quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
Blijft hetzelfde als je altijd sekspartners van rond de 25 kiest!
Daarom heb ik ook een 14 jaar jongere vriend om me bij te kunnen benenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Vrouwen rond de 40 zijn wandelende sex-verslaafden.
Daarom heb ik een 14 jaar jongere vriendin, zodat ik tegen die tijd goed aan conditietraining kan doen... en nu ook al, trouwens...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een 14 jaar jongere vriend om me bij te kunnen benen
Mja, Yvonne bant baggeraars in 40+quote:
Is je vriend pas 16 ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een 14 jaar jongere vriend om me bij te kunnen benen
Qua pruimen of andere fruitsoorten peer ik hem er nog steeds in.quote:
quote:
Kan je dat 2e uitleggen ? hihi :$ :$quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]helemaal mee eens!
Alleen kan je je dat niet voorstellen als je jong bent
Als je een beetje rondleest op fok dan denken de tieners en twintigers dat het wel afgelopen is met de wilde seks na de 30quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
Kan je dat 2e uitleggen ? hihi :$ :$:$
Mua, op Fok! denken ze dat wel maar heb zelf ervaren dat vrouwen rond de 30 niks van je overlaten als 20'er zijnde. Letterlijk nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een beetje rondleest op fok dan denken de tieners en twintigers dat het wel afgelopen is met de wilde seks na de 30
En de opper-baggeraar is gearriveerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:31 schreef tong80 het volgende:
Oudere dieren moet je uit haar lijden verlossen.
Onbegrijpelijk dat Yvonne niet wil neuken.
jajajajaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer en vooral beter, omdat meer ervaring
Het is vaker, wilder, intenser en bewuster.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:28 schreef Weissman het volgende:
Gebeurd het vaker, is het wilder ? Of juist intenser, of is het genieten bewuster. Of is het dat je rond die leeftijd je eigen sterfelijkheid onder ogen ziet en minder nadenkt, alle remmen losgooit tijdens de seks ?
Oh, alle 4 tegelijk zelfsquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is vaker, wilder, intenser en bewuster.
Maar dat door ervaring, niet doordat "je je eigen sterfelijkheid onder ogen ziet"
Ja tuurlijk gebeurd het, het is niet zo dat er houdbaarheidsdatum opstaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt waar? Volgens mij heb je er dan allang geen zin meer in. Gadverdamme. Mijn ouders zijn in de 40. Kan me niet voorstellen..
Nee joh, ze worden alleen serieuzer genomenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, alle 4 tegelijk zelfs
Ja, ik dacht mensen worden wijzer na hun 40e, filosofie en shit
Hun probleemquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een beetje rondleest op fok dan denken de tieners en twintigers dat het wel afgelopen is met de wilde seks na de 30
Is je moeder een beetje te doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt waar? Volgens mij heb je er dan allang geen zin meer in. Gadverdamme. Mijn ouders zijn in de 40. Kan me niet voorstellen..
En: minder randzaken: zorgen, kleine kinderen, verplichtingen, noem maar opquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer en vooral beter, omdat meer ervaring
Ik denk dat ze het vaker doen dan jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat moet wel, ja..quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vaker doen dan jij
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast je moederquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast op je moeder
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
Het is vaker, wilder, intenser en bewuster.
Maar dat door ervaring, niet doordat "je je eigen sterfelijkheid onder ogen ziet"
Exact!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast je moeder
Sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neu... denk ik ook niet ...![]()
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelenquote:
En toen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
Geen praktijkles meer nodig?quote:
Nee joh, dit is een ''kijk ons eens zielig zijn, we staan al met 1 been in het graf''quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Transport_Ink het volgende:
Oh gut, het "wij zijn ook nog lekker wild" topic
Boks, respect.
Je vriendin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
you are pushing it Tongquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaan
Hoihoi ik ben anja een stevige vrouw met veel om van te houden van 44 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Ti's nog echt zo ook .. ik kon de mijne niet eens bijhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Hebben deze sex-junkies ook een verzamelplek waar je ze kan oppikken ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Net alsof je nog wat te kiezen hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
Daar hoef je geen 40 voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uit
Eh ik ben bijna 42 en net 14 maanden pappa dus nog flink druk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En: minder randzaken: zorgen, kleine kinderen, verplichtingen, noem maar op
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen?
De mijne is 46, maar meer ervaring beter seks toch?
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aan?
"Papa, wat doet u nuquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens indenken hoe je ouders zich voelen bij de gedachte dat jij sex hebtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)
En je bent nu 29quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
Beste seks ooit gehad met een vrouw van 56, toen ik zelf 28 was. Aangezien je op je hoogtepunt moet stoppen, daarna nooit meer aan seks gedaan en ik vier al heel lang elk jaar mijn 28-ste verjaardag.
Kan je toch gewoon laten lopen? Worden ze nog natter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef tong80 het volgende:
Wat wel vervelend is dat ik vaker moet plassen.
Dus als ik iemand een paar uur lang een goede beurt geef moet ik af en toe stoppen om te ontlasten.
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.quote:
Dat eerste heb ik ook, heel herkenbaar. Ook geen issues verder, ik kan er toch niets tegen doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.
Gelukkig heb ik zeer begripvolle vrienden die me dan ook trouw elk jaar met mijn 28-ste verjaardag feliciteren. Verder heb ik geen issues met ouder worden hoor.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Kingstown het volgende:
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.
Inderdaad, zeer herkenbaar!! In mijn geval denk ik dat meetelt dat ik geen kinderen heb en daardoor minder zorgen, verplichtingen en verantwoordelijkheden etc. Leef nog steeds een beetje als een student zeg maar (met baan en woning, dat wel). Mijn broer en zus hebben wel kinderen en lijken wel gewoon hun eigen leeftijd, vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Karina het volgende:
Dat eerste heb ik ook, heel herkenbaar. Ook geen issues verder, ik kan er toch niets tegen doen
Ik denk dat, dat er inderdaad heel veel mee te maken heeft. Ik woon ook weer alleen en hoef alleen voor mijzelf te zorgen. Beide zussen hebben wel een gezin, hypotheek, eigen zaak, daar hoef ik me allemaal niet druk om te maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef FOKsii het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, zeer herkenbaar!! In mijn geval denk ik dat meetelt dat ik geen kinderen heb en daardoor minder zorgen, verplichtingen en verantwoordelijkheden etc. Leef nog steeds een beetje als een student zeg maar (met baan en woning, dat wel). Mijn broer en zus hebben wel kinderen en lijken wel gewoon hun eigen leeftijd, vandaar.
Ik vind het ook erg prettig zo. En helemaal niet sneu! Volgens mij vinden alleen mensen dat, die zelf "vast" zitten in een ongelukkige situatie. Die doen soms een beetje neerbuigend over mijn vrije onbezorgde leventje. Dan vragen ze of ik het niet egoistisch vind en oppervlakkig hoe ik leef. Ik snap niet wat er egoistisch is aan het feit dat ik geen gezin wil stichten, of waarom je alleen diepgang zou kunnen ervaren met een gezin.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk voel ik me daardoor ook jonger dan ik ben (misschien wel een beetje sneu eigenlijk, maar ik vind het prima).
lekker ruikt!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook niet de behoefte om een vreemde kerel meteen in zijn nakie te zieneerst maar even afwachten of hij wel leuk is en...
Ja, en nu vind ik ook heel andere dingen aantrekkelijk dan vroeger. Toen keek ik meer naar het uiterlijk en nu meer naar uitstraling. Of iemand lekker in zijn vel zit ipv lekker in zijn jeans zeg maar.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje omgekeerd ten opzichte van vroeger: vroeger keek ik naar het uiterlijk en als het een botte lul was, maakte niet uit, als hij maar lekker was. Nu hoeft hij niet perse lekker te zijn, maar een domme sukkel zit ik niet op te wachten.
Hahahaah... ooit zei zo'n botte lul eens dat ik mijn make-up moest bijwerken, want dat ik er niet uitzag. Ik droop nog af ook en toen ik in de speigel keek zag ik een verhit gezicht met verwilderde haren en uitgelopen make-up. Ik maakte me toen nog op als een indiaan op oorlogspad, dus het zag er idd niet uit, maar dat terzijde. Nu vinden mannen het tenminste opwindend als ik er verhit en verwilderd uitzie na de sex lol.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef Karina het volgende:
Dat ongeremder is trouwens wel waar, ik maak me ook minder druk om mijn eigen uiterlijk, ik weet dat ik er niet meer uitzie als 18 (zou ook wel raar zijn) als iemand daar een probleem mee heeft, pech voor hem, ik ga niet de hele tijd krampachtig mijn buik inhouden of 's morgens snel make-up opsmeren.
Ga je die foto nu in ieder topic spammen?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 03:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je die foto nu in ieder topic spammen?
Misdaden tegen Indianen
wat een sukkel ben jij ....
edit: mooi hij is al weggehaald !
Mijn moeder vindt het altijd zieligquote:Op maandag 9 mei 2011 02:57 schreef FOKsii het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg prettig zo. En helemaal niet sneu! Volgens mij vinden alleen mensen dat, die zelf "vast" zitten in een ongelukkige situatie. Die doen soms een beetje neerbuigend over mijn vrije onbezorgde leventje. Dan vragen ze of ik het niet egoistisch vind en oppervlakkig hoe ik leef. Ik snap niet wat er egoistisch is aan het feit dat ik geen gezin wil stichten, of waarom je alleen diepgang zou kunnen ervaren met een gezin.
Helemaal waar! Ik ken het van beide kantenquote:Op maandag 9 mei 2011 03:07 schreef FOKsii het volgende:
Maar back to topic (hihi): Volgens mij maakt het nogal verschil of je kijkt naar de sex in het begin van een relatie, of de sex in een relatie van 10 jaar of langer. Sex als 40er die net een nieuwe relatie heeft is heel anders dan sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is, lijkt me.
Om de saaiheid en voorspelbaarheid tegen te gaan zou je dus regelmatig je sekspartner moeten verversen....ook vermoeiend.quote:Op maandag 9 mei 2011 03:07 schreef FOKsii het volgende:
Maar back to topic (hihi): Volgens mij maakt het nogal verschil of je kijkt naar de sex in het begin van een relatie, of de sex in een relatie van 10 jaar of langer. Sex als 40er die net een nieuwe relatie heeft is heel anders dan sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is, lijkt me.
Je kunt beter je energie steken in voorkomen dat je zelf saai en voorspelbaar wordt in bed. Als dat ook te vermoeiend voor je is, misschien ben je dan zelf niet zo'n interessante bedpartner? Of niet zo geschikt voor een langdurige relatie?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Kingstown het volgende:
Om de saaiheid en voorspelbaarheid tegen te gaan zou je dus regelmatig je sekspartner moeten verversen....ook vermoeiend.
En dat sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is saai en voorspelbaar zou zijn, heb je mij niet horen zeggen, dat heb je er zelf van gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Kingstown het volgende:
Om de saaiheid en voorspelbaarheid tegen te gaan zou je dus regelmatig je sekspartner moeten verversen....ook vermoeiend.
Kan wel, bij mij was dat in ieder geval zo (ik was niet getrouwd, maar wel in een lange relatie). In mijn geval was mijn partner niet meer zo geinteresseerd in seksquote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef FOKsii het volgende:
[..]
En dat sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is saai en voorspelbaar zou zijn, heb je mij niet horen zeggen, dat heb je er zelf van gemaakt.
Beiden.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:51 schreef FOKsii het volgende:
[..]
Je kunt beter je energie steken in voorkomen dat je zelf saai en voorspelbaar wordt in bed. Als dat ook te vermoeiend voor je is, misschien ben je dan zelf niet zo'n interessante bedpartner? Of niet zo geschikt voor een langdurige relatie?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef FOKsii het volgende:
Hahahahaeen groot man die dat toegeeft!
En zo wek je ook geen verwachtingen bij de dames.
Ouders, of mensen met een "goede relatie" for that matter, vinden dat je net zo gelukkig dient te zijn als hen. Dat betekent: Met relatie. Als je dan gelukkig bent zonder, kunnen ze dat niet begrijpen. Erger nog: dan krijg je: "kijk maar naar ons ( aargghh ze zei "ons")." Meestal haak ik dan af en probeer de discussie een andere kant op te sturen.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het altijd zieligdat ik alleen ben.
Daar hoef je geen 40+ voor te zijn. onder de 40 geldt dit ook, geloof mequote:Tussendoor wel een LAT relatie gehad, maar samenwonen, daar begin ik voorlopig niet meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |