Prima recensie!quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gisteren, na veel over gehoord te hebben, Cloverfield gezien. Ik heb me goed vermaakt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Blair Witch Project voelde ik me hier wel bij betrokken en kwamen de emoties (angst, radeloosheid, etc.) hier wel goed op mij over. OK, het acteerwerk is niet altijd even goed en sommige beslissingen zijn een beetje moeilijk te volgen, maar toch bleef het me boeien. 7,5 geef ik hem.
Dit keer nietquote:
Pfoeh, gelukkig!quote:
Naar aanleiding van de trailer gekeken, damn toffe filmquote:Op maandag 25 april 2011 09:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
''ze'' geven hem hier een 8
http://www.imdb.com/title/tt1182345/
mwa kweeniet... tegen het einde snapte ik het niet helemaal, maar kan
ook aan de rose hebben gelegen
NL of OV?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag weer drie films in de bioscoop gezien, lang leve de PUC-kaart!![]()
Eerst naar Rio 3D. Ik ben een echte Pixar-groupieen verwachtte heel eerlijk gezegd niet veel van deze film. Maar wat ben ik verrast zeg! Heerlijke, frisse animaties van hoge kwaliteit, originele grappen, goede stemmencasting. In zijn genre geef ik hem een dikke 8.
OV natuurlijk.quote:
QFTquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
OV natuurlijk.Van zo'n Nederlands nagesynchroniseerde versie krijg ik echt uitslag.
Ik was ook van plan naar OV te gaan maar ik denk ik vraag het even.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
OV natuurlijk.Van zo'n Nederlands nagesynchroniseerde versie krijg ik echt uitslag.
Wat vond je er teleurstellend aan? (wellicht in een spoiler).quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Alleen heeft het, naar mijn mening, verhaaltechnisch een teleurstellend einde.
Hmm die heb ik een keer voor de helft gezien alleen mijn mede/kijkers vonden hem niet zoveel aan dus heb hem afgezet. Nu nog een keertje afkijken en hopen dat die vet is ±Pquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
Gisteren Rock 'n' Rolla opnieuw gekeken, hij blijft zooo vet![]()
Of nouja, het verhaal is wel goed hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vond je er teleurstellend aan? (wellicht in een spoiler).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik vanavond ff kijken, was jouw geluid goed?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh lang geleden dat ik zo onder mijn dekens gekropen ben bij een filmMaar hou van films die mij zo freaked krijgen. Vond het een zeer goede thriller/horror a la genre poltergeist. Alleen het einde vond ik er nog maar net mee door kunnen. Het hielp misschien ook wel dat ik alleen thuis in een donker kamertje met goede headphones op heb zitten kijken
Ga hem denk ik ook nog wel een keer in de bios checken als die daar draait.
Zou ik vooral doen/aanraden ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was ook van plan naar OV te gaan maar ik denk ik vraag het even.
Hmm ben wel benieuwd welke film je hebt gezien..je link werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond ff kijken, was jouw geluid goed?
Gisteren deze gezien:
[ afbeelding ]
Ik vond hem tof! Goede actie! Gast is gewoon de nieuwe Chuck Norris! Kerel buigt voor niemand! Mafia en politie nietAls je van gangsterfilms houdt is dit een Must see!!
8/10
Zo'n NL versie is toch alleen voor de allerkleinsten onder ons. Niemand die ouder is dan 12 gaat daarheen lijkt me. (Tenzij je met kleine kinderen bent natuurlijk)quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zou ik vooral doen/aanraden ja.Eerste film waar de NL versie een succes was, moet ik nog tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |