Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast je moederquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast op je moeder
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
Het is vaker, wilder, intenser en bewuster.
Maar dat door ervaring, niet doordat "je je eigen sterfelijkheid onder ogen ziet"
Exact!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja word je smorgens wakker, ligt Remlof naast je moeder
Sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neu... denk ik ook niet ...![]()
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelenquote:
En toen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
Geen praktijkles meer nodig?quote:
Nee joh, dit is een ''kijk ons eens zielig zijn, we staan al met 1 been in het graf''quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Transport_Ink het volgende:
Oh gut, het "wij zijn ook nog lekker wild" topic
Boks, respect.
Je vriendin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ster wou mij gisteravond offline aan haar moeder van 43 koppelen
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een enge gedachte dat je ouders sex hebben (gehad)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een beetje rondleest op fok dan denken de tieners en twintigers dat het wel afgelopen is met de wilde seks na de 30
you are pushing it Tongquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat mijn opa en oma het ook hebben gedaan
Hoihoi ik ben anja een stevige vrouw met veel om van te houden van 44 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef Rickazio het volgende:
zijn hier ook MILFs? Lekkere slanke jonge hengst hier
Ti's nog echt zo ook .. ik kon de mijne niet eens bijhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Vrouwen rond de 40 zijn wandelende sex-verslaafden.
Hebben deze sex-junkies ook een verzamelplek waar je ze kan oppikken ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Vrouwen rond de 40 zijn wandelende sex-verslaafden.
Net alsof je nog wat te kiezen hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
Blijft hetzelfde als je altijd sekspartners van rond de 25 kiest!
Daar hoef je geen 40 voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ongeremder! Want toen ik veel jonger was maakte ik me nog druk om hoe ik eruit zag (qua: omg, hij gaat dat buikje zien!!!) en nu maakt me dat echt niets meer uit
Eh ik ben bijna 42 en net 14 maanden pappa dus nog flink druk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En: minder randzaken: zorgen, kleine kinderen, verplichtingen, noem maar op
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen?
De mijne is 46, maar meer ervaring beter seks toch?
Gadverdamme, dat wil ik zo niet zeggen over mijn moeder.![]()
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij biedt jouw moeder nu aan remlof aan?
"Papa, wat doet u nuquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk. Remlof als nieuwe papa. Hoe tof.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |