Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nouja, je hebt wel een punt natuurlijk! Ik ben benieuwd, ik bekijk morgen wel even wat ik het beste kan doen. Bedankt voor de tips en ik laat even weten hoe het is gegaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Marloes het volgende:
Het is gelukt!
Bij binnenkomst vroeg ze gelijk naar m'n eindcijfer en zei vervolgens dat ze geen studenten laat zakken op één puntje![]()
Heb ook nog wel wat inhoudelijke argumenten gegeven en ze gaat er naar kijken
Weet alleen niet of het nu aan mijn uni ligt of aan kluwer navigator.. Maar ik moet een aantal arresten zoeken die ik maandag nodig heb bij het tentamen, weet dat ik zelf aan de late kant ben maar vond het belangrijker om eerst de stof zelf te leren ipv arresten te zoeken.. *zucht*quote:Onderhoudsmededeling:
In verband met onderhoudswerkzaamheden is uw portal zaterdag 14 mei en zondag 15 mei beperkt beschikbaar.
Onze excuses voor de eventuele overlast. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Deze ging toch vooral over afbreken van onderhandelingen met de Plas/Valburg criteria? Dat je die 3 verschillende fases hebt bij onderhandelingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles gevonden behalve
- HR 31 mei 1991, NJ 1991, 647 (Vogelaar/Skil)
- HR 14 juni 1996, NJ 1997, 481 (De Ruijterij/MBO)
Dus als iemand me daar nog mee zou kunnen helpen zou het fijn zijn
Je bent of woont niet toevallig in den haag? Want het laatste arrest heb ik hier in een bundel burgelijk recht liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik weet wel waar ze over gaanMaar ik wil graag de arresten meenemen naar het tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |