Ja das toch niet zo veel gevraagd?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Waaghals het volgende:
een mannelijke man, maar hij moet wel trimmen en scheren![]()
wel verzorgen, maar niet overdreven
Ligt eraan, maar van mij zou je niet al teveel hoeven verwachten. Schoon vind ik belangrijker dan dat geneuzel over een haartje links of rechts. Verwijfd gedoequote:
Mopperkontenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
nee zo'n gaybaardje dat elke dag een half uur moet worden bijgewerkt is zeker mannelijk
Tja, ze worden ouder hè?quote:
quote:
Aha, jullie herkennen het.quote:
Volgens een gemiddelde 16-jarige zijn we dat ookquote:
Ik vind ze juist het allermooist tussen de 35 en de 40 jaar. Dat vond ik ook al toen ik nog in de 20 was en nu, bijna 49, nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Waaghals het volgende:
weinig aantrekkelijke vrouwen in de 30 is nog wel een klacht die ik naar voren wil brengen
Kan, of jij zit ergens opgeslotenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef Waaghals het volgende:
de aantrekkelijke vrouwen die ik tegenkom zijn of 10 jaar jonger of 10 jaar ouder, maar de vrouwen van mijn generatie zitten zeker ergens opgesloten ofzo
Op een datingsite kun je selecteren op leeftijd, 't is zo'n gemakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Waaghals het volgende:
dan kwam ik die van 10 jaar jonger en 10 jaar ouder ook niet tegen
[..]quote:
Je kunt best heel lenig zijn hoor met overgewicht...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:56 schreef Waaghals het volgende:
jaja met van die vrouwen die ondanks hun obesitas, toch een atletisch lichaam hebben in hun profiel
Bij mannen heet het "gezellig dik". Of "ik houd van een biertje".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je kunt best heel lenig zijn hoor met overgewicht...![]()
Trouwens obesitas heet op een datingsite een maatje méér
Ik weet niet of je daar nouquote:
Vertaling: ""Ik zit avond na avond in de kroeg en als ik thuis kom dan mep ik je door het huis heen, ik ben alcoholist"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mannen heet het "gezellig dik". Of "ik houd van een biertje".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |