Oh, dat had ik vroeger ook altijd: ik werkte in de thuiszorg, en áltijd als ik boodschappen ging doen voor die man werd ik niet lekker, trillerig, zweten, hartkloppingen etc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn zelfdiagnose is uitgekomen op de combinatie hypercafeinemie met een relatieve hypoglycemie.
Wat meer thee drinken dus
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha, ja, was voor jou!
En leuk!![]()
Vandaag door gesprek over m'n beurs de eigenlijke training gemist, maar wel zelf op de spinfiets gaan zitten. Gisteren gezwommen en afgelopen dinsdag de eerste combinatietraining gehad.
Combinatietraining was lekker rustig opbouwen: opwarmen, daarna stukjes van een minuut lopen / minuut wandelen en wat stretch en tweede half uur op de spinfiets.
Zwemmen was tofwas de snelste van de snelste baan, en dat ondanks jaren niet zwemmen. Techniek verwatert (
) niet
![]()
Morgen ga ik een heel kort rondje hardlopenen dan maandag weer zwemmen.
De groep is echt heel leuk!gelukkig nog meer mensen die denken 'waar ben ik aan begonnen', maar waar ik bijvoorbeeld weer goed ben in zwemmen zuig ik weer wat meer als 't gaat om hardlopen
![]()
Komt allemaal goed. De sfeer is leuk, daardoor de motivatie ook top en ik ben echt vastbesloten om het te gaan redden
Boy meets world iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
En later ook nog 'Boy meets world' gekeken, wat heb ik vroeger veel tijd verkwanselt aan TV...
I knew it!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I knew it!
Boy Meets World was wel een heldenserieNiet beter dan 3rd Rock from the Sun, though!
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik kon ff niet meer op de naam komen.
Je hebt (Un)happily ever after met de inmiddels verspookte Nikki Cox vast ook gezien?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |