Mijne mag weg keshet, ik heb de groene, praktisch nieuw. Sinds ik de manduca weer gebruik ligt hij werkeloos te liggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Keshet het volgende:
Mooie doek Freecell!
Ik heb net een Bondolino geprobeerd en ik ben om!Er is niemand die er toevallig 1 te koop heeft?
Ik heb ook meteen een cursusje rugdragen met een gewone doek gehad. Wat een gehannes zeg; daar moet ik echt nog even verder op oefenen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:06 schreef mrien het volgende:
[..]
Mijne mag weg keshet, ik heb de groene, praktisch nieuw. Sinds ik de manduca weer gebruik ligt hij werkeloos te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Moooooi CP!En wat is je meisje groot!
hoe lang/zwaar is ze nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnDat krijg ik hier ook wel eens in iets andere bewoording te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?Denk dat het hier komt doordat de meeste mensen die dragen, dat met een babybjorn doen...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bij de laatste meting 2 maanden terug 9,3 kilo en 77 cm. Komende maandag weer naar het cb en ik verwacht dat ze rond de 9,8 kilo en 80 cm gaat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gisteren een man tegen me toen ik met Truus op m'n rug bij de kassa stond te wachten: Hoor je ze niet eigenlijk op je buik te dragen?ik win met Leia
(niet qua lengte: 74 cm, maar wel qua gewicht, 10,3 kg
)
Didymos Indio met linnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef freecell het volgende:
Mooi CP!
Welke is het? Azur?
Maar dat soort is inderdaad net een vloerkleed in het begin
Ja, maar jij geeft slagroom en ik magere melkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:03 schreef Orea het volgende:
[..]
ik win met Leia
(niet qua lengte: 74 cm, maar wel qua gewicht, 10,3 kg
)
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat krijg ik hier ook wel eens in iets andere bewoording te horenDenk dat het hier komt doordat de meeste mensen die dragen, dat met een babybjorn doen...
Zie hier ergens halverwege de pagina: http://didymos.com/index.(...)terns%20and%20pricesquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef freecell het volgende:
Welke indio?
Azur is ook met linnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |