ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik scheer mijn okselhaar wel, want ik vind okselhaar vies.
Mag dat wel?
Check.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.
nee met mannelijke man bedoel ik gewoon een normale man, die wel zichzelf verzorgt maar niet overdreven
Ik noem dat verstrooidheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik wat vergeetachtiger wordtMaar dan vooral met kleine dingen, de keuken inlopen en dan denken "wat doe ik hier ook alweer?" bijvoorbeeld.
En ik merk dat ik mannen van mijn leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar oude lullen vind, terwijl ik zelf net zo oud ben
niet echt een lichamelijk klacht eigenlijk dat laatste, meer dat ik mezelf jonger vind dat ik ben of zo
Toch wel met een mede-30er?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee sorry ben een brave getrouwde vrouw
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een maandje 30 en nog geen klachten. Nou ja, behalve dat ik de jeugd nù al vervelend vind.
Mijn kijk op zestienjarigen is wel veranderd merk ik. Behalve voor de meiden danquote:
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.
nee met mannelijke man bedoel ik gewoon een normale man, die wel zichzelf verzorgt maar niet overdreven
maar t hoeven niet van die dikke bossen te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.
Ha, ha, ik ben dan 28 maar daar heb ik ook al last van!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een maandje 30 en nog geen klachten. Nou ja, behalve dat ik de jeugd nù al vervelend vind.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik wat vergeetachtiger wordtMaar dan vooral met kleine dingen, de keuken inlopen en dan denken "wat doe ik hier ook alweer?" bijvoorbeeld.
Waren dat toevallig medicijnen tegen geheugenproblemen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ik sta regelmatig in de trapkast te staren wat ik hier nou ook alweer moest, loop ik terug naar waar ik vandaan kwam en ineens weet ik het weer.
![]()
Vanmiddag richting apotheek gegaan om medicijnen op te halen....ben ik thuis en heb van alles...behalve de medicijnen.Morgen poging twee.
Ik heb niksquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar t hoeven niet van die dikke bossen te zijn
Lui varken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.
Nog niet, maar wie weet is het een goed idee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren dat toevallig medicijnen tegen geheugenproblemen?
quote:
Was er een vraag dan?quote:
Ja das toch niet zo veel gevraagd?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Waaghals het volgende:
een mannelijke man, maar hij moet wel trimmen en scheren![]()
wel verzorgen, maar niet overdreven
Ligt eraan, maar van mij zou je niet al teveel hoeven verwachten. Schoon vind ik belangrijker dan dat geneuzel over een haartje links of rechts. Verwijfd gedoequote:
Mopperkontenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
nee zo'n gaybaardje dat elke dag een half uur moet worden bijgewerkt is zeker mannelijk
Tja, ze worden ouder hè?quote:
quote:
Aha, jullie herkennen het.quote:
Volgens een gemiddelde 16-jarige zijn we dat ookquote:
Ik vind ze juist het allermooist tussen de 35 en de 40 jaar. Dat vond ik ook al toen ik nog in de 20 was en nu, bijna 49, nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Waaghals het volgende:
weinig aantrekkelijke vrouwen in de 30 is nog wel een klacht die ik naar voren wil brengen
Kan, of jij zit ergens opgeslotenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef Waaghals het volgende:
de aantrekkelijke vrouwen die ik tegenkom zijn of 10 jaar jonger of 10 jaar ouder, maar de vrouwen van mijn generatie zitten zeker ergens opgesloten ofzo
Op een datingsite kun je selecteren op leeftijd, 't is zo'n gemakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Waaghals het volgende:
dan kwam ik die van 10 jaar jonger en 10 jaar ouder ook niet tegen
[..]quote:
Je kunt best heel lenig zijn hoor met overgewicht...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:56 schreef Waaghals het volgende:
jaja met van die vrouwen die ondanks hun obesitas, toch een atletisch lichaam hebben in hun profiel
Bij mannen heet het "gezellig dik". Of "ik houd van een biertje".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je kunt best heel lenig zijn hoor met overgewicht...![]()
Trouwens obesitas heet op een datingsite een maatje méér
Ik weet niet of je daar nouquote:
Vertaling: ""Ik zit avond na avond in de kroeg en als ik thuis kom dan mep ik je door het huis heen, ik ben alcoholist"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mannen heet het "gezellig dik". Of "ik houd van een biertje".
ach, je kunt je overal druk over maken, en ouder worden heeft ook z'n voordelen. Ik vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nouvoor moet gebruiken of dat
meer op de plek is.
Ik heb er ook geen problemen mee, maar zou het ook graag nog een keer over doen. Ik merk al een hele tijd dat er weinig nieuws meer voorbijkomt. Alles heb je al één of meerdere keren gehad, hooguit komt het in een iets andere vorm weer voorbij. Dat maakt het leven nu toch een tikkeltje minder intens. Soort van "Been there, done that", ook uitermate vervelend voor de jonkies, want "Daar heb je die ouwe lul weer".quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ach, je kunt je overal druk over maken, en ouder worden heeft ook z'n voordelen. Ik vind het wel prima zo.
Of ik ga sportief doen en voetballen, maar zit daarna in de kantine te zuipen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Vertaling: ""Ik zit avond na avond in de kroeg en als ik thuis kom dan mep ik je door het huis heen, ik ben alcoholist"
Je had dequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ach, je kunt je overal druk over maken, en ouder worden heeft ook z'n voordelen. Ik vind het wel prima zo.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ik ga sportief doen en voetballen, maar zit daarna in de kantine te zuipen.
Ik heb nog een antiklacht: ik kan beter tegen drank
Staan bij jou de flessen ook te verstoffen in de kast?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben nog steeds geen bierdrinker. Ik drink ook zelden alcoholische dranken al kan ik er wel goed tegen
.
Geen last van, bij mij zit zelfs met mijn 45 jaar nog alles strak in het vel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Crutch het volgende:
Ik word sneller dik![]()
Kan goffer niet eens lekker de beest uit bbq'en of het zit er al weer aan.
of je geniet gewoon van je levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Geen last van, bij mij zit zelfs met mijn 45 jaar nog alles strak in het vel.![]()
Loser, laat die bbq voor te beginnen maar eens achterwege
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Geen last van, bij mij zit zelfs met mijn 45 jaar nog alles strak in het vel.![]()
Tja een hele enkeling heeft mazzel en blijft er zijn hele leven uitzien als een jonge god.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Heiligschennis....quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet echt een gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Eerder wakker worden dan je wekker!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Wat zijn nou echt de klachten van een dertiger?
Lichamelijk dan.
Geestelijk zijn we nog zo kwiek als een tiener uiteraard.
Of zijn we nog niet in het aftakelproces beland als onze oude medemens?
Och, hou op. Bijna dagelijks waarbij de zekerheid in het weekend toe neemt.quote:
Ditquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef BrandX het volgende:
Helaas moet ik toegeven dat ik nachten on end doortrekken niet meer ongestraft kan doen
Helemaal niet als er drank in het spel isDan ben ik gewoon 2 dagen brak
ook blessures genezen niet zo snel meer als vroegâh
Dat is het schijnbaar, heb pas geleden oud klasgenoten van ruim 30 jaar geleden ontmoet, da's schrikken zeg. De meeste mannen die eerst als jongen een mooie haarbos hadden zijn nu zo goed als kalend en hebben vrijwel allemaal een soort bierbuik en behaarde armen, benen en baard en/of snor. Kleden zich als oude mannetjes en zijn vaak ook nog eens gescheiden en zitten in een midlifecrises met de gedachte hoe ze hun te dure hypothee moeten betalen en hoe ze hun baan en/of partner moeten behouden. Bij de vrouwen zie ik dat ze van een slanke jongemeid een oude doos zijn geworden, met veelal gekortwiekt haar en uitdijende heupen en billen. Ook hun kleden zich als ze boven de 40 zijn als oude dames of gaan voor alledaags praktisch.quote:
Ik word wel iedere zaterdag wakker op het tijdstip dat ik er doordeweeks uit ga.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och, hou op. Bijna dagelijks waarbij de zekerheid in het weekend toe neemt.
Irritant gewoon.
Je hebt mischien wel gelijk, maar het is in veel gevallen wel een feit. Mensen worden niet dik geboren, maar worden zo gemaakt (al dan niet aan jezelf te wijten)quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef Lienekien het volgende:
Wat een negativiteit, fusionfreak, jezelf zo ophemelen ten koste van anderen. Dat vind ik nou lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |