quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast je moeder
Sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neu... denk ik ook niet ...![]()
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelenquote:
En toen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
Geen praktijkles meer nodig?quote:
Nee joh, dit is een ''kijk ons eens zielig zijn, we staan al met 1 been in het graf''quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Transport_Ink het volgende:
Oh gut, het "wij zijn ook nog lekker wild" topic
Boks, respect.
Je vriendin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een beetje rondleest op fok dan denken de tieners en twintigers dat het wel afgelopen is met de wilde seks na de 30
you are pushing it Tongquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaan
Hoihoi ik ben anja een stevige vrouw met veel om van te houden van 44 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Ti's nog echt zo ook .. ik kon de mijne niet eens bijhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Vrouwen rond de 40 zijn wandelende sex-verslaafden.
Hebben deze sex-junkies ook een verzamelplek waar je ze kan oppikken ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Vrouwen rond de 40 zijn wandelende sex-verslaafden.
Net alsof je nog wat te kiezen hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
Blijft hetzelfde als je altijd sekspartners van rond de 25 kiest!
Daar hoef je geen 40 voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uit
Eh ik ben bijna 42 en net 14 maanden pappa dus nog flink druk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En: minder randzaken: zorgen, kleine kinderen, verplichtingen, noem maar op
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen?
De mijne is 46, maar meer ervaring beter seks toch?
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aan?
"Papa, wat doet u nuquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens indenken hoe je ouders zich voelen bij de gedachte dat jij sex hebtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)
En je bent nu 29quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Kingstown het volgende:
Beste seks ooit gehad met een vrouw van 56, toen ik zelf 28 was. Aangezien je op je hoogtepunt moet stoppen, daarna nooit meer aan seks gedaan en ik vier al heel lang elk jaar mijn 28-ste verjaardag.
Kan je toch gewoon laten lopen? Worden ze nog natter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef tong80 het volgende:
Wat wel vervelend is dat ik vaker moet plassen.
Dus als ik iemand een paar uur lang een goede beurt geef moet ik af en toe stoppen om te ontlasten.
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.quote:
Dat eerste heb ik ook, heel herkenbaar. Ook geen issues verder, ik kan er toch niets tegen doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.
Gelukkig heb ik zeer begripvolle vrienden die me dan ook trouw elk jaar met mijn 28-ste verjaardag feliciteren. Verder heb ik geen issues met ouder worden hoor.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Kingstown het volgende:
Volgens de kalender ben ik al 40+, maar in mijn hoofd nog steeds 28.
Inderdaad, zeer herkenbaar!! In mijn geval denk ik dat meetelt dat ik geen kinderen heb en daardoor minder zorgen, verplichtingen en verantwoordelijkheden etc. Leef nog steeds een beetje als een student zeg maar (met baan en woning, dat wel). Mijn broer en zus hebben wel kinderen en lijken wel gewoon hun eigen leeftijd, vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Karina het volgende:
Dat eerste heb ik ook, heel herkenbaar. Ook geen issues verder, ik kan er toch niets tegen doen
Ik denk dat, dat er inderdaad heel veel mee te maken heeft. Ik woon ook weer alleen en hoef alleen voor mijzelf te zorgen. Beide zussen hebben wel een gezin, hypotheek, eigen zaak, daar hoef ik me allemaal niet druk om te maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef FOKsii het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, zeer herkenbaar!! In mijn geval denk ik dat meetelt dat ik geen kinderen heb en daardoor minder zorgen, verplichtingen en verantwoordelijkheden etc. Leef nog steeds een beetje als een student zeg maar (met baan en woning, dat wel). Mijn broer en zus hebben wel kinderen en lijken wel gewoon hun eigen leeftijd, vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |