Ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toekijken! En dan later meedoen. Zo gaat het altijd.
Ik gooi hem niet op slot, nananana!.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pindakaas
T: banaan
L: omelet met 2 boterhammen
T: 2 kiwi's (ben eigenlijk allergisch, dus loop daarna een uur ofzo rond met opgespoten neplippen)
D: Mexicaans (uit eten met een vriend van me)
T: nog geen idee...
Hahaha, niet uit ervaring, maar ik weet wel waar bisgierige vrouwen het altijd over hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe Vik weet hoe MVV trio's gaan
same here.. ik ben thuis aan het 'werken' maar heb eigenlijk nog niks nuttigs gedaanquote:
He? Is het heel gek als ik het verband niet helemaal zie in bovenstaande opmerking? Het klinkt voor mij een beetje als: Vrouwen met blond haar zijn bang voor spinnen en daarom eten ze graag bloemkool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, niet uit ervaring, maar ik weet wel waar bisgierige vrouwen het altijd over hebben. Velen zijn stiekem gewoon bang voor andere vrouwen (niet gek, want vrouwen zijn engggg, huuuu) en willen altijd hun vriendje erbij hebben
.
Ik zou geen MVV willen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, niet uit ervaring, maar ik weet wel waar bisgierige vrouwen het altijd over hebben. Velen zijn stiekem gewoon bang voor andere vrouwen (niet gek, want vrouwen zijn engggg, huuuu) en willen altijd hun vriendje erbij hebben
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bigfatlie dat willen ze alleen maar omdat ze met hun vriendje hebben bekokstooft dat ze wel even een trio zullen regelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ja, dat is ook zo, en anders inderdaad de WW, die vergeet ik altijd...Ik ben al aan het rondkijken, want alle spanning hierover doet mij geen goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het leuk DaD!
En anna, het komt wel goedals je daar nu al mee zit, misschien vast naar iets nieuws kijken? Of is dat te voorbarig?
Verband tussen wat en wat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He? Is het heel gek als ik het verband niet helemaal zie in bovenstaande opmerking? Het klinkt voor mij een beetje als: Vrouwen met blond haar zijn bang voor spinnen en daarom eten ze graag bloemkool.
ik oko niet. Al beginnen er langzaam ideeen te vormen in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
same here.. ik ben thuis aan het 'werken' maar heb eigenlijk nog niks nuttigs gedaan
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed moment om het topic weer binnen te vallen zie ik!
Wel DaDs foto gemist![]()
En tevens voel ik me nu überstoer *trommelt zichzelf op de borst met een aoeaaoeaaaah* want Body Pump-iets deed ZEER en was heavy!Heel soms kwam ik niet helemaal mee, maar over het algemeen wel! Ik wil het denk ik 1x per week gaan doen!
Volgens de instructrice heb je dan na een maandje ofzo wel al iets van resultaat (qua strakker zijn).
Tussendoor trilde 1 been of 1 arm af en toe als een malloot, maar dat is normaalNu zit ik af en toe nog een beetje te shaken
Ik zou niet zomaar iemand van de straat plukken ervoor. Maar mij lijkt het best wel wat hoor. Mja, niet als je een relatie hebt met 1 van de 2... dat lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?. Dat lijkt mij ook niks/veel te druk. En ik zou maar jaloers worden
.
Ja, dan denk ik dus aan Venlo!quote:
haha dat van jaloezie denk ik ook altijd. soms lijkt MVV me wel wat maar de andere vrouw mag dan niet te aantrekkelijk zijn want straks vind hij haar dan leuker dan mij dus liefst een gedrocht met een paar kilo te veel maar dat vind ik dan zelf weer niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?. Dat lijkt mij ook niks/veel te druk. En ik zou maar jaloers worden
.
Ja datte!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat had ik na m'n eerste keer spinnen. M'n benen trilden als een gek, kon er amper nog op staan!
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Ewelina het volgende:
Coco, waarom eet je kiwi's als je er niet tegen kan?
quote:
Hoezo? Stoel te klein geworden? Teveel op de billen getraind?quote:
Geschrokken van de kinky vrouwen hier...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoezo? Stoel te klein geworden? Teveel op de billen getraind?
Ja best wel! Zwaar wel! Maar da's wel goed voor mij denk ik. Schop onder den kont enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
Leuk he Maria, bodypump?
En ik doe nu denk ik 4 weken 3x per weeks porten (1x pump, 1x combat 1x RPM + buikspieren) en ik merk het inderdaad al, heel motiverend!!
Mee met mij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een keer mee gaan doen aan Zumba
Zumba is best leuk! Als het niet te vol is tenminste.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een keer mee gaan doen aan Zumba
ja dat iss, zo 30 van die zwaaiende vrouwen, naaaaahquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zumba is best leuk! Als het niet te vol is tenminste.
Nee, maar een half uur van te voren zijn die kaartjes beschikbaar, en ze zijn altijd snel op. Dus dan moet je er een halfuur van te voren zijn, dan een uur les, dan erna nog buikspieren) kan ook ervoor eventueel) en dan nog douchen enzo, ben je toch snel 2 uur kwijt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minstens 2 uur?Zijn die lessen zo lang bij jullie? Bij ons gewoon een uurtje.
En bwaaa Amsterdam-Alkmaar valt best meee!
Ahzo. Da's waar ja. Ik douche altijd thuis, ik vind daar douchen naarquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, maar een half uur van te voren zijn die kaartjes beschikbaar, en ze zijn altijd snel op. Dus dan moet je er een halfuur van te voren zijn, dan een uur les, dan erna nog buikspieren) kan ook ervoor eventueel) en dan nog douchen enzo, ben je toch snel 2 uur kwijt!
Balen! 'Nee ik kan niet' is geen optie begrijp ik?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
2 uurtjes gewandeld.
Had morgen de 30 km willen doen maar ze belden net van het werk of ik morgen kan werken.. dus ik ga morgen 8 uur werken
Ga ik zondag wel alleen een rondje doen, geen idee hoeveel, 12 km denk ik
De dingen die je daarboven noemt kunnen ook prima zonder relatie met een vrouw, hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef progje het volgende:
Zoenen met vrouwen
Vrouwenlichaam
Maar helaas zie ik mezelf geen relatie met een vrouw hebben hihi
Wat goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Jeeee!!! Ik mag terugkomen nav m'n gesprek van maandag! Moet ik een proefopdracht voorbereiden.
Ik zit bij een vrouwengym, dus nooit een man. Wel heel veel rytmisch gestoorde vrouwen. Niet dat ik zo goed ben, maar soms wel heel erg, en als je met z'n 30en in een kleine ruimte staat is dat best vervelend, omdat er om de haverklap iemand op je hiel gaat staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja dat iss, zo 30 van die zwaaiende vrouwen, naaaaah![]()
Laatste keer zag ik trouwens dat er ook 1 jongen meedeed!
Ik ben er helaas nog niet zo lang mee bezig; het was voor mij heel moeilijk om mezelf tot meer eten aan te zetten. Ik zit nu redelijk stabiel, en af en toe gaat er iets af. Niet zo hard als eerst, omdat ik mezelf totaal uithongerde, maar ik voel me wel beter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel goed!
En hoe gaat het met je lijn, nu je iets beter eet en 10km fietst?
Dat is naar, als je weekendplannen verstoord wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
2 uurtjes gewandeld.
Had morgen de 30 km willen doen maar ze belden net van het werk of ik morgen kan werken.. dus ik ga morgen 8 uur werken
yay! goed zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Jeeee!!! Ik mag terugkomen nav m'n gesprek van maandag! Moet ik een proefopdracht voorbereiden.
Ik vind het knap van je! Anorexia-achtige-neigingen/gedachten zijn niet makkelijk te overwinnen. Fijn dat je de voordelen er ook van inziet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik ben er helaas nog niet zo lang mee bezig; het was voor mij heel moeilijk om mezelf tot meer eten aan te zetten. Ik zit nu redelijk stabiel, en af en toe gaat er iets af. Niet zo hard als eerst, omdat ik mezelf totaal uithongerde, maar ik voel me wel beter.M'n dwang om mezelf pijn te doen is ook ver te zoeken, dit kan ook aan voeding liggen, toch? Conclusie; meer voordelen dan nadelen, op 't moment.
Nee, dit is van mijn meest recente gesprek, van afgelopen maandagquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yay! goed zeg![]()
is dit nu die ene baan die je niet echt wilde maar uiteindelijk toch wel een beetje interessant vond? of die andere? voor 1 van de twee had je ook al een proefopdracht gemaakt toch?
Dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je! Anorexia-achtige-neigingen/gedachten zijn niet makkelijk te overwinnen. Fijn dat je de voordelen er ook van inziet.
Nee maxiquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat jammer! Ging je een tocht lopen? Ik ga morgen de Bloesemtocht wandelen, 25 km. Het schijnt mooi weer te worden, kan ik ein-de-lijk mijn afritsbroek weer uit de kast plukkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
2 uurtjes gewandeld.
Ja, die zit in m'n mailboxquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat goed! Weet je al hoe de proefopdracht eruit gaat zien?
Oooooh, dat kun jij!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die zit in m'n mailbox.
Moet een document redigeren (fouten eruit halen, slecht lopende zinnen aanpassen etc). Dus we hopen maar dat ik de beste kandidaat ben.
M'n collega is net een uur geleden richting Limburg gereden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt met cruesli, koffie verkeerd
S: héél klein stukje hardlopen
L: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 hele paprika
T: ??
D: iets in de trein! met veel carbs. Pasta ofzo
T:??
Morgen de amstel gold fietsen!!
Jawel, maar het zijn geen d/t-fouten, hoor. Echt van die dingen waarvan je eigenlijk niet kunt zeggen dat het écht fout is, maar dat het gewoon niet zo lekker loopt. Dus ik ga op m'n gevoel af en dan zie ik het welquote:
Volgens mij moet het wel lukken. En is de ander beter, dan zegt dat niets over jouw kwaliteiten, maar meer of jouw schrijfstijl bij het bedrijf past.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar het zijn geen d/t-fouten, hoor. Echt van die dingen waarvan je eigenlijk niet kunt zeggen dat het écht fout is, maar dat het gewoon niet zo lekker loopt. Dus ik ga op m'n gevoel af en dan zie ik het wel. Het is iig al tof dat ik zo ver ben gekomen, want ik beschik niet over de vereiste ervaring en ik heb dit nog nooit op zo'n hoog niveau gedaan.
quote:
veel suikers, perruche. Vor de rest qua hoeveelheid een netjes lijstje denk ik!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef Perruche het volgende:
hey vik, wat goed! Props heur![]()
Lijstje:
O: kleine notenbol geitenkaas
T: ontbijtkoek, peer, 220 ml aardbeiensap
L: salade met haricot vers, tomaatjes, gekookt ei en een stuk tonijn, icetea erbij
T: koffie verkeerd, 2 pepermuntjes, 250 ml karnemelk
B: 2x 20 min. fietsen
D: pastatje met broccoli
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Eerste T is idd allemaal suikers! Icetea was zonder suikerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
veel suikers, perruche. Vor de rest qua hoeveelheid een netjes lijstje denk ik!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, altijd nog beter dan het fonetisch vertalen door 'Doei he!'
Verschil tussen er zelf "in" zitten en het van een afstandje lezen. Herschrijven/verbeteren leidt vaak tot stomme fouten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ja da's waar!![]()
Mweh er zitten ook veel gekke typo's in, dan denk ik: dat valt toch opMaar goei.
Nja I guess. Het zijn er best veel. zoals 'shoenen' en 'accesoires'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Verschil tussen er zelf "in" zitten en het van een afstandje lezen. Herschrijven/verbeteren leidt vaak tot stomme fouten.
Oi, die zijn wel erg ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nja I guess. Het zijn er best veel. zoals 'shoenen' en 'accesoires'.
Dat laatste woord is ook een rotwoord (ik herhaal het expres niet, want ik loop er ook altijd mee te klooienquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nja I guess. Het zijn er best veel. zoals 'shoenen' en 'accesoires'.
Nee, de watjesafstand van slechts 100quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n collega is net een uur geleden richting Limburg gereden!
Welke afstand ga jij rijden, volle 250?
Was dat naar mij?quote:
Valt mee toch? Ik heb na 20min. al last van zadelpijn dus zelfs die 100 zou mij niet lukkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, de watjesafstand van slechts 100![]()
. Normaal zou ik voor 150 gaan (= lekkere afstand, plus de leukste klimmetjes) maar ik zag al aankomen dat ik nauwelijks kon trainen (want druk met nieuwe baan/studie) en nu met m'n blessure is het wel verstandig zo.
haha, ja, was voor jou!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Was dat naar mij?
Zo ja: thanks!:)
Hoe bevalt het triathlon-trainen??
Ik begeleid momenteel een aantal triatleten, dussuh als je nog wat mentale training nodig hebt![]()
Oh, dat had ik vroeger ook altijd: ik werkte in de thuiszorg, en áltijd als ik boodschappen ging doen voor die man werd ik niet lekker, trillerig, zweten, hartkloppingen etc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn zelfdiagnose is uitgekomen op de combinatie hypercafeinemie met een relatieve hypoglycemie.
Wat meer thee drinken dus
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha, ja, was voor jou!
En leuk!![]()
Vandaag door gesprek over m'n beurs de eigenlijke training gemist, maar wel zelf op de spinfiets gaan zitten. Gisteren gezwommen en afgelopen dinsdag de eerste combinatietraining gehad.
Combinatietraining was lekker rustig opbouwen: opwarmen, daarna stukjes van een minuut lopen / minuut wandelen en wat stretch en tweede half uur op de spinfiets.
Zwemmen was tofwas de snelste van de snelste baan, en dat ondanks jaren niet zwemmen. Techniek verwatert (
) niet
![]()
Morgen ga ik een heel kort rondje hardlopenen dan maandag weer zwemmen.
De groep is echt heel leuk!gelukkig nog meer mensen die denken 'waar ben ik aan begonnen', maar waar ik bijvoorbeeld weer goed ben in zwemmen zuig ik weer wat meer als 't gaat om hardlopen
![]()
Komt allemaal goed. De sfeer is leuk, daardoor de motivatie ook top en ik ben echt vastbesloten om het te gaan redden
Boy meets world iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
En later ook nog 'Boy meets world' gekeken, wat heb ik vroeger veel tijd verkwanselt aan TV...
I knew it!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I knew it!
Boy Meets World was wel een heldenserieNiet beter dan 3rd Rock from the Sun, though!
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik kon ff niet meer op de naam komen.
Je hebt (Un)happily ever after met de inmiddels verspookte Nikki Cox vast ook gezien?.
Mr Floppy was echt Rock 'n Roll!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
Gelukkig hebben we Comedy Central!
[..]
Mr Floppy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
boy meets world ken ik niet, maar 3rd rock from the sun welquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I knew it!
Boy Meets World was wel een heldenserieNiet beter dan 3rd Rock from the Sun, though!
JAAAA MAD JACK!quote:
oh dat vond ik echt geweldigquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Conclusie: TV in de jaren '80 / jaren '90 was gewoon geniaal!
quote:Ich nehm dich zartlich in den Arm
doch deine Haut reisst wie Papier
und Teile fallen von dir ab
zum zweiten Mal entkommst du mir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |