abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 02:57:46 #101
344182 FOKsii
Getting dizzy...
pi_96534328
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef Karina het volgende:

Waarschijnlijk voel ik me daardoor ook jonger dan ik ben (misschien wel een beetje sneu eigenlijk, maar ik vind het prima).
Ik vind het ook erg prettig zo. En helemaal niet sneu! Volgens mij vinden alleen mensen dat, die zelf "vast" zitten in een ongelukkige situatie. Die doen soms een beetje neerbuigend over mijn vrije onbezorgde leventje. Dan vragen ze of ik het niet egoistisch vind en oppervlakkig hoe ik leef. Ik snap niet wat er egoistisch is aan het feit dat ik geen gezin wil stichten, of waarom je alleen diepgang zou kunnen ervaren met een gezin.

quote:

Ik heb ook niet de behoefte om een vreemde kerel meteen in zijn nakie te zien :+ eerst maar even afwachten of hij wel leuk is en...
lekker ruikt! _O-

quote:

Het is een beetje omgekeerd ten opzichte van vroeger: vroeger keek ik naar het uiterlijk en als het een botte lul was, maakte niet uit, als hij maar lekker was. Nu hoeft hij niet perse lekker te zijn, maar een domme sukkel zit ik niet op te wachten.
Ja, en nu vind ik ook heel andere dingen aantrekkelijk dan vroeger. Toen keek ik meer naar het uiterlijk en nu meer naar uitstraling. Of iemand lekker in zijn vel zit ipv lekker in zijn jeans zeg maar. :P

quote:

Dat ongeremder is trouwens wel waar, ik maak me ook minder druk om mijn eigen uiterlijk, ik weet dat ik er niet meer uitzie als 18 (zou ook wel raar zijn) als iemand daar een probleem mee heeft, pech voor hem, ik ga niet de hele tijd krampachtig mijn buik inhouden of 's morgens snel make-up opsmeren.
Hahahaah... ooit zei zo'n botte lul eens dat ik mijn make-up moest bijwerken, want dat ik er niet uitzag. Ik droop nog af ook en toen ik in de speigel keek zag ik een verhit gezicht met verwilderde haren en uitgelopen make-up. Ik maakte me toen nog op als een indiaan op oorlogspad, dus het zag er idd niet uit, maar dat terzijde. Nu vinden mannen het tenminste opwindend als ik er verhit en verwilderd uitzie na de sex lol.
Don't follow me, I'm lost too...
  maandag 9 mei 2011 @ 03:07:23 #102
344182 FOKsii
Getting dizzy...
pi_96534364
Maar back to topic (hihi): Volgens mij maakt het nogal verschil of je kijkt naar de sex in het begin van een relatie, of de sex in een relatie van 10 jaar of langer. Sex als 40er die net een nieuwe relatie heeft is heel anders dan sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is, lijkt me.
pi_96534372
pi_96534383
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:09 schreef draude het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je die foto nu in ieder topic spammen?

Misdaden tegen Indianen

wat een sukkel ben jij .... :')

edit: mooi hij is al weggehaald !

[ Bericht 3% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 09-05-2011 03:24:14 ]
pi_96534413
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ga je die foto nu in ieder topic spammen?

Misdaden tegen Indianen

wat een sukkel ben jij .... :')

edit: mooi hij is al weggehaald !
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 07:29:04 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_96534745
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:57 schreef FOKsii het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg prettig zo. En helemaal niet sneu! Volgens mij vinden alleen mensen dat, die zelf "vast" zitten in een ongelukkige situatie. Die doen soms een beetje neerbuigend over mijn vrije onbezorgde leventje. Dan vragen ze of ik het niet egoistisch vind en oppervlakkig hoe ik leef. Ik snap niet wat er egoistisch is aan het feit dat ik geen gezin wil stichten, of waarom je alleen diepgang zou kunnen ervaren met een gezin.

Mijn moeder vindt het altijd zielig :') dat ik alleen ben.

Nu heb ik lange tijd samengewoond maar dat kabbelde maar voort en ik had het helemaal gehad op een gegeven moment en we zijn toe uit elkaar gegaan. Ik woon al weer 6 jaar alleen en vind het prima.

Tussendoor wel een LAT relatie gehad, maar samenwonen, daar begin ik voorlopig niet meer aan.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:07 schreef FOKsii het volgende:
Maar back to topic (hihi): Volgens mij maakt het nogal verschil of je kijkt naar de sex in het begin van een relatie, of de sex in een relatie van 10 jaar of langer. Sex als 40er die net een nieuwe relatie heeft is heel anders dan sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is, lijkt me.
Helemaal waar! Ik ken het van beide kanten :+ Na 10 jaar werd het saai en voorspelbaar. Toen ik weer alleen was en seks had met een "nieuwe", was wel even een stukkie beter opeens :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96537750
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:07 schreef FOKsii het volgende:
Om de saaiheid en voorspelbaarheid tegen te gaan zou je dus regelmatig je sekspartner moeten verversen....ook vermoeiend.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:51:24 #108
344182 FOKsii
Getting dizzy...
pi_96538232
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Kingstown het volgende:
Om de saaiheid en voorspelbaarheid tegen te gaan zou je dus regelmatig je sekspartner moeten verversen....ook vermoeiend.
Je kunt beter je energie steken in voorkomen dat je zelf saai en voorspelbaar wordt in bed. Als dat ook te vermoeiend voor je is, misschien ben je dan zelf niet zo'n interessante bedpartner? Of niet zo geschikt voor een langdurige relatie?
  maandag 9 mei 2011 @ 10:56:18 #109
344182 FOKsii
Getting dizzy...
pi_96538363
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Kingstown het volgende:
En dat sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is saai en voorspelbaar zou zijn, heb je mij niet horen zeggen, dat heb je er zelf van gemaakt.
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 11:06:14 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_96538634
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef FOKsii het volgende:

[..]

En dat sex als 40er die al 15 jaar getrouwd is saai en voorspelbaar zou zijn, heb je mij niet horen zeggen, dat heb je er zelf van gemaakt.
Kan wel, bij mij was dat in ieder geval zo (ik was niet getrouwd, maar wel in een lange relatie). In mijn geval was mijn partner niet meer zo geinteresseerd in seks -O- En regelmatig wisselen wat Kingstown zegt, dat heb ik niet gedaan, want vreemdgaan is }:|
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96563176
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:51 schreef FOKsii het volgende:

[..]

Je kunt beter je energie steken in voorkomen dat je zelf saai en voorspelbaar wordt in bed. Als dat ook te vermoeiend voor je is, misschien ben je dan zelf niet zo'n interessante bedpartner? Of niet zo geschikt voor een langdurige relatie?
Beiden.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:08:56 #112
344182 FOKsii
Getting dizzy...
pi_96586900
Hahahaha ^O^ een groot man die dat toegeeft!
En zo wek je ook geen verwachtingen bij de dames. *)
pi_96590650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef FOKsii het volgende:
Hahahaha ^O^ een groot man die dat toegeeft!
En zo wek je ook geen verwachtingen bij de dames. *)
;)

Na ruim 40 jaar ken ik ondertussen mijn eigen min- en pluspunten wel.
Verwachtingen kunnen heel vervelend zijn als je ze niet naar elkaar uitspreekt en dat is wat ik vroeger veel minder deed dan nu. "Gewoon" zeggen/vragen wat je wel/niet verwacht kan een hoop misverstanden en gedoe voorkomen.
pi_96599201
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn moeder vindt het altijd zielig :') dat ik alleen ben.
Ouders, of mensen met een "goede relatie" for that matter, vinden dat je net zo gelukkig dient te zijn als hen. Dat betekent: Met relatie. Als je dan gelukkig bent zonder, kunnen ze dat niet begrijpen. Erger nog: dan krijg je: "kijk maar naar ons ( aargghh ze zei "ons")." Meestal haak ik dan af en probeer de discussie een andere kant op te sturen.

quote:
Tussendoor wel een LAT relatie gehad, maar samenwonen, daar begin ik voorlopig niet meer aan.
Daar hoef je geen 40+ voor te zijn. onder de 40 geldt dit ook, geloof me
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')