wat heb ik verklaptquote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah, tof dat jij nu nog meer verklapt
Die chick is welquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Roces18 het volgende:
Lekker nu het buiten aan het afkoelen is even een film gekeken, zal wel moeten want er liggen er nog wel 200 op de stapel en die wordt steeds groter als ik niks kijk..
Home of the Brave
[ afbeelding ]
De film vertelt het verhaal van vier Amerikaanse soldaten die na een lang verblijf in Irak op het punt staan terug te keren naar huis. Tijdens hun laatste missie wordt hun eenheid echter in de val gelokt, waarna een hevig gevecht ontbrandt. In dit bloedbad vallen tientallen doden en de overlevenden zullen nooit meer hetzelfde zijn. Bij thuiskomst moeten zij, lichamelijk en geestelijk getekend, proberen hun normale levens weer oppakken. Dat blijkt moeilijker dan verwacht...
Werkelijk waar wat een troep is dit. Alles wordt zo aangedikt en het is een groot cliché. Als ik op sommige momenten niet had doorgespoeld dan was ik in slaap gevallen. Maar ja, 50 Cent die in een film speelt zegt al genoegDikke onvoldoende ik zou zeggen een 3 of een 4 maximaal.
Helemaal eens met je Sanctum-review. Wat een saaie film. Sindsdien vind ik dat vrouwen aan het begin van zo'n film direct en zonder hulpmiddelen achtergelaten moeten worden!quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die chick is wel!
Ik heb vanmiddag Sanctum gekeken.
[ afbeelding ]
Ontzettend voorspelbaar en saai verhaal. Weer het typische 'één-voor-één-gaat-iedereen-dood-in-een-grot'-verhaal. Vond de acteurs ook matig.
dat het een open einde heeft, dat combineren met wat die andere gozer al zei en ik weet volgens mij al veel teveel.quote:
Zeer fijne film, ik zat bij een aantal scene's wel even met natte oogjes, komt soms aardig dichtbij de realiteit.quote:Op maandag 25 april 2011 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Blue Valentine
Na de vele lovende reacties hier eindelijk gekeken. Een zeer realistische kijk op een stervende relatie vond ik. Pijnlijk mooi verhaal en prima acteerwerk. Gosling en Williams hebben het goed voor elkaar gekregen om neer te zetten hoe de karakters met de jaren hun jeugdige charme verloren. Ik ergerde me aan de getinte bril, snor en rare handbewegingen van Gosling als de oudere Dean, omdat hij zo nors overkwam, maar dat was natuurlijk helemaal de bedoeling. Niet een film om vrolijk met je nieuwste date te kijken in ieder geval.
IMDB: 7.8
Ik: 7.5
Die 8 is ook wel terecht. Kennelijk heb je na twintig minuten van de film niet goed opgelet. Als we niet eens kijken naar de cinematografie maar naar de acteerprestatie die hier wordt meegegeven. Een enkele man draagt die film. (oke,... anderhalf)quote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
''ze'' geven hem hier een 8
http://www.imdb.com/title/tt1182345/
mwa kweeniet... tegen het einde snapte ik het niet helemaal, maar kan
ook aan de rose hebben gelegen
Dat is het ook wel waardquote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (het is al weer even geleden dat ik hem zag, misschien iets over het hoofd gezien). Al met al toch goed vermaak, een 7,0
Rio
Gisteren gezien, een versie wat later op de avond dus weinig kinderen in de biosAf en toe heel hard kunnen lachen, wederom een verhaal waar je vrij makkelijk doorheen prikt. Ondanks dat was het toch zeer vermakelijk. Wederom alles wat je mag verwachten van deze makers, aanrader dus als je van dit soort animatiefilms houdt. Een dikke 8+.
overgewaardeerde film idd, alles lijkt wel gekopieerd uit films die wel 'cool' zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef Roces18 het volgende:
Go (1999)
[ afbeelding ]
Op aan raden van mensen hier op het forum gekeken.
Samenvatting:
Dit is het verhaal, verteld vanuit drie perspectieven, van een stel jonge Californieërs die proberen geld te verdienen en te winnen, drugs te dealen en te gebruiken, sex in Las Vegas te scoren en simpelweg van het leven te genieten.
Redelijke film, het heeft zo zijn grappige momenten maar het is niet veel bijzonders. Ook zijn de 4 perspectieven een beetje irritant want het nam de vaart uit de film en dus ook mijn interesse. Beetje standaard dertien in een dozijn film maar misschien was het in 1999 een goede film, wie weet. Voor nu geef ik hem een 6-
Prima recensie!quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gisteren, na veel over gehoord te hebben, Cloverfield gezien. Ik heb me goed vermaakt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Blair Witch Project voelde ik me hier wel bij betrokken en kwamen de emoties (angst, radeloosheid, etc.) hier wel goed op mij over. OK, het acteerwerk is niet altijd even goed en sommige beslissingen zijn een beetje moeilijk te volgen, maar toch bleef het me boeien. 7,5 geef ik hem.
Dit keer nietquote:
Pfoeh, gelukkig!quote:
Naar aanleiding van de trailer gekeken, damn toffe filmquote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |