quote:
Dat heb ik ook al een jaar of 3, terwijl ik 15 ben.quote:
En dit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Gewrichtspijnen bij het hardlopen die ik als twintiger nooit had
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Crutch het volgende:
Ik word sneller dik![]()
Kan goffer niet eens lekker de beest uit bbq'en of het zit er al weer aan.
Dat (niet dat ik zoveel zuip, maar om 2 uur wil ik echt wel mijn bed in) en spierpijn als ik maar even iets doe wat ik niet gewend benquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Keihard zuipen moet je tegenwoordig doseren over de avond en om 2 uur ben je moe.
Hangt van je banksaldo af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef Waaghals het volgende:
Tienermeisjes zijn niet meer geinteresseerd
Dat eigenlijk, verders geen klachten hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef BrandX het volgende:
Helaas moet ik toegeven dat ik nachten on end doortrekken niet meer ongestraft kan doen
Helemaal niet als er drank in het spel isDan ben ik gewoon 2 dagen brak
ook blessures genezen niet zo snel meer als vroegâh
Idd, als ik merk dat ik opgefokt raak ga weer keurig 110-120 op de rechterrijstrook rijden. Soort straf voor mezelf lijkt 't wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Ik blijf nu ook netjes rechts rijden.
ja, dit is op mijn 40ste tot nu toe de enige klacht maar wel een probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Keihard zuipen moet je tegenwoordig doseren over de avond en om 2 uur ben je moe.
Dat heb ik nu al op mijn 21equote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ouwe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:39 schreef trovey het volgende:
Na mijn 32ste ging het bergaf maar als ik langere tijd zo blijf zoals nu dan halen mijn leefijdsgenoten me vanzelf weer in.
Je komt vanzelf aan de beurt.quote:
Wat voor verwondingen? Mijn sneetjes in mn poten zijn nog steeds binnen 3 dagen dicht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef mvdejong het volgende:
Wat je met name ziet is dat herstel van kleine verwondingen niet meer in 2 dagen gebeurt, maar gauw een weekje.
Hoe laat moet je er anders in?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef missyB het volgende:
Door de week gewoon om 22.30 uur kapot in je bed liggen, dat vind ik zo erg he bah bah bah.
Jij bent toch 22?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Grijze haren.![]()
Verder niet echt lichamelijke klachten. Wel minder behoefte aan nachten doorhalen, maar dat is meer een state of mind. Ik zou het wel kunnen.Als ik het wilde.
Uiteraard.quote:
Da's wel lullig dat je dan al grijs wordtquote:
Ja.quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wel lullig dat je dan al grijs wordt.
Nierstenen kan je op elke leeftijd krijgen hoor...quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef seasushi het volgende:
stomme oude van dagen kwaaltjes als nierstenen, beginnende rimpeltjes, enzo
Gelukkig hebben ze kleurspoelinkjes!quote:
Ik bedoel eigenlijk dat je meer last krijgt van allerlei kwaaltjes. Die je niet had toen je 25 was en dacht onverwoestbaar te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nierstenen kan je op elke leeftijd krijgen hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |