begin
Ja, maar jij geeft slagroom en ik magere melkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Orea het volgende:
[..]
ik win met Leia
(niet qua lengte: 74 cm, maar wel qua gewicht, 10,3 kg
)
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat krijg ik hier ook wel eens in iets andere bewoording te horenDenk dat het hier komt doordat de meeste mensen die dragen, dat met een babybjorn doen...
Zie hier ergens halverwege de pagina: http://didymos.com/index.(...)terns%20and%20pricesquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef freecell het volgende:
Welke indio?
Azur is ook met linnen toch?
ik kan beter buikdragen, ik heb blijkbaar een laf nekjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook nooit echt fan geweest van een ssc hoor. Heb Bep altijd liever met doek gedragen.
En heel lang op m`n buik, terwijl iedereen op de rug vaak makkelijker vind
Tis allemaal zo persoonlijk
i know, wanneer ik op mijn werk benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:45 schreef freecell het volgende:
Tara draagt écht liever met een SSC (terwijl hij doeken mooier vindt, hij vindt doeken meer het echte werk)
En ik idd liever met een goed geknoopte doek
Natibaby brengt vandaag om 10:00 een ontzettend mooie nieuwe doek uit
Ik ken het ding niet maar het ziet er niet uit als iets wat iemand met een verlamde arm makkelijk zelf kan aandoen en er ook nog een baby in krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Extraordinare het volgende:
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Loopi babycarrier? Mijn man en ik zijn op zoek naar een methode om ons kind veilig te dragen binnenshuis, dus b.v. van boven naar beneden, voor de korte stukjes dus. Mijn man heeft namelijk een verlamde linkerarm, waardoor het noodzakelijk is zijn andere arm vrij te kunnen houden.
Wij zijn ons nu aan het oriënteren op een voor hem makkelijke manier voor de korte stukjes. Ik ben ook van plan om te gaan dragen, binnens- en buitenshuis, maar voor mij zal het makkelijker zijn om een 'echte' doek zelf te knopen. En voor langere stukken kan ik hem helpen met knopen.
Ik vraag mij af of zo'n Loopi carrier voor hem praktisch is, dus zonder hulp aandoen en dan ons kindje erin leggen. Wij vinden het belangrijk dat hij zonder hulp zelf ons kindje kan verzorgen/verplaatsen.
Ik ben trouwens 27 weken zwanger, dus we hebben nog even de tijd om goed te zoeken!
Als je je ogen dicht doet, dan lijkt ie er wel wat opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie nati van mijn verjaardagsgeld
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef freecell het volgende:
Loopi ken ik niet uit ervaring, maar ik weet dat het op zich wel een goed ergonomisch systeem is.
Maar mijn lijkt een ringsling ook makkelijker te bedienen met één hand....
Die kan je dan om de slechte schouder doen en met de andere hand erin zetten.
KD:oeh! Welke is dat?
[ afbeelding ]
himmelblau!
Hmmm... gisteren een nino weggegeven en nu wordt het wel een klein stapeltje....
Kan nog wel één bij toch?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef freecell het volgende:
Het stapeltje wordt misschien wel kleiner, maar ook steeds mooier vind ik trouwens
- Lilien Lind met wol (5)
- Indio zwart-wit (3)
- Calin Bleu (5)
- Hoppediz Lima (6)
- Zara Terracotta (geverfd) (6)
Ik mis nog een mooie girasol ook
die mooie girasol is hier gisteren komen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |