Nee, een verlagingssetjequote:
Oja, jij bent onschuldigquote:Ik noemde geen Porsche, ik ging er alleen maar op in![]()
Ach, gewoon poetsen als je je auto het waard vind, anders niet.. eigen keus
...om te huilen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Marco001 het volgende:
Falken, zag laatst een gruwelijk gave Polo Coupe..
Zelfde model als jij hebt, maart dan echt volledig verlaagd... Ding was echt
Staan leuke Schmidt's onderquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik wil zo een:
Vind ze echt vet![]()
[ afbeelding ]
Welke kleur?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Marco001 het volgende:
Falken, zag laatst een gruwelijk gave Polo Coupe..
Zelfde model als jij hebt, maart dan echt volledig verlaagd... Ding was echt
Uhuquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Staan leuke Schmidt's onder
Dan neem je een 206+, met aircoquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil best een 207, heb nu een 206 zonder airco.
Zal ik je eens wat vertellen? Een 206+ heeft een 207-neus en een 206-achterkant.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dan neem je een 206+, met airco
Da's het dichtst bij de 207 zonder met die lelijke snoet te moeten rondrijden
Huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Een 206+ heeft een 207-neus en een 206-achterkant.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Een 206+ Is toch een 206 met 207 techniek?
Dat had ik begrepen tenminste
*verward is
Ik heb niet tegen Peugeot (hebben er nu eentje, en heb er eerder ook eentje gehad (ja, ook verlaagdquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:19 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb wel een paar keer in zo'n 207 gereden, maar vind het echt van die dweilen, rijd TE comfortabel zegmaar. Niks voor mij dat franse spul, dan heb ik t nog niet over het uiterlijk gehad haha![]()
Opties zijn wel lekker trouwens, voor de prijs die je betaald
Wat ga je bestellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mooie collectie! Ik ga dadelijk toch me bestelling nog maar doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn collectie met nieuwe aanwinsten erbij:
[ afbeelding ]
Nog een paar extra doekjes (je kan er nooit genoeg hebben), PB APC en PB interieuropfrisser. Verder nog wat borsteltjes, sprayers enzo. Je kent het vastquote:
Ja, ik ken het zeker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nog een paar extra doekjes (je kan er nooit genoeg hebben), PB APC en PB interieuropfrisser. Verder nog wat borsteltjes, sprayers enzo. Je kent het vast
Wanneer kan ik 'm brengen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het eigenlijk wel noemen.
Die goedkope MF doeken heb ik een stuk of 5quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ken het zeker.
Ik heb denk ik ook 10-15 microvezels inmiddels. Al haal ik die vaak als ze ergens in de aanbieding zijn gewoon in de winkel.
Ben jij nou gay, of je auto?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Die goedkope MF doeken heb ik een stuk of 5Gewoon voor het echte vuile werk.
1 Cobra 'spons', 2 goedkope washmitts voor wielen en onderkant auto
Verder natuurlijk de welbekende hand applicator pads en een Delerium droogdoek.
Verder alle bekende zooi. Als de nieuwe order binnen is, zal ik es een foto maken.
Alhoewel ik nog wel een tweede droogdoek wil omdat het handig is.. (en nog wat wax / sealants om te proberen, maar dat is een kostbare test)
Inderdaad; en dan ook nog eens die 495 eraf kunnen krijgen bij het onderhandelingenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Je auto wassen
Autodealers met een 2e hands 207 te koop en ¤495 afleveringskosten vragen
Wat schiet je er dan uiteindelijk mee op? Dat je genaaid bent foh sure.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad; en dan ook nog eens die 495 eraf kunnen krijgen bij het onderhandelingen
= krassen en lang niet zo schoon(velgen, hoekjes ed)quote:
regenbuiquote:
Hier doet zo'n ventje de velgen voorbehandelen met de hand.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
= krassen en lang niet zo schoon(velgen, hoekjes ed)
Al was het vroeger max 200 euro, bij mijn seat kon ik zelfs 1 pakket van 1000¤ nemen....quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat schiet je er dan uiteindelijk mee op? Dat je genaaid bent foh sure.
Het is een 8800 jaar oude marketingtruc.
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog meequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben jij nou gay, of je auto?![]()
Wat is er mis met een simpele spons en zeem?
Precies.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog mee
Ga maar eens wat detailers forums na, dan valt dit nog wel mee hoor..
Maar toch als jij je velgen zelf eraf haalt, helemaal schoonmaakt en ze tot slot waxt, loopt alle zwarte remtroep eraf als jij je auto afspoelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier doet zo'n ventje de velgen voorbehandelen met de hand.
Een rembekrachtiger! Ik leer nog eens wat hierquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, is volkomen normaal, als je nog een paar keer exta trapt, wordt ie zo hard dat het lijkt of er eeen baksteen onder je pedaal ligt; als de motor niet draait is je rembekrachtiger deaud![]()
Daarom is het ook link om een nieuwerwetse auto te slepen als de motor niet loopt.
Ik weet het; er zijn nog wel gekkere gevallen te vinden iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Heeft niks met een geaardheid te maken overigens, maar ik heb gewoon niet graag krassen op me auto..En ach, dit valt nog mee
Ga maar eens wat detailers forums na, dan valt dit nog wel mee hoor..
Er zijn ook auto's zónder RBK, maar dan gaan we terug naar de jaren 80 geloof ikquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een rembekrachtiger! Ik leer nog eens wat hier
En dat katoen is juist niet goed... Je kan beter microvezels gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het; er zijn nog wel gekkere gevallen te vinden iddMaar ik vind het wel overdreven om tig verschillende sponsjes en doekjes te gebruiken om je auto te wassen; als je gewoon eerst goed afspoelt en met een spons en genoeg water wast, is er niks aan de hand
Ik blèr eerst met de HD spuit het ergste eraf, daarna gooi ik hem in het sop (meestal deel voor deel), dan doe ik hem met een schone spons die ik regelmatig in een emmer schoon water uitspoel wassen, en afspoelen met een gieter met regenwater. Als ik een goede bui heb zeem ik hem droog, en dawast![]()
Voor het echte poetswerk heb ik een pak met van die katoenen wegwerp poetsdoeken
Het is een auto, geen vrouwquote:Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dat katoen is juist niet goed... Je kan beter microvezels gebruiken.
Ik had zaterdagochtend m'n auto afgespoten, ik kom een uur later terug, was ie weer geel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Purdey het volgende:
M'n pa heeft van de week allebei de auto's gewassen, omdat er allemaal van die pollenshit op lag. Een uur bezig geweest, en een dag later zagen ze eruit alsof ze nooit gewassen waren. Arme man.
Het zegt meer van hoe jij je auto graag hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef gateway het volgende:
ik kreeg van de week al te horen dat als ik mijn auto teveel poets ik alleen velgen overhoudt...... Zegt dat genoeg over de staat van mijn auto?
Haha, sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Toeristen die zand mee naar huis nemen
Door figuren zoals jij moet elk jaar het strand opgespoten worden jonguh, weet je wel wat dat de belastingbertaler kost?quote:
Aangezien ik belasting betaal, mag ik dus ook een stukje van dat zand mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Door figuren zoals jij moet elk jaar het strand opgespoten worden jonguh, weet je wel wat dat de belastingbertaler kost?
Seks op je eigen Schevenings strand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Zand kun je mooi gebruiken om thuis je eigen Schevenings kasteel van te bouwen
En wat als je een plastic auto hebt dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kan, hoeft niet..Ligt eraan hoe je em poetst.. Met zoutzuur en schuurspons wordt het vanzelf schoon staal
Maar ik vermoed dat ik het wel weet
Dan is het aju autoquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef D. het volgende:
Auto zondag gewassen. Stof is terug, de vliegen nog niet allemaal
[..]
En wat als je een plastic auto hebt dan?
Mijn autoshampoo ruikt naar kauwgomballen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ben je mooi klaar mee dan
Ik doe het wel met water en een autoshampoo
Ik gebruik ook gewoon cheapo spul. Anders misschien iets van Bardahl ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Biogarde het volgende:
En qua ruitensproeiervloeistof. Nog merken die jullie aanraden? Ik flikker altijd meuk van de BP in het reservoir, maar misschien zijn er goedjes van andere winkels die beter zijn.
Die spikkels blijf je houden denk ik.. Ik gebruik insectenspray daarvoor. Even laten intrekken en dan met een doek wegwrijven. Werkt ook redelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Maar qua geur maakt het me niet zo heel veel uit. Maar m'n vooruit is iedere dag (vooral 's avonds) na een stuk snelweg een kerkhof met insecten en dooie kamelen.
Het goedje wat ik nu heb haalt het redelijk weg, maar ik hou spikkels en soms zelfs vlekken (woozy). En er zitten nieuwe ruitenwissers op.
Valma - Powerscreen Wash concentraat 1:125quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Biogarde het volgende:
En qua ruitensproeiervloeistof. Nog merken die jullie aanraden? Ik flikker altijd meuk van de BP in het reservoir, maar misschien zijn er goedjes van andere winkels die beter zijn.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn autoshampoo ruikt naar kauwgomballen.
Mijn interieurspray en banden/sierstripzooi is bijna op, nog aanraders?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Valma - Powerscreen Wash concentraat 1:125
Slechts 32ml, daar kun je 4liter ruitensproeiervloeistof van maken.
[..]
Herkenbaar
Mijn interieur ruikt vanaf vanmiddag naar groene appeltjes (PB Green Apple)
Volgende keer als je je auto poetst (als je dat doet), je ramen ook gewoon meenemen, scheelt ook al heel wat.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:27 schreef Sounddragon het volgende:
Insectenbagger verwijder je het makkelijkste door er een natte doek op te leggen voor een minuutje of 10, daarna kun je ze redelijk makkelijk wegvegen. Voor zover ik weet is er geen ruitensproeiervloeistof die agressief genoeg is om die rommel op te lossen door gewoon te sproeien tijdens het rijden, maar spiritus (met water) komt wel aardig in de buurt
Het 'probleem' zit hem in het inweken, als je sproeit, rossen je wissers het spul er meteen weer vanaf voordat het lekker kan inwerken
Over die interieurspray kan ik je vanmiddag (en volgende week, als ie dan nog z'n werk doet) meer zeggen. Dus als je tot die tijd kan wachten kan ik je vertellen of het spul langdurig effect heeft, voordat je 20 euro's wellicht nutteloos uit gaat gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn interieurspray en banden/sierstripzooi is bijna op, nog aanraders?
Ik wil eigenlijk ook nog steeds een DAP500 kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb al meerdere PB artikelen, en ze bevallen echt stuk voor stuk...
Voor de mensen die spiritus gebruiken bij de ruitensproeiervloeistof... Raamrubbers en ruitenwissers kunnen niet tegen spiritus. Langzaam vreet het aan, dus ik adviseer om het niet te gebruiken
Ik heb naar dashbord spul gekeken, maar dat komt later wel weer. Over PB Natural Look lees ik veel verschillende dingen, waardoor ik het niet direct aandurf. Dus over een tijdje ga ik het gewoon bestellen samen met andere merken om wat te testen
Nee, klopt. Dat is ook de twijfel.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hier hetzelfde... Maar ik twijfel nog om te kopen.
Een vriend van me heeft een DAP900 gekocht, en deze wordt aangeraden als je uiteindelijk toch wat meer wil doen. Met harde lakken kom je met een 500 schijnbaar toch net wat kracht tekort..
Maargoed, dat is maar net hoe extreem je dadelijk uiteindelijk aan de gang gaat. Prijsverschil is niet groot iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |