Zie PM.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Relax joh, over zo'n laatste vak voor een klein keuzevakje gaan ze echt niet moeilijk doen. Er valt best wel iets te regelen. En anders zijn er altijd nog de keiharde procedures
Laat het ons/mij weten hoe het verlopen is!
Sinds wanneer is een 5.5 geen voldoende?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nope geen harde knip.. Ben dit jaar begonnen met 163 EC ofzo (wij mogen vanaf 160 EC mastervakken gaan volgen) en ik had zoiets van ik begin al met de mastervakken en zie wel hoe ver ik kom.. Nou behoorlijk ver dus
B-vak dat nog open staat had ik een 5.5 voor![]()
dus die ga ik er in augustus even inknallen..
Wie verzint dat nou weerquote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de RU iig niet, dan is een 5.6 pas een voldoende![]()
Ik had uiteindelijk ook een 5.3 die afgerond is naar een 5.5, ze kunnen natuurlijk niet twee keer afronden..
Geen. Je mag wel onder voorbehoud beginnen. Dan moet je wel voor een bepaalde datum dat laatste vak hebben gehaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeveel punten van de Bachelor mag je aan de UL eigenlijk nog open hebben staan, terwijl je toch aan de Master begint? Kan dat niet echt vinden in de regeling...
Heel vreemd, en erg jammer.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de RU iig niet, dan is een 5.6 pas een voldoende![]()
Ik had uiteindelijk ook een 5.3 die afgerond is naar een 5.5, ze kunnen natuurlijk niet twee keer afronden..
Ja ze willen de 5.5jes ook gaan afschaffen op de RU, dat je dus een 5 hebt of een 6 maar niks meer ertussen..quote:
Bij ons is dat een 9quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
een 8.5 is gewoon een 8.5 toch?of was dat sarcastich
Dat vreesde ik al.... Leiden doet het weer hardcore hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Geen. Je mag wel onder voorbehoud beginnen. Dan moet je wel voor een bepaalde datum dat laatste vak hebben gehaald.
Als je 1 vak hebt wat je nog niet hebt en je kan dat het eerste semester halen, dan zijn ze niet zo heel moeilijk. Gewoon even langs de studieadviseur. Vriendin van me mocht ook onder voorbehoud beginnen. Heb je niet voor die tijd dat ze de inschrijvingen gaan controleren je bachelor binnen dan heb je wel een probleem.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al.... Leiden doet het weer hardcore hoor
Gefeliciteerd! Dan moet ik er wel een zesje uit kunnen slepen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds vakantie![]()
![]()
Ik kan het eigenlijk niet echt geloven.. Had mezelf al helemaal op de her ingesteld
Maar dat is dus niet nodig
Ik krijg zo het idee dat rechten op UU volgen, veel moeilijker is dan op de RU. Gelukkig zit ik op de RU.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef Marloes het volgende:
Aan de UU mag je pas met je master beginnen als je je bachelor hebt
Dan had ik wat eerder met m'n master kunnen beginnen, helaas
Hij had wel een sterk vermoeden...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef GlowMouse het volgende:
Iemand als dader aanwijzen kan als smaad of laster worden aangemerkt.
Uh, waarom zou de eigenaar aan iemand die een stuk van het meubilair heeft vernield 50 euro betalen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
In een horecagelegenheid is er een stuk van het meubilair vernield en de eigenaar heeft meteen iemand aangewezen als zijnde dader en hem aangeboden om 50 euro te betalen.
De UU was toch juist van het diploma bij een pakje boter i.v.m. het mogen bijschrijven van arresten in de wettenbundel?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg zo het idee dat rechten op UU volgen, veel moeilijker is dan op de RU. Gelukkig zit ik op de RU.
Een 8.5 komt als een 9 op de cijferlijst bij ons.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
een 8.5 is gewoon een 8.5 toch?of was dat sarcastich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |