Ja hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Morretje het volgende:
Emma!
Ik gebruik mijn Calin Blue nooit meer, zou ie geschikt zijn om een mei tai van te maken?
Die moet je knopen toch? Ik heb nog een knoopdoek (Bamboe geloof ik) voor in het begin meteen. Want zie dat de becco enzo pas vanaf maand of 4 is.quote:
Oh meh, das niet verstandig dan dus..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja hooral moet je dan nog netter knopen denk ik ivm drukpunten
Klopt! En er is ook nog de Storchenwiege Carrier, met een klikgesp in het middel en twee knoopbanden bovenaan. Deze drager kan vanaf dag 1 al, zo klein is hij in te stellen.quote:
Tot mejuffrouw een maand of 3 was ging het prima, daarna kreeg ik idd drukpunten. Heb rugdragen geprobeerd, maar kreeg daarbij puntbloedinkjes in m'n oksels. Ik ben geen secure knoperquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah als jij met de CB nergens last van hebt tot nu toe.
En er heel fijn mee kan dragen dan is het prima denk ik.
Het is een doek die zo dun is dat die je moet liggen en wat vaak secuur knopen vereist.
Mag ik dit tegenspreken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja hooral moet je dan nog netter knopen denk ik ivm drukpunten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ik had gegoogled en ik kwam tegen dat het kon.
Maar dit wist ik niet ik dacht dat met geweven doeken het wel kon.
Dank je voor je tips! Ik hoop dat de bondolino hun bevalt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Webkim het volgende:
De beentjes mogen er al buiten kaatjejannie.
Let er goed op dat hij mooi diep in het buideltje komt te zitten, zodat het lijfje tot hoog in de nek komt. Rol eventueel het slaapkapje een paar keer rond en klit het vast voor nog extra neksteun. En zorg ervoor dat de Bondolino heel stevig aangespannen is. Door een 'hupje' te maken na het kruisen op de rug en nog een terwijl je de knoop maakt trek je de lossigheid uit de banden.
Nee, dat was een winterjas.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Twinkly het volgende:
Asy, wat stoer!Is dat de jas die je zelf verbouwd hebt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:
(girasol spring)
o en ik heb een didymos eva gekocht en een didy iris en een symphuo in 2 dagen
ik ben bang dat ik weer losgeslagen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |