Klopt, maar de heren in het blauw, of in een camera-auto kan je altijd over het hoofd zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het handige van bij een rood stoplicht staan is dat je de kruising even kan bekijken of er geen flitscamera's staan.
Poetsfreakquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te twijfelen om een goede poetsmachine te kopen...
Wanneer kom je mijn auto doenquote:
Wat schuift 't?quote:
Ik zou even kijken op forum.carclean.nl en daar even rondkijken naar iemand uit de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef fruityloop het volgende:
Weet iemand hier ook nog een goede poetsservice in het ooooosten van het land, in de omgeving van Apeldoorn/Deventer?
Netjes, dat laatste was inderdaad ook hard nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef FalleNk810i het volgende:
OP updated, alle mensen waarvan de foto's met imageshack waren geupload heb ik verwijderd omdat Fok! die niet meer accepteerd.
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
DAP500 schijnt inderdaad heel erg goed te zijn
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.
En als je een keer de auto van iemand anders doet, heb je de investering er alweer bijna uit.
Ja, dat vind ik ook echt super.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn auto![]()
Vind het zo mooi dat al die swirls er dan ook uitzijn
Prachtig spul inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt super.
Maar als jij zo'n ding koop voor +- 200 euro en je kan de auto van iemand anders doen voor 75 - 100 euro van binnen en buiten, heb je de helft alweer terug verdient. En dat is natuurlijk best leuk.
En op deze manier kun je een auto van 10 jaar er weer als nieuw uit laten zien.
Ik heb zelfs correcties gezien met een lakstift, waarvan je het niet meer zag
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Prachtig spul inderdaad.
Ik heb mijn auto helaas al een keer met commandant behandeld, zelfde idee natuurlijk. Dus ben bang dat ik op een gegeven moment echt door mn lak heen ga![]()
Ben met commandant al door mn huidige motorkap heengegaan, op zo'n randje, daar gaat het nogal snel.
Lakstiften zijn verder wel echt klote, kan er niet mee omgaan
Ja, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?
Commandant 4 (die jij denk ik gebruikt hebt?) is vrij grof, dus daardoor haal je een vrij 'dikke' laag lak weg.quote:
ja 4 inderdaad, ben wel blij met het resultaat, alleen achteraf had ik toch liever gepolijstquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Commandant 4 (die jij denk ik gebruikt hebt?) is vrij grof, dus daardoor haal je een vrij 'dikke' laag lak weg.
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ja 4 inderdaad, ben wel blij met het resultaat, alleen achteraf had ik toch liever gepolijst
Ja, maar een vrij grove.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef L0we het volgende:
Commandant 4 is toch gewoon een polijst middel?
ik ken iemand, die doet polijsten voor 30 euro, poetsen 35 euro. En dan ziet het er ook supernetjes uit.. Zelfs je ventilatieroostertjes worden helemaal stof vrij gemaakt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt super.
Maar als jij zo'n ding koop voor +- 200 euro en je kan de auto van iemand anders doen voor 75 - 100 euro van binnen en buiten, heb je de helft alweer terug verdient. En dat is natuurlijk best leuk.
En op deze manier kun je een auto van 10 jaar er weer als nieuw uit laten zien.
Ik heb zelfs correcties gezien met een lakstift, waarvan je het niet meer zag
Dat is écht geen geld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ken iemand, die doet polijsten voor 30 euro, poetsen 35 euro. En dan ziet het er ook supernetjes uit.. Zelfs je ventilatieroostertjes worden helemaal stof vrij gemaakt...
volgende maand mag hij mijn auto even onder handen nemen...
Goh, volgens mij zit je vanaf je mobiel te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
jup, heeft laatst zo'n machine gekocht.
Doety het als werk bij een sociale werkplaaqts, en als hobby erbij(dan is het die 30 euro, op z'n werk kost het je 55 euro.. )
weer aan het werk?quote:
nu thuis,quote:
Nee, ik bedoelde die gast waar je het over had.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nu thuis,
was net even aan't rondscheuren voor m'n werk inderdaad..
ga binnenkort vragen of ik meer Wagenborg mag rijden; dan mag je regelmatig naar Duinkerke enzo..(440km enkele reis)
Moet alleen nog een paar goede smoezen vinden om er een leuk ritje mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Kriegel het volgende:
Dat moet de leukere auto's zijn om aan te werken, ja.
Nu nog een leuke autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Marco001 het volgende:
oh, die kerel woont *in de buurt* . heeft zelf een Hyundai getz, verlaagd, leuke velgjes, leuke bumpers enzo..
He wat? nog een biertje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Goddelijker het volgende:
Een mongol ken toch niet poetse of wel kut?
quote:
In combinatie met:quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
jup, heeft laatst zo'n machine gekocht.
Doety het als werk bij een sociale werkplaaqts, en als hobby erbij(dan is het die 30 euro, op z'n werk kost het je 55 euro.. )
April 2010 had ik de laatste gekregen (las pas eind september op de mat....).quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef gateway het volgende:
gelukkig al lange tijd geen boete meer gehad! *afklop*
Prachtig wat die gasten wel niet bedenken, en zij mag er ook wel wezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/bo_meets_mastermilo/
Wat ga je doen?quote:
Goed bezig! (Ik zou het zonde van mn tijd vinden, maargoed... ieder zn dingquote:
Ach, ben 2 uurtjes bezig geweest, heb die van m'n pa ook meteen gedaan samen met hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Goed bezig! (Ik zou het zonde van mn tijd vinden, maargoed... ieder zn ding)
Wat moet er bij mij wel niet afkomen dan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ben 2 uurtjes bezig geweest, heb die van m'n pa ook meteen gedaan samen met hem.
Hij was verbaast hoeveel zooi er nog van z'n auto kwam tijdens het kleien, terwijl hij hem daarvoor gewassen had.
Jij maakt aardig wat km's dan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat moet er bij mij wel niet afkomen dan.... Ik heb hem nu 2 maanden, nooit gewassen, en toch al iets meer dan 8000 km mee gereden
Best wel wat ja. Afgelopen jaar 47.000, jaar daarvoor 40.000. Dit jaar verwacht ik toch wel de 50.000 over te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij maakt aardig wat km's dan!
Ik heb mijn auto nu 2 jaar en 26.000 km gereden.
Als brandstof geen rol speelde zou ik er ook wel aan komen.quote:Op zondag 17 april 2011 07:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Best wel wat ja. Afgelopen jaar 47.000, jaar daarvoor 40.000. Dit jaar verwacht ik toch wel de 50.000 over te gaan
ik een ritje Essen (DLD)quote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag een ritje Twello voor de boeg.
Das hier in de buurt!quote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag een ritje Twello voor de boeg.
Succes en hopen dat het een goedkoop APK-tje wordt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben van plan morgen mijn auto voor de apk weg te brengen. Volgens de site van de nissan hoef ik daar geen afspraak voor te maken en kan ik gewoon langs rijden. Nouja, we zullen het zien!
Zuigerringen en veren monteren en motorblok netjes een kleurtje gevenquote:
Moet je wel een camera nemen met een grote kijkhoek. Cool idee, en prima zelf te realiserenquote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb iets om me bezig te houden voor zodra de Lancert verpatst is. Chinees cameratje op de kentekenplaat en lcd schermpje voorin bij de Laguna- waar ik nog altijd foto's van moet posten.
Golf is van zijn oudersquote:Op zondag 17 april 2011 16:02 schreef Purdey het volgende:
@Goddelijker: Ik dacht al, ik laat even een weekje of 2 m'n neus niet zien en jij hebt ineens een big ass Golf!![]()
Hier verder geen nieuws van 't autofrontZag een week of 2 geleden een Audi Q5 in 't wild, en ik denk dat ik die aan de Sint ga vragen
Ironisch is wel dat de Audi bij een locatie van het Leger des Heils stond, waar over het algemeen alleen maar dure auto's staan
Mensen die daar werken schijnen toch aardig te boeren
Ik heb tijd teveel en gebrek aan sociaal levenquote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef Purdey het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat de RAI nu was. Ik had er graag heen gewild eigenlijk, helaas momenteel een ernstig tijdsgebrek voor een normaal (sociaal) leven
M'n ouders.quote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes hoor!
Van wie is die mooie golf?
[..]
Zuigerringen en veren monteren en motorblok netjes een kleurtje geven![]()
Gebeurd inmiddels
en?quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben van plan morgen mijn auto voor de apk weg te brengen. Volgens de site van de nissan hoef ik daar geen afspraak voor te maken en kan ik gewoon langs rijden. Nouja, we zullen het zien!
Dat is het rare van onderhoud. Je merkt het niet gelijk. Je kan best een tijdje rondrijden met wat minder onderhoud. Het lastige is alleen dat je daarna de prijs ervoor gaat betalenquote:Op maandag 18 april 2011 08:34 schreef Samet het volgende:
gisteren nog 20 kilometer gereden niks gemerkt![]()
maar als ik dadelijk door de keuring kom.wat ik niet verwacht...
dan zal ik mijn auto echt beter onderhouden
Weet je het zeker? Das bijna 140 km op een dag he?quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als brandstof geen rol speelde zou ik er ook wel aan komen.![]()
Dan verkoopt tie m waarschijnlijk en zit iemand anders met de elendequote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef L0we het volgende:
Dat is het rare van onderhoud. Je merkt het niet gelijk. Je kan best een tijdje rondrijden met wat minder onderhoud. Het lastige is alleen dat je daarna de prijs ervoor gaat betalen.
Zoals voorgeschreven en wanneer ik het nodig vind.quote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
de auto heb ik voor 600 euro gekocht, ik was nooit van plan om er veel tijd aan te besteden, als het me maar van a naar b brengt
en dat ding heeft het al 2 jaar volgehouden![]()
wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staatquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
de auto heb ik voor 600 euro gekocht, ik was nooit van plan om er veel tijd aan te besteden, als het me maar van a naar b brengt
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enzquote:wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
Doe bij mijn auto de olie één keer per jaar. Dat is tussen de 12 en 15000 km. Koelvloeistof zit er net een paar weken helemaal nieuw in. De rest is gewoon wanneer het versleten/op is.quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staat.
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enz.
Bij nieuwere auto's hoef je dat minder vaak te doen, zal wel richting de 10 of 15000 km gaan.
Onze boord-computer geeft wel aan wat nodig is, en dan brengen we hem naar de garage waar ze hun ding doen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je datquote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staat.
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enz.
Bij nieuwere auto's hoef je dat minder vaak te doen, zal wel richting de 10 of 15000 km gaan.
Motorolie vervangen mag je zelf niet doen op straat.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Samet het volgende:
[..]
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je dat![]()
![]()
![]()
Controleren of alles nog vrijloopt, blokjes nog dik genoeg zijn en schijven controleren op groeven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Samet het volgende:
[..]
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je dat![]()
![]()
![]()
Daarom onder de carportquote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Motorolie vervangen mag je zelf niet doen op straat.
Wij hebben geen carport..quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom onder de carport... Is niet op straat
.. Weet nog wel de verhalen van vroeger.. Gewoon boven de put
..
Ik heb het voordeel dat het op mijn stagebedrijf kon
Zet m ergens in t plantsoen.. Is niet op straatquote:
Plantsoenen hebben wij niet zoveel in de grote stad.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zet m ergens in t plantsoen.. Is niet op straat.
Ik ga maar eens naar school..
Welke motor?quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef L0we het volgende:
Zo, vanaf vandaag een weekje sturen in een 206, aardig wat km's voor de boeg, ben benieuwd hoe dat rijdt. Eerste indruk is helemaal niet zo verkeerd
Ach, daar heb ik geen last van... Het is iig een stuk goedkoper dan een benzinemotor, toch wel fijn als je zo'n 1500 km voor de boeg hebt de komende 6 dagenquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een vrij langzame en luidruchtige motor dus.
Ja, dat is zeker waar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen last van... Het is iig een stuk goedkoper dan een benzinemotor, toch wel fijn als je zo'n 1500 km voor de boeg hebt de komende 6 dagen
Nicequote:
Ik vond Essen maar niks eigenlijk..quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nice
Al ben ik zelf meer van Essen motorshow
Dat kan, maar er staat zoveel meer interessants daar.quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vond Essen maar niks eigenlijk..
Denk er wel om dat je de stoelen echt goed instelt voordat je wegrijd. Wij kregen in onze 206 beiden na een uurtje rijden last van onze onderrug, een bekende kwaal van de 206 (sport)stoelen heb ik begrepen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen last van... Het is iig een stuk goedkoper dan een benzinemotor, toch wel fijn als je zo'n 1500 km voor de boeg hebt de komende 6 dagen
Dat doe ik sowieso, in welke auto ik ook rijquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Denk er wel om dat je de stoelen echt goed instelt voordat je wegrijd. Wij kregen in onze 206 beiden na een uurtje rijden last van onze onderrug, een bekende kwaal van de 206 (sport)stoelen heb ik begrepen.
Klinkt bekend helaas, maar het is soms ook een kwestie van wat wennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso, in welke auto ik ook rij. Het duurde alleen wel lang voor ik een acceptabele houding gevonden had. En nog vind ik hem niet echt heel lekker zitten...
Het went zeker, maar echt lekker zal ik het nooit gaan vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Klinkt bekend helaas, maar het is soms ook een kwestie van wat wennen natuurlijk.
In dat geval kan ik je een Saab 9-3 aanraden, dat zit een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Het went zeker, maar echt lekker zal ik het nooit gaan vinden.
inderdaad, ik vind het ook gewoon goede stoelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb totaal geen last van m'n rug in m'n 206, maar ik ben ook niet heel groot verder.
In mijn eigen auto komen sportstoelen uit een Renault Clio, die zitten ook helemaal prima! Gelukkig is het maar voor een weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je een Saab 9-3 aanraden, dat zit een stuk lekkerder.
Ik ben 1m85, maar die stoelen voelen te klein voor mequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb totaal geen last van m'n rug in m'n 206, maar ik ben ook niet heel groot verder.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Marco001 het volgende:
ligt dan toch aan jou denk ik.1.82 ofzo en ze zitten mij perfect.
Daar had ik dan weer helemaal geen last vanquote:Weet je welke stoelen ruk zitten? die van het vorig model Sprinter
http://www.skateboardstickers.co.uk/quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand idee waar ik stickers van Vans, DC enzo kan krijgen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
http://www.skateboardstickers.co.uk/
![]()
Laat het SD of Anne maar niet zien
Maar goedkoper dan kleven. :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij word rechts inhalen zwaarder gerekend als linksplakken.
Dat ja. Ik ben vooral benieuwd wat een rechter er (vanuit verkeersveiligheid) van zou vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Marco001 het volgende:
Das een lastige, hangt denk ik van de agent af, en evt de rechter..
Ben je nog nooit in autotron geweest dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, vandaag op de Autorai voor het eerst in mijn leven een elektrische auto gereden.
Ik vind het een geniaal concept, ben benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden de komende tijd. Als je kijkt naar de Tesla Roadster lijkt me dat er technisch gezien weinig beperkingen zitten aan het leveren van prestaties. Het is alleen dat de actieradius dan erg beperkt is ben ik bang.quote:Dacht vantevoren dat ik het niets zou vinden, maar ik vind het eigenlijk een uitstekend concept. Als het op een gegeven moment vergelijkbare prestaties levert t.o.v. benzine of dieselvoertuigen en de elektromotor ook in de juiste wagen ligt (BMW), dan zou het best het overwegen waard zijn.
Alleen wel even wennen dat je de auto niet hoort, omdat je dan denkt dat hij afslaat.
Ik benut het asfalt ook regelmatig optimaal op die manier. Tot nu toe altijd goed gegaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Ok, ontopic dan maar
Ik heb een vraagje. Als je op de A50 van Arnhem naar Apeldoorn rijdt heb je een spitsstrook die 's middags open is. Hij is 's ochtends vast ook open, maar dan rij ik er niet. De maximum snelheid is 100km/u als de spitsstrook open is.
Nou gebeurt het me regelmatig dat ik netjes de meest rechtse baan kies (de spitsstrook) en dan lekker door kan kachelen met 100km/u. Nou zou je zeggen: mooi toch! Ware het niet dat ik dan een overtreding bega omdat ik rechts inhaal omdat er heel veel mensen zijn die geen gebruik maken van de spitsstrook en zo dus eigenlijk een onnodig links aanhouden (nouja, het is een middenbaan).
Feitelijk ben ik dus in overtreding, maar alleen doordat anderen onnodig links aanhouden. Kan ik hiervoor een bekeuring krijgen, of weegt de overtreding van de anderen zwaarder?
Fantastisch ding inderdaad, wat een power ook voor een elektrokar, zou er geen bezwaar tegen hebben om die voor de deur te zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef L0we het volgende:
Ik vind het een geniaal concept, ben benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden de komende tijd. Als je kijkt naar de Tesla Roadster lijkt me dat er technisch gezien weinig beperkingen zitten aan het leveren van prestaties. Het is alleen dat de actieradius dan erg beperkt is ben ik bang.
Das het voordeel van elektromotoren, die leveren hun volledige koppel over een veel groter gebied dan verbrandingsmotoren. Die motor draait zo door tot de 14.000 toerenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fantastisch ding inderdaad, wat een power ook voor een elektrokar, zou er geen bezwaar tegen hebben om die voor de deur te zien.Vraag me trouwens af hoe dat precies werkt met die enkele versnelling.
Volgens mij kost het opladen niet bijzonder veel, er gaat 56kWh in die accu, terwijl je daarvoor iets minder dan 25 cent per kWh betaalt. Voor 14 euro zit je auto dus weer vol.quote:Maar goed, het grootste probleem met het hele concept is nog dat opladen tijd kost, en betrekkelijk veel. Een auto met een verbrandingsmotor plemp je vol en je kunt meteen verder. Daarnaast is de opwekking van elektriciteit in veel gevallen ook vervuilend, alleen ben je er zelf geen debet aan zodra je de motor start. Wat in principe prima is, tot ziens wegenbelasting.
Zo, dat is behoorlijk. En daar kunnen ze nog tegen ook? En dan gewoon alsnog geen herrie maken, haha.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Das het voordeel van elektromotoren, die leveren hun volledige koppel over een veel groter gebied dan verbrandingsmotoren. Die motor draait zo door tot de 14.000 toeren.
Dat van die tijd bedoelde ik inderdaad, je kunt niet simpelweg even tanken, het is gewoon uren wachten. Drieënhalf staat er voor deze.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij kost het opladen niet bijzonder veel, er gaat 56kWh in die accu, terwijl je daarvoor iets minder dan 25 cent per kWh betaalt. Voor 14 euro zit je auto dus weer vol.
Het nadeel is wel dat het opladen erg veel tijd kost. Een ritje naar zuid-frankrijk duurt zo wel erg lang, om maar even wat te noemen ;-)
Daarnaast is het produceren van de accu's verre van schoon. (http://somo.nl/news-nl/de(...)de-elektrische-auto/).
Jeetje wat duur! Kun je niet naar het transferium heen en verder met het ov? Ik geloof dat dat je een eurotje of 7 kost in totaalquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Catch_me het volgende:
Ik ga morgen met de auto naar de Rai. Heeft iemand ervaring met parkeren daarzo, ben nog nooit in de buurt van Amsterdam geweestIk kan alleen vinden op hun site dat je een parkeerkaart á 20 euro moet kopen om in de buurt te parkeren, dat vind ik een beetje oplichterij, want er zijn vast goedkopere opties neem ik aan?
had je nog niet genoeg poetsspul?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
Bij CarClean-bestelling is verstuurd.
IMHO de eerste mooie picanto.. als hij met g3, wat leuke opties max 1000,- kost bij inruilen mijn seat, dan wist ik het wel...:;)quote:
Net ten zuiden van de A10 is een QPark à 2 euro nogwat per uur.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Catch_me het volgende:
Ik ga morgen met de auto naar de Rai. Heeft iemand ervaring met parkeren daarzo, ben nog nooit in de buurt van Amsterdam geweestIk kan alleen vinden op hun site dat je een parkeerkaart á 20 euro moet kopen om in de buurt te parkeren, dat vind ik een beetje oplichterij, want er zijn vast goedkopere opties neem ik aan?
Als er een steen op jou auto gegooid wordt ketst ie gewoon af door alle poets shit die erop zitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als er een steen op jou auto gegooid wordt ketst ie gewoon af door alle poets shit die erop zit
Ook handig als je een voetganger aanrijdt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Purdey het volgende:
Als er een steen op jou auto gegooid wordt ketst ie gewoon af door alle poets shit die erop zit
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb ik in elk geval geen kras.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij de snackbar om de hoek?quote:
We hebben een detailer hier?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ja, wel een handmatige.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
We hebben een detailer hier?
(ben benieuwd wat je allemaal al hebt, maar als ik de reacties hier zo lees veel haha)
Ik ben er nu ook aardig klaar mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nice
Ik ben ook sparende, maar nu moet ik me inhouden, voordat ik ook een 50 flessen heb staan
Alleen op de plekken waar het nodig is, omdat teerverwijderaar normaal gesproken je wax (grotendeels) verwijdert.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef Kriegel het volgende:
Gebruik je van die speciale dingen (harsverwijderaar of iets dergelijks) nou eigenlijk alleen op de plekken waar het nodig is, of vervangt het de normale shampoo?
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Goddelijker het volgende:
Het stappenplan dat ik gebruik:
- Afspoelen
- Wassen
- Afspoelen
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Maken de wassers/poetsers hier ook gebruik van het 2-emmer systeem?
Ik tape zelfs dingen af als ik ga waxen enzo om plekken te voorkomen
Juist! En geen gezeur met 2 emmers ofzo..quote:
Hier idd geparkeerd vanmiddag, was 5 euro kwijt in totaal en had een royale parkeerplekquote:Op donderdag 21 april 2011 06:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Net ten zuiden van de A10 is een QPark à 2 euro nogwat per uur.
Het gaat juist om het 'krasloos' wassen. Zorgen dat je geen swirls creeert. Natuurlijk zou het zuur zijn als je wagen strak gepolijst is en dat je dan swirls gaat veroorzaken tijdens het wassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist! En geen gezeur met 2 emmers ofzo..
Mijn auto is toch met 2 dagen weer viezig. Ga ik echt geen uren in stoppen door m droog te maken of polijsten of zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Het gaat juist om het 'krasloos' wassen. Zorgen dat je geen swirls creeert. Natuurlijk zou het zuur zijn als je wagen strak gepolijst is en dat je dan swirls gaat veroorzaken tijdens het wassen.
Natuurlijk spoel ik em van te voren ook eerst met een slang af, en na het wassen ook, om te zorgen dat zeker alle zooi van de lak is, alvorens ik de auto droog.
Groot gelijk. Eens per maand of als t er echt niet uitziet goed afspoelen. Tenzij je een Porsche hebt danquote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn auto is toch met 2 dagen weer viezig. Ga ik echt geen uren in stoppen door m droog te maken of polijsten of zoiets dergelijks.
Insecten zijn iig weer druk met de auto koppen
Vind t juist ook wel wat hebben als de auto ranzig isquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Groot gelijk. Eens per maand of als t er echt niet uitziet goed afspoelen. Tenzij je een Porsche hebt dan
Juuuiist!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef gateway het volgende:
hoe minder ik hem was, hoe minder de roestvlekken opvallen
Graag gedaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Catch_me het volgende:
Hier idd geparkeerd vanmiddag, was 5 euro kwijt in totaal en had een royale parkeerplek
Ik ben er nu voorlopig ook wel weer even klaar mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb wel weer een vierde verlanglijstje klaar staan..
Maargoed, eerst ff kijken hoe het deze maand gaat, anders kan ik alsnog de bestelling plaatsen. Want al het spul is 'handig', maar zo vaak heb je het niet nodig..
Dat is ook wel zo. Altijd als ik iemand zie stuntelen met parkeren, weet ik zeker dat het een vrouw isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
1 geluk Purdey.. Veel vrouwen kunnen dat niet goed (sommige mannen kunnen er trouwens ook wat van)
En andere zouden je cup D wel willen, gezien de hoeveelheid borstvergroting er wordt gedaan..
Dus zo erg is het nog niet denk ik
Ik kan je zo vertellen wat het is. Stuifmeel, wat een plaag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:43 schreef Purdey het volgende:
Mijn auto is momenteel zó vies, niet normaal. Dikke laag grijs/groene stof. Heeft zelfs iemand 'Ik ben vies' ingeschreven
Oefening baart kunst zeggen ze wel eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Altijd als ik iemand zie stuntelen met parkeren, weet ik zeker dat het een vrouw isIk stond met m'n rechter achterwiel op de stoep, en als je dan nóg verder naar achter wil, slaat de motor af. En dat dan tot 5 keer toe.. En er dán pas achterkomen dat je beter het hele vak weer uit kan, omdat je dan opnieuw kunt indraaien. Ach ja, ooit ga ik het leren..
Ik heb er niet alleen last van op m'n auto. Ik ben ook zo allergisch als de pest ervoor. Hele dag niezen, rode ogen en water uit m'n neusquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef Kriegel het volgende:
Ik kan je zo vertellen wat het is. Stuifmeel, wat een plaag.
Heb ik weleens gedaan jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oefening baart kunst zeggen ze wel eensEn als je het echt wil, dan lukt het wel.
Wellicht een paar keer oefenen op een leeg parkeerterrein met pionnen ofzo?
Waarom een Porsche welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Groot gelijk. Eens per maand of als t er echt niet uitziet goed afspoelen. Tenzij je een Porsche hebt dan
Wel ff de schokdempers vervangen zo te zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil zo een:
Vind ze echt vet![]()
[ afbeelding ]
Nee, dan is tie niet zo vet meer, slammedquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wel ff de schokdempers vervangen zo te zien
Nouja, Porsche is niet eens zo exclusief, daar rijden er heel veel van rondquote:
Ik vind het maar nietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, dan is tie niet zo vet meer, slammed
Waarmee? lading zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het maar niets
Onze Passat was trouwens ook verlaagd
Ik noemde geen Porsche, ik ging er alleen maar op inquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, Porsche is niet eens zo exclusief, daar rijden er heel veel van rond
Maar ik bedoelde dus andere sportauto's, omdat je alleen Porsche noemt
Nee, een verlagingssetjequote:
Oja, jij bent onschuldigquote:Ik noemde geen Porsche, ik ging er alleen maar op in![]()
Ach, gewoon poetsen als je je auto het waard vind, anders niet.. eigen keus
...om te huilen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Marco001 het volgende:
Falken, zag laatst een gruwelijk gave Polo Coupe..
Zelfde model als jij hebt, maart dan echt volledig verlaagd... Ding was echt
Staan leuke Schmidt's onderquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil zo een:
Vind ze echt vet![]()
[ afbeelding ]
Welke kleur?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Marco001 het volgende:
Falken, zag laatst een gruwelijk gave Polo Coupe..
Zelfde model als jij hebt, maart dan echt volledig verlaagd... Ding was echt
Uhuquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Staan leuke Schmidt's onder
Dan neem je een 206+, met aircoquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil best een 207, heb nu een 206 zonder airco.
Zal ik je eens wat vertellen? Een 206+ heeft een 207-neus en een 206-achterkant.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dan neem je een 206+, met airco
Da's het dichtst bij de 207 zonder met die lelijke snoet te moeten rondrijden
Huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Een 206+ heeft een 207-neus en een 206-achterkant.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Een 206+ Is toch een 206 met 207 techniek?
Dat had ik begrepen tenminste
*verward is
Ik heb niet tegen Peugeot (hebben er nu eentje, en heb er eerder ook eentje gehad (ja, ook verlaagdquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:19 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb wel een paar keer in zo'n 207 gereden, maar vind het echt van die dweilen, rijd TE comfortabel zegmaar. Niks voor mij dat franse spul, dan heb ik t nog niet over het uiterlijk gehad haha![]()
Opties zijn wel lekker trouwens, voor de prijs die je betaald
Wat ga je bestellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mooie collectie! Ik ga dadelijk toch me bestelling nog maar doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn collectie met nieuwe aanwinsten erbij:
[ afbeelding ]
Nog een paar extra doekjes (je kan er nooit genoeg hebben), PB APC en PB interieuropfrisser. Verder nog wat borsteltjes, sprayers enzo. Je kent het vastquote:
Ja, ik ken het zeker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nog een paar extra doekjes (je kan er nooit genoeg hebben), PB APC en PB interieuropfrisser. Verder nog wat borsteltjes, sprayers enzo. Je kent het vast
Wanneer kan ik 'm brengen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het eigenlijk wel noemen.
Die goedkope MF doeken heb ik een stuk of 5quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ken het zeker.
Ik heb denk ik ook 10-15 microvezels inmiddels. Al haal ik die vaak als ze ergens in de aanbieding zijn gewoon in de winkel.
Ben jij nou gay, of je auto?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Die goedkope MF doeken heb ik een stuk of 5Gewoon voor het echte vuile werk.
1 Cobra 'spons', 2 goedkope washmitts voor wielen en onderkant auto
Verder natuurlijk de welbekende hand applicator pads en een Delerium droogdoek.
Verder alle bekende zooi. Als de nieuwe order binnen is, zal ik es een foto maken.
Alhoewel ik nog wel een tweede droogdoek wil omdat het handig is.. (en nog wat wax / sealants om te proberen, maar dat is een kostbare test)
Inderdaad; en dan ook nog eens die 495 eraf kunnen krijgen bij het onderhandelingenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Je auto wassen
Autodealers met een 2e hands 207 te koop en ¤495 afleveringskosten vragen
Wat schiet je er dan uiteindelijk mee op? Dat je genaaid bent foh sure.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad; en dan ook nog eens die 495 eraf kunnen krijgen bij het onderhandelingen
= krassen en lang niet zo schoon(velgen, hoekjes ed)quote:
regenbuiquote:
Hier doet zo'n ventje de velgen voorbehandelen met de hand.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
= krassen en lang niet zo schoon(velgen, hoekjes ed)
Al was het vroeger max 200 euro, bij mijn seat kon ik zelfs 1 pakket van 1000¤ nemen....quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat schiet je er dan uiteindelijk mee op? Dat je genaaid bent foh sure.
Het is een 8800 jaar oude marketingtruc.
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog meequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben jij nou gay, of je auto?![]()
Wat is er mis met een simpele spons en zeem?
Precies.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog mee
Ga maar eens wat detailers forums na, dan valt dit nog wel mee hoor..
Maar toch als jij je velgen zelf eraf haalt, helemaal schoonmaakt en ze tot slot waxt, loopt alle zwarte remtroep eraf als jij je auto afspoelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier doet zo'n ventje de velgen voorbehandelen met de hand.
Een rembekrachtiger! Ik leer nog eens wat hierquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, is volkomen normaal, als je nog een paar keer exta trapt, wordt ie zo hard dat het lijkt of er eeen baksteen onder je pedaal ligt; als de motor niet draait is je rembekrachtiger deaud![]()
Daarom is het ook link om een nieuwerwetse auto te slepen als de motor niet loopt.
Ik weet het; er zijn nog wel gekkere gevallen te vinden iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog mee
Ga maar eens wat detailers forums na, dan valt dit nog wel mee hoor..
Er zijn ook auto's zónder RBK, maar dan gaan we terug naar de jaren 80 geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een rembekrachtiger! Ik leer nog eens wat hier
En dat katoen is juist niet goed... Je kan beter microvezels gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het; er zijn nog wel gekkere gevallen te vinden iddMaar ik vind het wel overdreven om tig verschillende sponsjes en doekjes te gebruiken om je auto te wassen; als je gewoon eerst goed afspoelt en met een spons en genoeg water wast, is er niks aan de hand
Ik blèr eerst met de HD spuit het ergste eraf, daarna gooi ik hem in het sop (meestal deel voor deel), dan doe ik hem met een schone spons die ik regelmatig in een emmer schoon water uitspoel wassen, en afspoelen met een gieter met regenwater. Als ik een goede bui heb zeem ik hem droog, en dawast![]()
Voor het echte poetswerk heb ik een pak met van die katoenen wegwerp poetsdoeken
Het is een auto, geen vrouwquote:Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dat katoen is juist niet goed... Je kan beter microvezels gebruiken.
Ik had zaterdagochtend m'n auto afgespoten, ik kom een uur later terug, was ie weer geel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Purdey het volgende:
M'n pa heeft van de week allebei de auto's gewassen, omdat er allemaal van die pollenshit op lag. Een uur bezig geweest, en een dag later zagen ze eruit alsof ze nooit gewassen waren. Arme man.
Het zegt meer van hoe jij je auto graag hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef gateway het volgende:
ik kreeg van de week al te horen dat als ik mijn auto teveel poets ik alleen velgen overhoudt...... Zegt dat genoeg over de staat van mijn auto?
Haha, sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Toeristen die zand mee naar huis nemen
Door figuren zoals jij moet elk jaar het strand opgespoten worden jonguh, weet je wel wat dat de belastingbertaler kost?quote:
Aangezien ik belasting betaal, mag ik dus ook een stukje van dat zand mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Door figuren zoals jij moet elk jaar het strand opgespoten worden jonguh, weet je wel wat dat de belastingbertaler kost?
Seks op je eigen Schevenings strand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Zand kun je mooi gebruiken om thuis je eigen Schevenings kasteel van te bouwen
En wat als je een plastic auto hebt dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kan, hoeft niet..Ligt eraan hoe je em poetst.. Met zoutzuur en schuurspons wordt het vanzelf schoon staal
Maar ik vermoed dat ik het wel weet
Dan is het aju autoquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef D. het volgende:
Auto zondag gewassen. Stof is terug, de vliegen nog niet allemaal
[..]
En wat als je een plastic auto hebt dan?
Mijn autoshampoo ruikt naar kauwgomballen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ben je mooi klaar mee dan
Ik doe het wel met water en een autoshampoo
Ik gebruik ook gewoon cheapo spul. Anders misschien iets van Bardahl ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Biogarde het volgende:
En qua ruitensproeiervloeistof. Nog merken die jullie aanraden? Ik flikker altijd meuk van de BP in het reservoir, maar misschien zijn er goedjes van andere winkels die beter zijn.
Die spikkels blijf je houden denk ik.. Ik gebruik insectenspray daarvoor. Even laten intrekken en dan met een doek wegwrijven. Werkt ook redelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Maar qua geur maakt het me niet zo heel veel uit. Maar m'n vooruit is iedere dag (vooral 's avonds) na een stuk snelweg een kerkhof met insecten en dooie kamelen.
Het goedje wat ik nu heb haalt het redelijk weg, maar ik hou spikkels en soms zelfs vlekken (woozy). En er zitten nieuwe ruitenwissers op.
Valma - Powerscreen Wash concentraat 1:125quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Biogarde het volgende:
En qua ruitensproeiervloeistof. Nog merken die jullie aanraden? Ik flikker altijd meuk van de BP in het reservoir, maar misschien zijn er goedjes van andere winkels die beter zijn.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn autoshampoo ruikt naar kauwgomballen.
Mijn interieurspray en banden/sierstripzooi is bijna op, nog aanraders?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Valma - Powerscreen Wash concentraat 1:125
Slechts 32ml, daar kun je 4liter ruitensproeiervloeistof van maken.
[..]
Herkenbaar
Mijn interieur ruikt vanaf vanmiddag naar groene appeltjes (PB Green Apple)
Volgende keer als je je auto poetst (als je dat doet), je ramen ook gewoon meenemen, scheelt ook al heel wat.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:27 schreef Sounddragon het volgende:
Insectenbagger verwijder je het makkelijkste door er een natte doek op te leggen voor een minuutje of 10, daarna kun je ze redelijk makkelijk wegvegen. Voor zover ik weet is er geen ruitensproeiervloeistof die agressief genoeg is om die rommel op te lossen door gewoon te sproeien tijdens het rijden, maar spiritus (met water) komt wel aardig in de buurt
Het 'probleem' zit hem in het inweken, als je sproeit, rossen je wissers het spul er meteen weer vanaf voordat het lekker kan inwerken
Over die interieurspray kan ik je vanmiddag (en volgende week, als ie dan nog z'n werk doet) meer zeggen. Dus als je tot die tijd kan wachten kan ik je vertellen of het spul langdurig effect heeft, voordat je 20 euro's wellicht nutteloos uit gaat gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn interieurspray en banden/sierstripzooi is bijna op, nog aanraders?
Ik wil eigenlijk ook nog steeds een DAP500 kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb al meerdere PB artikelen, en ze bevallen echt stuk voor stuk...
Voor de mensen die spiritus gebruiken bij de ruitensproeiervloeistof... Raamrubbers en ruitenwissers kunnen niet tegen spiritus. Langzaam vreet het aan, dus ik adviseer om het niet te gebruiken
Ik heb naar dashbord spul gekeken, maar dat komt later wel weer. Over PB Natural Look lees ik veel verschillende dingen, waardoor ik het niet direct aandurf. Dus over een tijdje ga ik het gewoon bestellen samen met andere merken om wat te testen
Nee, klopt. Dat is ook de twijfel.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hier hetzelfde... Maar ik twijfel nog om te kopen.
Een vriend van me heeft een DAP900 gekocht, en deze wordt aangeraden als je uiteindelijk toch wat meer wil doen. Met harde lakken kom je met een 500 schijnbaar toch net wat kracht tekort..
Maargoed, dat is maar net hoe extreem je dadelijk uiteindelijk aan de gang gaat. Prijsverschil is niet groot iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |