Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nouja, je hebt wel een punt natuurlijk! Ik ben benieuwd, ik bekijk morgen wel even wat ik het beste kan doen. Bedankt voor de tips en ik laat even weten hoe het is gegaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Marloes het volgende:
Het is gelukt!
Bij binnenkomst vroeg ze gelijk naar m'n eindcijfer en zei vervolgens dat ze geen studenten laat zakken op één puntje![]()
Heb ook nog wel wat inhoudelijke argumenten gegeven en ze gaat er naar kijken
Weet alleen niet of het nu aan mijn uni ligt of aan kluwer navigator.. Maar ik moet een aantal arresten zoeken die ik maandag nodig heb bij het tentamen, weet dat ik zelf aan de late kant ben maar vond het belangrijker om eerst de stof zelf te leren ipv arresten te zoeken.. *zucht*quote:Onderhoudsmededeling:
In verband met onderhoudswerkzaamheden is uw portal zaterdag 14 mei en zondag 15 mei beperkt beschikbaar.
Onze excuses voor de eventuele overlast. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Deze ging toch vooral over afbreken van onderhandelingen met de Plas/Valburg criteria? Dat je die 3 verschillende fases hebt bij onderhandelingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles gevonden behalve
- HR 31 mei 1991, NJ 1991, 647 (Vogelaar/Skil)
- HR 14 juni 1996, NJ 1997, 481 (De Ruijterij/MBO)
Dus als iemand me daar nog mee zou kunnen helpen zou het fijn zijn
Je bent of woont niet toevallig in den haag? Want het laatste arrest heb ik hier in een bundel burgelijk recht liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik weet wel waar ze over gaanMaar ik wil graag de arresten meenemen naar het tentamen
En anders kan ik het erg aanraden het boek "hoofdlijnen van nederlands burgerlijk procesrecht" van hugenholtz aan te schaffen. Wel even opletten dat het een versie is van na de vernieuwing van het burgerlijk procesrecht van een jaar of 8 terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze post van Sessy ga ik maar eens gebruiken voor Burgerlijk Procesrecht. Misschien dat de losse puzzelstukjes nu wel op zijn plaats gaan vallen.
Of het voor je CV helpt is weer moeilijk te zeggen, volgens mij wordt er wel gelet op wat je naast je studie hebt gedaan, maar niet zodanig dat het slechte punten en 8 jaar over je studie doen goed zou maken. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat als je 8'en staat je iets "goed te maken hebt" met nevenfuncties omdat men zou denken dat het een te simpele studie is om er niets naast te doen of iets dergelijks.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef evelien89 het volgende:
Ik zit me iets af te vragen.. Ik kan een baantje krijgen bij een rechtswinkel, het is vrijwilligerswerk voor maar 6 uur per 2 weken. Telefoonwerk en bezoekers van advies voorzien. Helpen die paar uurtjes nou echt voor je cv of is het weggegooide tijd?
Die grap hoor ik inderdaad al een jaar of 8. Het gebruik van de nickname antedateert mijn rechtenstudie. De naam heeft oorspronkelijk iets met een personage uit Star Trek Voyager te maken, als ook met het woord "sassy" in 't Engels, en is dus onbedoeld grappig in een juridische context - of misschien wel juist heel toepasselijk, wie weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iedere keer nu als ik de naam Sessy lees moet ik aan Cessie denkenOf is dat bewust zo gedaan
Hmm, balen. Misschien valt het nog mee qua cijfer. Ik ga maar extra hard aan de slag dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut, was echt een vaag tentamen.. Heb wel alles ingevuld maar echt vaag.. Je moest een adviesbrief schrijven aan een client met daarvoor 3 pagina's!!!! aan informatie die je moest ontcijferen.. Vraag 1 ging over borgtocht 2 was dan die brief 3 ging over bemiddelingsovereenkomst en overeenkomst van opdracht en 4 over wanneer een overeenkomst tot stand is gekomen..
Magister JFT. Gewoon doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef wimjongil het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor volgend jaar! Internationaal & Europees Recht in Tilburg.
Switchen naar een enige echte IER uni, Leiden dus. Gewoon doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef wimjongil het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor volgend jaar! Internationaal & Europees Recht in Tilburg.
Ja dat wilde ik wel gaan doen jaquote:
IER in Leiden? Waar dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Switchen naar een enige echte IER uni, Leiden dus. Gewoon doen.
En dat zeg je terwijl iedereen bij Rechten in Leiden ernstig, serieus, elitair en internationaal wil overkomen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Even serieus: ik ben ook in Leiden gaan kijken (2x zelfs), maar ik vond het daar toch wat te massaal. Bovendien kwam de studie in Tilburg wat degelijker, serieuzer op mij over.
Dan moet je juist naar Nijmegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Switchen naar een enige echte IER uni, Leiden dus. Gewoon doen.
Whooeehoeeeeee.quote:Nijmeegse academici kunnen niet spellen
NIJMEGEN - Twee derde van de studenten aan de Radboud Universiteit in Nijmegen beheerst de Nederlandse taal onvoldoende. Van de medewerkers zakt ruim de helft door het ijs. Dat blijkt uit een taaltoets, die de afgelopen weken op de campus is gehouden en waarvan donderdag de resultaten bekend zijn gemaakt.
De taaltoets is opgesteld door het taleninstituut van de universiteit. De faculteit Rechten scoorde nog het beste, terwijl de bèta's een dikke onvoldoende haalden.
He, Rechten studenten doen het beter dan de beta's, dat is tenminste nog een beetje hoopgevendquote:
Oké dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is iedereen?![]()
Ik heb volgende week het eindtentamen Burgerlijk Procesrecht staan. Als ik voor het eindtentamen 44 van de 80 punten haal, dan heb ik mijn propedeuse zo goed als binnen. Ik moet nog wel het resultaat binnen krijgen van het onderdeel stijl van de Nederlandse taaltoets. Ik ga er van uit dat ik dat onderdeel heb gehaald. Twee dagen na het eindtentamen Burgerlijk Procesrecht heb ik het tentamen Staatsrecht staan. Ik heb alvast een credit van 10 punten binnen doordat ik voor de drie nagekeken opdrachten minstens redelijk of goed had gescoord. Tevens had ik voldaan aan de upload- en aanwezigheideisen. Ik moet nog 45 punten scoren op het tentamen, maar ik wil natuurlijk zo hoog mogelijk scoren voor beide tentamens.
Tenslotte heb ik 1,5 week na mijn tentamens nog een herkansing staan van Verbintenissenrecht. Eerder dit jaar heb ik tegen diverse studiegenoten verkondigd dat ik een 7 of 8 zou gaan halen voor die herkansing, maar nu ben ik daar niet zo zeker van, aangezien ik weinig tijd heb gestoken in Verbintenissenrecht. Ik hield mij meer bezig met de twee andere vakken. Verbintenissenrecht is niet echt een vak die ik per se zou moeten halen. Ik kan hem volgend jaar in blok 1 opnieuw het vak volgen.
Laatste kans voor de taaltoets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is iedereen?![]()
Ik heb volgende week het eindtentamen Burgerlijk Procesrecht staan. Als ik voor het eindtentamen 44 van de 80 punten haal, dan heb ik mijn propedeuse zo goed als binnen. Ik moet nog wel het resultaat binnen krijgen van het onderdeel stijl van de Nederlandse taaltoets. Ik ga er van uit dat ik dat onderdeel heb gehaald. Twee dagen na het eindtentamen Burgerlijk Procesrecht heb ik het tentamen Staatsrecht staan. Ik heb alvast een credit van 10 punten binnen doordat ik voor de drie nagekeken opdrachten minstens redelijk of goed had gescoord. Tevens had ik voldaan aan de upload- en aanwezigheideisen. Ik moet nog 45 punten scoren op het tentamen, maar ik wil natuurlijk zo hoog mogelijk scoren voor beide tentamens.
Tenslotte heb ik 1,5 week na mijn tentamens nog een herkansing staan van Verbintenissenrecht. Eerder dit jaar heb ik tegen diverse studiegenoten verkondigd dat ik een 7 of 8 zou gaan halen voor die herkansing, maar nu ben ik daar niet zo zeker van, aangezien ik weinig tijd heb gestoken in Verbintenissenrecht. Ik hield mij meer bezig met de twee andere vakken. Verbintenissenrecht is niet echt een vak die ik per se zou moeten halen. Ik kan hem volgend jaar in blok 1 opnieuw het vak volgen.
Ik heb er nog gelukkig twee herkansingen staan voor de taaltoets, maar de taaltoets van een paar weken geleden kwam voor een groot deel uit Principen. Ik had vooral veel geoefend met Principen en af en toe ben ik naar de bibliotheek gegaan. Na een beetje speurwerk was ik erachter gekomen uit welke boeken de oefeningen en vragen afkomstig waren. Ik verwacht volgende week de uitslag van de taaltoets.quote:
Je zit nog in je eerste jaar dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb er nog gelukkig twee herkansingen staan voor de taaltoets, maar de taaltoets van een paar weken geleden kwam voor een groot deel uit Principen. Ik had vooral veel geoefend met Principen en af en toe ben ik naar de bibliotheek gegaan. Na een beetje speurwerk was ik erachter gekomen uit welke boeken de oefeningen en vragen afkomstig waren. Ik verwacht volgende week de uitslag van de taaltoets.
Ik had het eerste blok twee vrijstellingen, dus besloot ik om Verbintenissenrecht te gaan volgen aangezien ik op hbo niet al te veel Europees Recht had gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je zit nog in je eerste jaar dan?
Vooruitgewerkt met verbintenissenrecht?
Vrijstellingen voor inl. rechtswetenschap en inl. privaatrecht zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had het eerste blok twee vrijstellingen, dus besloot ik om Verbintenissenrecht te gaan volgen aangezien ik op hbo niet al te veel Europees Recht had gehad.
Ik had inderdaad vrijstellingen voor deze genoemde vakken. Ik ben er nog niet uit over welke kant ik op zou willen gaan. Ik vond verbintenissenrecht wel erg leuk, maar ik merkt dat ik toch een voorkeur heb voor strafrecht. Ik ben mij er van bewust dat de concurrentie moordend is bij het vakgebied strafrecht. Gelukkig hoef ik de keuze pas te maken bij mijn master.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vrijstellingen voor inl. rechtswetenschap en inl. privaatrecht zeker?
Als je goed scoort voor privaatrechtelijke vakken kan je trouwens uitgenodigd worden voor het privaatrechtelijk studiegenootschap, volgende week woensdag een bijeenkomst met Drion van de HR.
Ik heb even de regels voor aanmelding bekeken (net als jij waarschijnlijk), maar daar zie ik eigenlijk weinig ruimte om nog iets te doen. Je zou nog kunnen proberen om uSis de schuld te geven, maar zelfs dat wordt lastig denk ik...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ooooh shit, ik ben erachter gekomen dat ik me ben vergeten in te schrijven voor het tentamen van een keuzevak dat ik morgen heb. What do I do now.
Fuck, ik heb nog steeds dat ik af en toe wakker schrik in de overtuiging dat ik me ben vergeten aan te melden voor een tentamen, ook al heb ik m'n diploma al enige tijd. Worst. Nightmare. Ever. Is me in 't echt gelukkig nooit overkomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ooooh shit, ik ben erachter gekomen dat ik me ben vergeten in te schrijven voor het tentamen van een keuzevak dat ik morgen heb. What do I do now.
Ja, het is morgenmiddag in het KOG in C1.31. Doordat dat uSis pas in termijnen openstelt ipv per semester 1x was ik te vroeg met aanmelden en is dit laatste tentamen dus in mijn winkelwagentje blijven staan. Ik ga morgenochtend om 10u meteen naar het OIC met de vraag of ze me nog kunnen inschrijven en op de lijst kunnen zetten en of ze anders weten wanneer de herkansing is. Anders naar de adviseur en de docent van het vak zelf (klein keuzevak dus hij kent me wel) in de hoop dat zij nog wat kunnen. Dit gaat me niet me bachelor kosten, het is het laatste vak wat ik moet halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb even de regels voor aanmelding bekeken (net als jij waarschijnlijk), maar daar zie ik eigenlijk weinig ruimte om nog iets te doen. Je zou nog kunnen proberen om uSis de schuld te geven, maar zelfs dat wordt lastig denk ik...
Is het in de ochtend of in de middag? Als het in de ochtend is, valt er gewoon praktisch gezien niets meer te doen. Het enig wat je dan nog kunt doen is een mail sturen naar het OIC met een (goed) verhaal.
Als het in de middag is, kun je het nog bespreken met het OIC cq. de studieadviseur proberen te bereiken.
Maar goed, dit wist je waarschijnlijk zelf ook allemaal al. In ieder geval: balen
Welk keuzevak?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, het is morgenmiddag in het KOG in C1.31. Doordat dat uSis pas in termijnen openstelt ipv per semester 1x was ik te vroeg met aanmelden en is dit laatste tentamen dus in mijn winkelwagentje blijven staan. Ik ga morgenochtend om 10u meteen naar het OIC met de vraag of ze me nog kunnen inschrijven en op de lijst kunnen zetten en of ze anders weten wanneer de herkansing is. Anders naar de adviseur en de docent van het vak zelf (klein keuzevak dus hij kent me wel) in de hoop dat zij nog wat kunnen. Dit gaat me niet me bachelor kosten, het is het laatste vak wat ik moet halen.
Mediarecht. Ik weet de regeling, ik hoop op een uitzondering. Anders de her of een mondeling, het is het laatste vak voor me...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Welk keuzevak?
Weinig kans dat ze je inschrijven een halve dag van te voren. Ik dacht dat je tot 3 dagen van te voren tot 12 uur kon inschrijven, hiervoor moet je dan 20 euro betalen.
Dan zou je de eerste zijn waarvan ik het weet, zeker wanneer er nog een herkansing mogelijk is. Over het algemeen valt er bij de kleinere keuzevakken vaak wel wat met de docent te regelen wanneer het op een her aankomt. Ik heb eind juni de mogelijk om in Rotterdam een mondeling te doen voor een keuzevak (van de master) nadat ik het tentamen en het hertentamen heb gemist. .quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mediarecht. Ik weet de regeling, ik hoop op een uitzondering. Anders de her of een mondeling, het is het laatste vak voor me...
Ik wil het liefst gewoon zsm van dit vak af zijn, ik wil in september starten met mijn master en dan moet alles gewoon afgerond zijn.. Echt een stomme fout en zonde van mijn leerwerk deze week anders. Ik baal als een stekker dat het op zo'n bureaucratisch systeem als inschrijven fout moet lopen, ik ben daar normaal heel netjes mee, maar dat uSis dat alles op verschillende momenten opengooit is ook gewoon bagger...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dan zou je de eerste zijn waarvan ik het weet, zeker wanneer er nog een herkansing mogelijk is. Over het algemeen valt er bij de kleinere keuzevakken vaak wel wat met de docent te regelen wanneer het op een her aankomt. Ik heb eind juni de mogelijk om in Rotterdam een mondeling te doen voor een keuzevak (van de master) nadat ik het tentamen en het hertentamen heb gemist. .
Hopelijk lukt het. Is het een idee om nu alvast een mailtje naar die docent te sturen? Stel hij mailt morgenochtend vroeg terug dat ie er geen probleem mee heeft dat jij alsnog aanschuift, dan kun je dat naar het OIC meenemen, wie weet helpt dat...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, het is morgenmiddag in het KOG in C1.31. Doordat dat uSis pas in termijnen openstelt ipv per semester 1x was ik te vroeg met aanmelden en is dit laatste tentamen dus in mijn winkelwagentje blijven staan. Ik ga morgenochtend om 10u meteen naar het OIC met de vraag of ze me nog kunnen inschrijven en op de lijst kunnen zetten en of ze anders weten wanneer de herkansing is. Anders naar de adviseur en de docent van het vak zelf (klein keuzevak dus hij kent me wel) in de hoop dat zij nog wat kunnen. Dit gaat me niet me bachelor kosten, het is het laatste vak wat ik moet halen.
Heb je je scriptie dan al af? Oftewel: gaan we je nu ook verliezen in deze Slowchat??quote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog uiterlijk 3 dagen tot de uitslag van mijn laatste mastertentamen. Als ik het gehaald heb gaat de vakantie door, if not dan weer ff aan de bak en 20 juni herren..
Herkenbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nee daar begin ik volgend jaar pas aan![]()
Met de nadruk op Slow trouwens
Maar ik ben zo ongeduldig met het cijferzou het het liefst gewoon nu krijgen, maar goed dat heeft iedereen natuurlijk
Ik ben bang dat ik hem niet gehaald heb.. Vooral het feit dat we maar 40 punten in totaal konden krijgen ipv 100 punten zoals normaal speelt daarbij mee.. Dan sprokkel je volgens mij toch minder puntjes..
Het mooie is dat ik één vraag ook nog wel weet maar nooit het antwoord ervan opgezocht heb omdat ik gewoon zoiets heb van dat komt welen ik wil geen bevestiging van dat ik het fout heb
Ik had hem al gemailt, maar nog niks terug. Ik hoop dat hij vandaag op het KOG aanwezig is, maar ik weet wel zeker dat hij daar geen probleem mee heeft, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hopelijk lukt het. Is het een idee om nu alvast een mailtje naar die docent te sturen? Stel hij mailt morgenochtend vroeg terug dat ie er geen probleem mee heeft dat jij alsnog aanschuift, dan kun je dat naar het OIC meenemen, wie weet helpt dat...
Enne: ik heb me ook gauw maar alvast ingeschreven voor Goederenrecht. Schrok me rot toen ik ineens de melding kreeg dat ik me niet meer kon inschrijven. Bleek de inschrijving voor het USC vol....... gelukkig kon ik me nog voor een andere locatie inschrijven, is nog relaxter ook...
Mooi zo, alleen kan ik me voorstellen dat je dat op een of andere manier moet aantonen bij het OIC.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik had hem al gemailt, maar nog niks terug. Ik hoop dat hij vandaag op het KOG aanwezig is, maar ik weet wel zeker dat hij daar geen probleem mee heeft, eigenlijk.
Zo niet dan moet ik de her doen, en/of een mondeling. Dit is het enige vak wat ik nog moet halen ook..quote:Op maandag 6 juni 2011 08:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mooi zo, alleen kan ik me voorstellen dat je dat op een of andere manier moet aantonen bij het OIC.
Maar goed, je weet wel hoe het werkt...
Ik hoop dat het lukt! En anders ken ik nog wel wat brede vriendjes van de sportclub.....
Thx, ik hoop dat ze me hem gewoon laten maken.. Willdoquote:Op maandag 6 juni 2011 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Relax joh, over zo'n laatste vak voor een klein keuzevakje gaan ze echt niet moeilijk doen. Er valt best wel iets te regelen. En anders zijn er altijd nog de keiharde procedures
Laat het ons/mij weten hoe het verlopen is!
Ik heb dus nog steeds vakantiequote:Tentamen: 4BRVCONT, Burg.verdiept: Contractenrecht
Datum: 16-05-2011
Studielast: 7
Resultaat: 6,5
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Thanks, ik kan het nog steeds niet echt geloven
Betekend dus ook dat ik al mijn mastervakken in één keer gehaald heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Marloes het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu dus je master? Of moet je nog scriptie schrijven?Moet de scriptie nog schrijven maar dat ga ik in het 1e semester doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder moet ik nog één bachelortentamen.. Nog maar één vak dus![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet de scriptie nog schrijven maar dat ga ik in het 1e semester doen..
En verder moet ik nog één bachelortentamen.. Nog maar één vak dus
Zie PM.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Relax joh, over zo'n laatste vak voor een klein keuzevakje gaan ze echt niet moeilijk doen. Er valt best wel iets te regelen. En anders zijn er altijd nog de keiharde procedures
Laat het ons/mij weten hoe het verlopen is!
Sinds wanneer is een 5.5 geen voldoende?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nope geen harde knip.. Ben dit jaar begonnen met 163 EC ofzo (wij mogen vanaf 160 EC mastervakken gaan volgen) en ik had zoiets van ik begin al met de mastervakken en zie wel hoe ver ik kom.. Nou behoorlijk ver dus
B-vak dat nog open staat had ik een 5.5 voor![]()
dus die ga ik er in augustus even inknallen..
Wie verzint dat nou weerquote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de RU iig niet, dan is een 5.6 pas een voldoende![]()
Ik had uiteindelijk ook een 5.3 die afgerond is naar een 5.5, ze kunnen natuurlijk niet twee keer afronden..
Geen. Je mag wel onder voorbehoud beginnen. Dan moet je wel voor een bepaalde datum dat laatste vak hebben gehaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeveel punten van de Bachelor mag je aan de UL eigenlijk nog open hebben staan, terwijl je toch aan de Master begint? Kan dat niet echt vinden in de regeling...
Heel vreemd, en erg jammer.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de RU iig niet, dan is een 5.6 pas een voldoende![]()
Ik had uiteindelijk ook een 5.3 die afgerond is naar een 5.5, ze kunnen natuurlijk niet twee keer afronden..
Ja ze willen de 5.5jes ook gaan afschaffen op de RU, dat je dus een 5 hebt of een 6 maar niks meer ertussen..quote:
Bij ons is dat een 9quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
een 8.5 is gewoon een 8.5 toch?of was dat sarcastich
Dat vreesde ik al.... Leiden doet het weer hardcore hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Geen. Je mag wel onder voorbehoud beginnen. Dan moet je wel voor een bepaalde datum dat laatste vak hebben gehaald.
Als je 1 vak hebt wat je nog niet hebt en je kan dat het eerste semester halen, dan zijn ze niet zo heel moeilijk. Gewoon even langs de studieadviseur. Vriendin van me mocht ook onder voorbehoud beginnen. Heb je niet voor die tijd dat ze de inschrijvingen gaan controleren je bachelor binnen dan heb je wel een probleem.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al.... Leiden doet het weer hardcore hoor
Gefeliciteerd! Dan moet ik er wel een zesje uit kunnen slepen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds vakantie![]()
![]()
Ik kan het eigenlijk niet echt geloven.. Had mezelf al helemaal op de her ingesteld
Maar dat is dus niet nodig
Ik krijg zo het idee dat rechten op UU volgen, veel moeilijker is dan op de RU. Gelukkig zit ik op de RU.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef Marloes het volgende:
Aan de UU mag je pas met je master beginnen als je je bachelor hebt
Dan had ik wat eerder met m'n master kunnen beginnen, helaas
Hij had wel een sterk vermoeden...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef GlowMouse het volgende:
Iemand als dader aanwijzen kan als smaad of laster worden aangemerkt.
Uh, waarom zou de eigenaar aan iemand die een stuk van het meubilair heeft vernield 50 euro betalen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
In een horecagelegenheid is er een stuk van het meubilair vernield en de eigenaar heeft meteen iemand aangewezen als zijnde dader en hem aangeboden om 50 euro te betalen.
De UU was toch juist van het diploma bij een pakje boter i.v.m. het mogen bijschrijven van arresten in de wettenbundel?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg zo het idee dat rechten op UU volgen, veel moeilijker is dan op de RU. Gelukkig zit ik op de RU.
Een 8.5 komt als een 9 op de cijferlijst bij ons.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
een 8.5 is gewoon een 8.5 toch?of was dat sarcastich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |