Ik zit bij een vrouwengym, dus nooit een man. Wel heel veel rytmisch gestoorde vrouwen. Niet dat ik zo goed ben, maar soms wel heel erg, en als je met z'n 30en in een kleine ruimte staat is dat best vervelend, omdat er om de haverklap iemand op je hiel gaat staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja dat iss, zo 30 van die zwaaiende vrouwen, naaaaah![]()
Laatste keer zag ik trouwens dat er ook 1 jongen meedeed!
Ik ben er helaas nog niet zo lang mee bezig; het was voor mij heel moeilijk om mezelf tot meer eten aan te zetten. Ik zit nu redelijk stabiel, en af en toe gaat er iets af. Niet zo hard als eerst, omdat ik mezelf totaal uithongerde, maar ik voel me wel beter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel goed!
En hoe gaat het met je lijn, nu je iets beter eet en 10km fietst?
Dat is naar, als je weekendplannen verstoord wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
2 uurtjes gewandeld.
Had morgen de 30 km willen doen maar ze belden net van het werk of ik morgen kan werken.. dus ik ga morgen 8 uur werken
Ga ik zondag wel alleen een rondje doen, geen idee hoeveel, 12 km denk ik
yay! goed zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Jeeee!!! Ik mag terugkomen nav m'n gesprek van maandag! Moet ik een proefopdracht voorbereiden.
Ik vind het knap van je! Anorexia-achtige-neigingen/gedachten zijn niet makkelijk te overwinnen. Fijn dat je de voordelen er ook van inziet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik ben er helaas nog niet zo lang mee bezig; het was voor mij heel moeilijk om mezelf tot meer eten aan te zetten. Ik zit nu redelijk stabiel, en af en toe gaat er iets af. Niet zo hard als eerst, omdat ik mezelf totaal uithongerde, maar ik voel me wel beter.M'n dwang om mezelf pijn te doen is ook ver te zoeken, dit kan ook aan voeding liggen, toch? Conclusie; meer voordelen dan nadelen, op 't moment.
Nee, dit is van mijn meest recente gesprek, van afgelopen maandagquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yay! goed zeg![]()
is dit nu die ene baan die je niet echt wilde maar uiteindelijk toch wel een beetje interessant vond? of die andere? voor 1 van de twee had je ook al een proefopdracht gemaakt toch?
Dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je! Anorexia-achtige-neigingen/gedachten zijn niet makkelijk te overwinnen. Fijn dat je de voordelen er ook van inziet.
Nee maxiquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Jeeee!!! Ik mag terugkomen nav m'n gesprek van maandag! Moet ik een proefopdracht voorbereiden.
Wat jammer! Ging je een tocht lopen? Ik ga morgen de Bloesemtocht wandelen, 25 km. Het schijnt mooi weer te worden, kan ik ein-de-lijk mijn afritsbroek weer uit de kast plukkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
2 uurtjes gewandeld.
Had morgen de 30 km willen doen maar ze belden net van het werk of ik morgen kan werken.. dus ik ga morgen 8 uur werken
Ga ik zondag wel alleen een rondje doen, geen idee hoeveel, 12 km denk ik
Ja, die zit in m'n mailboxquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat goed! Weet je al hoe de proefopdracht eruit gaat zien?
Oooooh, dat kun jij!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die zit in m'n mailbox.
Moet een document redigeren (fouten eruit halen, slecht lopende zinnen aanpassen etc). Dus we hopen maar dat ik de beste kandidaat ben.
M'n collega is net een uur geleden richting Limburg gereden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt met cruesli, koffie verkeerd
S: héél klein stukje hardlopen
L: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 hele paprika
T: ??
D: iets in de trein! met veel carbs. Pasta ofzo
T:??
Morgen de amstel gold fietsen!!
Jawel, maar het zijn geen d/t-fouten, hoor. Echt van die dingen waarvan je eigenlijk niet kunt zeggen dat het écht fout is, maar dat het gewoon niet zo lekker loopt. Dus ik ga op m'n gevoel af en dan zie ik het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |