Klopt, maar de heren in het blauw, of in een camera-auto kan je altijd over het hoofd zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het handige van bij een rood stoplicht staan is dat je de kruising even kan bekijken of er geen flitscamera's staan.
Poetsfreakquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te twijfelen om een goede poetsmachine te kopen...
Wanneer kom je mijn auto doenquote:
Wat schuift 't?quote:
Ik zou even kijken op forum.carclean.nl en daar even rondkijken naar iemand uit de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef fruityloop het volgende:
Weet iemand hier ook nog een goede poetsservice in het ooooosten van het land, in de omgeving van Apeldoorn/Deventer?
Netjes, dat laatste was inderdaad ook hard nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef FalleNk810i het volgende:
OP updated, alle mensen waarvan de foto's met imageshack waren geupload heb ik verwijderd omdat Fok! die niet meer accepteerd.
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
DAP500 schijnt inderdaad heel erg goed te zijn
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.
En als je een keer de auto van iemand anders doet, heb je de investering er alweer bijna uit.
Ja, dat vind ik ook echt super.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn auto![]()
Vind het zo mooi dat al die swirls er dan ook uitzijn
Prachtig spul inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt super.
Maar als jij zo'n ding koop voor +- 200 euro en je kan de auto van iemand anders doen voor 75 - 100 euro van binnen en buiten, heb je de helft alweer terug verdient. En dat is natuurlijk best leuk.
En op deze manier kun je een auto van 10 jaar er weer als nieuw uit laten zien.
Ik heb zelfs correcties gezien met een lakstift, waarvan je het niet meer zag
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Prachtig spul inderdaad.
Ik heb mijn auto helaas al een keer met commandant behandeld, zelfde idee natuurlijk. Dus ben bang dat ik op een gegeven moment echt door mn lak heen ga![]()
Ben met commandant al door mn huidige motorkap heengegaan, op zo'n randje, daar gaat het nogal snel.
Lakstiften zijn verder wel echt klote, kan er niet mee omgaan
Ja, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?
Commandant 4 (die jij denk ik gebruikt hebt?) is vrij grof, dus daardoor haal je een vrij 'dikke' laag lak weg.quote:
ja 4 inderdaad, ben wel blij met het resultaat, alleen achteraf had ik toch liever gepolijstquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Commandant 4 (die jij denk ik gebruikt hebt?) is vrij grof, dus daardoor haal je een vrij 'dikke' laag lak weg.
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ja 4 inderdaad, ben wel blij met het resultaat, alleen achteraf had ik toch liever gepolijst
Ja, maar een vrij grove.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef L0we het volgende:
Commandant 4 is toch gewoon een polijst middel?
ik ken iemand, die doet polijsten voor 30 euro, poetsen 35 euro. En dan ziet het er ook supernetjes uit.. Zelfs je ventilatieroostertjes worden helemaal stof vrij gemaakt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt super.
Maar als jij zo'n ding koop voor +- 200 euro en je kan de auto van iemand anders doen voor 75 - 100 euro van binnen en buiten, heb je de helft alweer terug verdient. En dat is natuurlijk best leuk.
En op deze manier kun je een auto van 10 jaar er weer als nieuw uit laten zien.
Ik heb zelfs correcties gezien met een lakstift, waarvan je het niet meer zag
Dat is écht geen geld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ken iemand, die doet polijsten voor 30 euro, poetsen 35 euro. En dan ziet het er ook supernetjes uit.. Zelfs je ventilatieroostertjes worden helemaal stof vrij gemaakt...
volgende maand mag hij mijn auto even onder handen nemen...
Goh, volgens mij zit je vanaf je mobiel te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
jup, heeft laatst zo'n machine gekocht.
Doety het als werk bij een sociale werkplaaqts, en als hobby erbij(dan is het die 30 euro, op z'n werk kost het je 55 euro.. )
weer aan het werk?quote:
nu thuis,quote:
Nee, ik bedoelde die gast waar je het over had.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nu thuis,
was net even aan't rondscheuren voor m'n werk inderdaad..
ga binnenkort vragen of ik meer Wagenborg mag rijden; dan mag je regelmatig naar Duinkerke enzo..(440km enkele reis)
Moet alleen nog een paar goede smoezen vinden om er een leuk ritje mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Kriegel het volgende:
Dat moet de leukere auto's zijn om aan te werken, ja.
Nu nog een leuke autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Marco001 het volgende:
oh, die kerel woont *in de buurt* . heeft zelf een Hyundai getz, verlaagd, leuke velgjes, leuke bumpers enzo..
He wat? nog een biertje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Goddelijker het volgende:
Een mongol ken toch niet poetse of wel kut?
quote:
In combinatie met:quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef Marco001 het volgende:
jup, heeft laatst zo'n machine gekocht.
Doety het als werk bij een sociale werkplaaqts, en als hobby erbij(dan is het die 30 euro, op z'n werk kost het je 55 euro.. )
April 2010 had ik de laatste gekregen (las pas eind september op de mat....).quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef gateway het volgende:
gelukkig al lange tijd geen boete meer gehad! *afklop*
Prachtig wat die gasten wel niet bedenken, en zij mag er ook wel wezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
http://www.watkijkjij.tv/magazine/bo_meets_mastermilo/
Wat ga je doen?quote:
Goed bezig! (Ik zou het zonde van mn tijd vinden, maargoed... ieder zn dingquote:
Ach, ben 2 uurtjes bezig geweest, heb die van m'n pa ook meteen gedaan samen met hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Goed bezig! (Ik zou het zonde van mn tijd vinden, maargoed... ieder zn ding)
Wat moet er bij mij wel niet afkomen dan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ben 2 uurtjes bezig geweest, heb die van m'n pa ook meteen gedaan samen met hem.
Hij was verbaast hoeveel zooi er nog van z'n auto kwam tijdens het kleien, terwijl hij hem daarvoor gewassen had.
Jij maakt aardig wat km's dan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat moet er bij mij wel niet afkomen dan.... Ik heb hem nu 2 maanden, nooit gewassen, en toch al iets meer dan 8000 km mee gereden
Best wel wat ja. Afgelopen jaar 47.000, jaar daarvoor 40.000. Dit jaar verwacht ik toch wel de 50.000 over te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij maakt aardig wat km's dan!
Ik heb mijn auto nu 2 jaar en 26.000 km gereden.
Als brandstof geen rol speelde zou ik er ook wel aan komen.quote:Op zondag 17 april 2011 07:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Best wel wat ja. Afgelopen jaar 47.000, jaar daarvoor 40.000. Dit jaar verwacht ik toch wel de 50.000 over te gaan
ik een ritje Essen (DLD)quote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag een ritje Twello voor de boeg.
Das hier in de buurt!quote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag een ritje Twello voor de boeg.
Succes en hopen dat het een goedkoop APK-tje wordt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben van plan morgen mijn auto voor de apk weg te brengen. Volgens de site van de nissan hoef ik daar geen afspraak voor te maken en kan ik gewoon langs rijden. Nouja, we zullen het zien!
Zuigerringen en veren monteren en motorblok netjes een kleurtje gevenquote:
Moet je wel een camera nemen met een grote kijkhoek. Cool idee, en prima zelf te realiserenquote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb iets om me bezig te houden voor zodra de Lancert verpatst is. Chinees cameratje op de kentekenplaat en lcd schermpje voorin bij de Laguna- waar ik nog altijd foto's van moet posten.
Golf is van zijn oudersquote:Op zondag 17 april 2011 16:02 schreef Purdey het volgende:
@Goddelijker: Ik dacht al, ik laat even een weekje of 2 m'n neus niet zien en jij hebt ineens een big ass Golf!![]()
Hier verder geen nieuws van 't autofrontZag een week of 2 geleden een Audi Q5 in 't wild, en ik denk dat ik die aan de Sint ga vragen
Ironisch is wel dat de Audi bij een locatie van het Leger des Heils stond, waar over het algemeen alleen maar dure auto's staan
Mensen die daar werken schijnen toch aardig te boeren
Ik heb tijd teveel en gebrek aan sociaal levenquote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef Purdey het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat de RAI nu was. Ik had er graag heen gewild eigenlijk, helaas momenteel een ernstig tijdsgebrek voor een normaal (sociaal) leven
M'n ouders.quote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes hoor!
Van wie is die mooie golf?
[..]
Zuigerringen en veren monteren en motorblok netjes een kleurtje geven![]()
Gebeurd inmiddels
en?quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben van plan morgen mijn auto voor de apk weg te brengen. Volgens de site van de nissan hoef ik daar geen afspraak voor te maken en kan ik gewoon langs rijden. Nouja, we zullen het zien!
Dat is het rare van onderhoud. Je merkt het niet gelijk. Je kan best een tijdje rondrijden met wat minder onderhoud. Het lastige is alleen dat je daarna de prijs ervoor gaat betalenquote:Op maandag 18 april 2011 08:34 schreef Samet het volgende:
gisteren nog 20 kilometer gereden niks gemerkt![]()
maar als ik dadelijk door de keuring kom.wat ik niet verwacht...
dan zal ik mijn auto echt beter onderhouden
Weet je het zeker? Das bijna 140 km op een dag he?quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als brandstof geen rol speelde zou ik er ook wel aan komen.![]()
Dan verkoopt tie m waarschijnlijk en zit iemand anders met de elendequote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef L0we het volgende:
Dat is het rare van onderhoud. Je merkt het niet gelijk. Je kan best een tijdje rondrijden met wat minder onderhoud. Het lastige is alleen dat je daarna de prijs ervoor gaat betalen.
Zoals voorgeschreven en wanneer ik het nodig vind.quote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
de auto heb ik voor 600 euro gekocht, ik was nooit van plan om er veel tijd aan te besteden, als het me maar van a naar b brengt
en dat ding heeft het al 2 jaar volgehouden![]()
wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staatquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
de auto heb ik voor 600 euro gekocht, ik was nooit van plan om er veel tijd aan te besteden, als het me maar van a naar b brengt
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enzquote:wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
Doe bij mijn auto de olie één keer per jaar. Dat is tussen de 12 en 15000 km. Koelvloeistof zit er net een paar weken helemaal nieuw in. De rest is gewoon wanneer het versleten/op is.quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staat.
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enz.
Bij nieuwere auto's hoef je dat minder vaak te doen, zal wel richting de 10 of 15000 km gaan.
Onze boord-computer geeft wel aan wat nodig is, en dan brengen we hem naar de garage waar ze hun ding doen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Samet het volgende:
wat doen jullie dan aan onderhoud en hoe vaak doen jullie dat wekelijks, maandelijks ?
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je datquote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Beetje olie kost je vrijwel niets, en voorkomt ook wel een beetje dat je op een gegeven moment gewoon stil staat.
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je rijdt. Ik doe 1 keer in de 2 maanden (8000 km) een kleine beurt. Olie vervangen, koelvloeistof bijvullen, remmen checken, enz.
Bij nieuwere auto's hoef je dat minder vaak te doen, zal wel richting de 10 of 15000 km gaan.
Motorolie vervangen mag je zelf niet doen op straat.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Samet het volgende:
[..]
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je dat![]()
![]()
![]()
Controleren of alles nog vrijloopt, blokjes nog dik genoeg zijn en schijven controleren op groeven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Samet het volgende:
[..]
hoe controleer jij je remmen ? en over wat voor olie heb jij het? motorolie neem ik aan en hoe vervang je dat![]()
![]()
![]()
Daarom onder de carportquote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Motorolie vervangen mag je zelf niet doen op straat.
Wij hebben geen carport..quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom onder de carport... Is niet op straat
.. Weet nog wel de verhalen van vroeger.. Gewoon boven de put
..
Ik heb het voordeel dat het op mijn stagebedrijf kon
Zet m ergens in t plantsoen.. Is niet op straatquote:
Plantsoenen hebben wij niet zoveel in de grote stad.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zet m ergens in t plantsoen.. Is niet op straat.
Ik ga maar eens naar school..
Welke motor?quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef L0we het volgende:
Zo, vanaf vandaag een weekje sturen in een 206, aardig wat km's voor de boeg, ben benieuwd hoe dat rijdt. Eerste indruk is helemaal niet zo verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |