Dat hij er nu voor kiest om erover te kibbelen is misschien niet zo slim (hij heeft ook wat op, hè?), maar hij hoeft het ook niet te pikken om diverse keren op het matje geroepen te worden door Miss Jo.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:21 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk dingen van meerdere kanten.
Dat betekent nog niet direct dat ik een (ver)oordeel geef over iets.
Ik schets alleen beide situaties voor.
Ik begrijp ook volledig de reactie van Karim nu.
Maar ik vind het dom van hem om daar over te gaan kibbelen (bereik je niks mee) plus ik neem het kwalijk dat hij mensen bepaalde dingen verwijt die hij zelf net zo goed doet.
Sja, moeten anderen dat van hem wel pikken dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij er nu voor kiest om erover te kibbelen is misschien niet zo slim (hij heeft ook wat op, hè?), maar hij hoeft het ook niet te pikken om diverse keren op het matje geroepen te worden door Miss Jo.
Yep!quote:
Ik vind van wel, heeft genoeg van die zijkwijven gepiktquote:Op donderdag 14 april 2011 03:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja, moeten anderen dat van hem wel pikken dan?
Zoals gister avond met dat spelletje?
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar het gaat mij meer om de verwijten die Karim maakt.
Naar mijn idee heeft dat niks met het spel te maken, maar zo is hij als persoon.
(ik ken toevallig iemand die trouwens best veel op hem lijkt)
Misschien aan het fluiteren, en ik snap ook niet waarom we hier naar moeten kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:28 schreef bull1966 het volgende:
zouden die anderen ook aan het slapen zijn ?
Als je de regie bedoelt. Nee, die zijn klaar wakker, maar gaan helaas geheel op in beelden die wij niet kunnen zien (thank god)quote:Op donderdag 14 april 2011 03:28 schreef bull1966 het volgende:
Nee die hebben een kwartet maar dat mag Alex niet zienquote:Op donderdag 14 april 2011 03:28 schreef bull1966 het volgende:
Dan kun je dat toch ook gewoon met iemand bespreken (op een geschikt moment)?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vind van wel, heeft genoeg van die zijkwijven gepikt
Met inkt gaat ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:30 schreef bull1966 het volgende:
ik wil niet zeiken maar zeiken schrijf je toch echt met ei
Hij ging misschien te ver door haar relatie erbij te halen (waar wel een kern van waarheid in zit overigens), maar ik geef hem wel gelijk dat hij zegt dat flip maar moet zeggen als hij last van ze heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja, moeten anderen dat van hem wel pikken dan?
Zoals gister avond met dat spelletje?
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar het gaat mij meer om de verwijten die Karim maakt.
Naar mijn idee heeft dat niks met het spel te maken, maar zo is hij als persoon.
(ik ken toevallig iemand die trouwens best veel op hem lijkt)
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:30 schreef bull1966 het volgende:
weet je dat 200miljoen % zeker ?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:30 schreef bull1966 het volgende:
En "stel" nu dat Philip gezegd heeft dat Joanna dat moet vragen?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hij ging misschien te ver door haar relatie erbij te halen (waar wel een kern van waarheid in zit overigens), maar ik geef hem wel gelijk dat hij zegt dat flip maar moet zeggen als hij last van ze heeft.
Staat nu goedquote:
nee hoor dat mag ie niet van het vrouwtjequote:En "stel" nu dat Philip gezegd heeft dat Joanna dat moet vragen?
(dat kan ook non-verbaal)
Dat is uiteindelijk wat ik wil aangeven.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:33 schreef Jweetje het volgende:
Tis gezeik om niks. Valt voor beiden wel wat te zeggen denk ik
Ach, het zijn van die kleine akkefietjes waar soms wat frustratie van langere tijd even naar boven komt en die op fok graag opgeblazen worden tot het bewijs voor het verschrikkelijke karakter van de één, of weggewuifd worden als niet verder van belang voor het karakter een ander.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:33 schreef Jweetje het volgende:
Tis gezeik om niks. Valt voor beiden wel wat te zeggen denk ik
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:32 schreef bb2 het volgende:
[..]
En "stel" nu dat Philip gezegd heeft dat Joanna dat moet vragen?
(dat kan ook non-verbaal).
Punt is dat hij dat niet zeker weet, maar er wel een oordeel over geeft (terwijl hij daar zelf juist zo'n hekel aan heeft)
de toon is belangrijk Idd. Maar heb hier meer t gevoel dat zij niet Kan slapen. En van zichzelf MOEST vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.Het gaat om de toon waarop je iets vraagt, hè?
Dat oordeel kan hij wel geven, want ze heeft het zelf vaak genoeg aangegeven, dat zij alles voor haar ex moest doen.
Zijn oordeel is zeer aannemelijk jaquote:Op donderdag 14 april 2011 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan.Het gaat om de toon waarop je iets vraagt, hè?
Dat oordeel kan hij wel geven, want ze heeft het zelf vaak genoeg aangegeven, dat zij alles voor haar ex moest doen.
Pabo gedaan dusquote:Op donderdag 14 april 2011 03:38 schreef bull1966 het volgende:
tis gewoon een rotweif dat niet moet liggen zijken en zo snel mogeleik met de trijn naar d'r ijgen huis toe moet
Ze zei: hij slaapt net voor de 2e keer, dus het ging niet om haar. Maar joh, laat gaan, iedereen ligt op bed.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:38 schreef Jweetje het volgende:
[..]
de toon is belangrijk Idd. Maar heb hier meer t gevoel dat zij niet Kan slapen. En van zichzelf MOEST vragen
Klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, het zijn van die kleine akkefietjes waar soms wat frustratie van langere tijd even naar boven komt en die op fok graag opgeblazen worden tot het bewijs voor het verschrikkelijke karakter van de één, of weggewuifd worden als niet verder van belang voor het karakter een ander.
Klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:41 schreef lentebloem het volgende:
Karim en Laura proberen in ieder geval 2 genomineerde nog een leuke laatste avond in het huis te geven voor als een van hen het huis moet verlaten , daar kan Jo ook rekening mee houden ........
Uiteraard wel, en regelmatig gewaardeerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn doel is overigens juist om altijd het nog van een andere kant te bekijken.
(als dat niet duidelijk was, bij deze dan)
nee bij de Jo-Show is zelfs een slapende JoJo belangrijker dan andere personenquote:Is er op de streams ook geen ander beeld dan ?
Dus als jij ziek op bed ligt en echt wilt slapen ga je niet klagen als je buren hun feestje lang doorvieren ?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:41 schreef lentebloem het volgende:
Karim en Laura proberen in ieder geval 2 genomineerde nog een leuke laatste avond in het huis te geven voor als een van hen het huis moet verlaten , daar kan Jo ook rekening mee houden ........
Precies. En misschien mag Maik in de douche ook zeikenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee bij de Jo-Show is zelfs een slapende JoJo belangrijker dan andere personen
Nee want dat is gezeikquote:Op donderdag 14 april 2011 03:43 schreef Jweetje het volgende:
[..]
Dus als jij ziek op bed ligt en echt wilt slapen ga je niet klagen als je buren hun feestje lang doorvieren ?
En die wil ik ook graag horenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:44 schreef bull1966 het volgende:
ik hoef niet maik te zien.
denk dat op de herenslaapkamer nog gesprekken bezig zijn
Dat is wel even een complexere kwestie die je daar zo noemt.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:43 schreef Jweetje het volgende:
[..]
Dus als jij ziek op bed ligt en echt wilt slapen ga je niet klagen als je buren hun feestje lang doorvieren ?
Was duidelijk en volgens mij waren wij het ook niet echt met elkaar oneens.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn doel is overigens juist om altijd het nog van een andere kant te bekijken.
(als dat niet duidelijk was, bij deze dan)
het huis is ook groot genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 03:45 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is wel even een complexere kwestie die je daar zo noemt.
Zo'n situatie hangt van veel factoren af.
Aangezien deze bewoners allemaal in hetzelfde huis zitten en dit van te voren weten - en morgen niet bv moeten werken of om andere tijden MOETEN opstaan - is het wel een andere kwestie.
als ik met buikpijn in mijn bed lig .............nee sorry daarvoor ga ik hun afscheidsfeestje niet verstierenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:43 schreef Jweetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere bewoners dat laten gebeuren?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
[..]
Was duidelijk en volgens mij waren wij het ook niet echt met elkaar oneens.
Feit is wel dat er 2 dames in dat huis zijn die de sfeer in dat huis heel erg kunnen bepalen. Kan me dan ook goed voorstellen dat het op een gegeven moment gewoon genoeg is voor bepaalde bewoners.
daar dwijlen ze de gezijkte tranen opquote:Op donderdag 14 april 2011 03:47 schreef Mita het volgende:
Dus gezeik om gezeik. Zoals nu in het neukkamertje
Sperma zul je bedoelen. Allemaal kinderen van Maik. Want Mo wil ze nog niet, of niet. Gaat de aandacht van haar afquote:Op donderdag 14 april 2011 03:48 schreef Jweetje het volgende:
[..]
daar dwijlen ze de gezijkte tranen op
mooi zou toch zijn dat maik mo bezwangerd en vrijdag weer bij Johanna in bed ligtquote:Op donderdag 14 april 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Sperma zul je bedoelen. Allemaal kinderen van Maik. Want Mo wil ze nog niet, of niet. Gaat de aandacht van haar af
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:51 schreef bull1966 het volgende:
nah ik ga nog wat surfen .
het feest is wel gedaan hier
truste voor straks allen
Ik zou het net iets anders formuleren, maar wel met dezelfde strekkingquote:Op donderdag 14 april 2011 03:48 schreef Jweetje het volgende:
[..]
daar dwijlen ze de gezijkte tranen op
Ik denk dat iedereeen daarin een eigen grens heeft. En dat het ook zeker meespeelt dat ze in een spel zitten. Immers, je mond opentrekken, terwijl iedereen met de sfeerbepaler meeheult, kan je een nominatie kosten.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:47 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere bewoners dat laten gebeuren?![]()
In feite kun je daar ook naar sturen.
Er zijn echter ook mensen die geen zin hebben om daar energie in te steken (Gerard is daar bv een voorbeeld van).
Overigens vind ik van Jo helemaal niet zo dat ze zo sfeer bepalend is.
Aafke bepaald daarentegen wel heel erg hoe de feestjes verliepen.
(die zijn ineens een stuk gemoedelijker)
op Fok! zitten ook minderjarigen hèquote:Op donderdag 14 april 2011 03:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zou het net iets anders formuleren, maar wel met dezelfde strekking
Ik geloof niet in die tranen. Denkt dan alleen maar aan zichzelf. Let maar op morgen is de stem het schuld dat ze in het neukkamertje mochtenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zou het net iets anders formuleren, maar wel met dezelfde strekking
Sja of het allemaal bewuste keuzes zijn weet ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereeen daarin een eigen grens heeft. En dat het ook zeker meespeelt dat ze in een spel zitten. Immers, je mond opentrekken, terwijl iedereen met de sfeerbepaler meeheult, kan je een nominatie kosten.
En Jo is misschien niet zo sfeerbepalend als Mo, maar haar gedrag heeft wel degelijk invloed op de rest.
En hoewel ik Karim wel een toffe vent vind, is juist zijn altijd vredelievende gedrag, iets wat mij stoort. Maar schijnbaar heeft ook hij zijn grenzen.
Sorry hoor maar Laura is echt geen bemiddelaar. Die spreekt zich in een zin zelf tegenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:56 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja of het allemaal bewuste keuzes zijn weet ik niet.
Dat is nagenoeg onmogelijk te bepalen.
Zoals ik reeds eerder zei vind ik dat "vredelievende gedrag" maar een rare stempel die hij krijgt.
Wat dat betreft vind ik Laura een betere bemiddelaar.
Gerard zou ook een prima bemiddelaar kunnen zijn, maar hij heeft geen zin (met wellicht voorbedachte rade) om zich daar mee te bemoeien.
Dat moet je toch ook doen als bemiddelaar?quote:
Nee, dan houdt je, je aan je standpunt vast. Waaiwinden hebben geen eigen meningquote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook doen als bemiddelaar?
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef Mita het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Laura is echt geen bemiddelaar. Die spreekt zich in een zin zelf tegen
Hmmmm, hier verschillen we wel van mening, vrees ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:56 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja of het allemaal bewuste keuzes zijn weet ik niet.
Dat is nagenoeg onmogelijk te bepalen.
Zoals ik reeds eerder zei vind ik dat "vredelievende gedrag" maar een rare stempel die hij krijgt.
Wat dat betreft vind ik Laura een betere bemiddelaar.
Gerard zou ook een prima bemiddelaar kunnen zijn, maar hij heeft geen zin (met wellicht voorbedachte rade) om zich daar mee te bemoeien.
en die heeft zij niet denk je ???quote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook doen als bemiddelaar?
(Geldt in zekere zin ook als antwoord op Mita)
Een bemiddelaar moet per definitie zelf geen (subjectieve) vooroordelen hebben over een situatie.
damn, het is al 4:00 (dat had ik helemaal niet in de gatenquote:Op donderdag 14 april 2011 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmmm, hier verschillen we wel van mening, vrees ik.
Zou de discussie graag voort willen zetten, maar het is al laat en ik vrees dat we dan té off topic gaan (en dat mag ik niet meer als mod)
Misschien komt het nog!
Laura ook niet, écht niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 04:02 schreef bb2 het volgende:
[..]
damn, het is al 4:00 (dat had ik helemaal niet in de gaten)
Sja stuur maar een PB![]()
(hoe kun je op FOK offtopic gaan trouwens?)
Laat ik het zo zeggen een bemiddelaar moet neutraal zijn.
Als het er op neer komt is Karim dat niet.
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:54 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die tranen. Denkt dan alleen maar aan zichzelf. Let maar op morgen is de stem het schuld dat ze in het neukkamertje mochten
Klopt, maar in feite kan geen enkel mens dat zijn.quote:
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?quote:Op donderdag 14 april 2011 04:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilen
Camera's draaien altijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 04:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?
Snap je?quote:Op donderdag 14 april 2011 04:04 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar in feite kan geen enkel mens dat zijn.
Anyway, we dwalen idd af
Volgens mij loopt Jo weer te ouwehoeren in het "luchtledige"
Oh die weten heus wel dat alles wordt opgenomen...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?
Moet je net als ons niet in zo'n programma gaan zitten. Krijg je alles heel snel. Want in het dagelijks leven, bij een nieuwe vriendenkring (bv nieuwe relatie) gaat dat veel langzamer. En ze hebben allemaal RL shows fanatiek gevolgd. Dus hier geen medelijdenquote:Op donderdag 14 april 2011 04:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilen
Mee eens, als je beseft waar je aan mee doet verder niet zeuren. Maar ik heb Mo al een paar keer horen "jammeren" dat zij zich alleen maar heeft opgegeven voor een spel waar je geheimen moet raden. Die had geen idee waar ze aan begon...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Moet je net als ons niet in zo'n programma gaan zitten. Krijg je alles heel snel. Want in het dagelijks leven, bij een nieuwe vriendenkring (bv nieuwe relatie) gaat dat veel langzamer. En ze hebben allemaal RL shows fanatiek gevolgd. Dus hier geen medelijden
Die heeft hier op fok gezeten. En alles gezien vanaf BB1quote:Op donderdag 14 april 2011 04:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mee eens, als je beseft waar je aan mee doet verder niet zeuren. Maar ik heb Mo al een paar keer horen "jammeren" dat zij zich alleen maar heeft opgegeven voor een spel waar je geheimen moet raden. Die had geen idee waar ze aan begon...
Is dat zo? Ja, die kant van karakter heeft zij ook wel. Ik was al zo verbaasd dat toen haar geheim werd geraden ik geen verschil kon zien tussen het gespeelde domme blondje en de echte Moniquequote:Op donderdag 14 april 2011 04:21 schreef Mita het volgende:
[..]
Die heeft hier op fok gezeten. En alles gezien vanaf BB1
Heeft ze verschillende keren geopperd. Maar nu is ze dat vergeten, want wie gaat liggen sexen wat ook over 4 weken ook kan. En dat weet de omgeving van haar ookquote:Op donderdag 14 april 2011 04:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja, die kant van karakter heeft zij ook wel. Ik was al zo verbaasd dat toen haar geheim werd geraden ik geen verschil kon zien tussen het gespeelde domme blondje en de echte Monique
Opnieuw weer helemaal me eens. Maar je wordt als deelnemer in zo'n programma echt onder druk gezet. Vanavond moesten ze, in opdracht, toch...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Heeft ze verschillende keren geopperd. Maar nu is ze dat vergeten, want wie gaat liggen sexen wat ook over 4 weken ook kan. En dat weet de omgeving van haar ook
Maar dan hoef je toch geen sex te hebben. Wie houdt ze nu voor de gekquote:Op donderdag 14 april 2011 04:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Opnieuw weer helemaal me eens. Maar je wordt als deelnemer in zo'n programma echt onder druk gezet. Vanavond moesten ze, in opdracht, toch...
Zichzelf waarschijnlijk. Die komt echt beschadigd uit dit programma, maar werd ook wel een beetje "geduwd"...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:40 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch geen sex te hebben. Wie houdt ze nu voor de gek
Goedemorgen, ik ben ook weer helemaal bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ben gaan pitten toen ze een toneelstukje moesten gaan doen.........
Zapte vanmorgen langs en ik dacht wat doet flip in jo haar bed? Zelf stond ze ernaast..
Flip dus ziek geworden en mocht in haar bed (na ff bijgelezen te hebben)
Maik en Mo hebben nog effe een laatste ronde mogen doen (ik hoop zooooooooooo dat ie gaat vanaaf)
Voor de rest ben ik weer helemaal bijgelezen
Er zouden daar meer aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik ben ook weer helemaal bij.
Karim had dus een beetje fitte met Miss Jo!
Eindelijk iemand die het kreng aanpakt
Laura niet, die is lief!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zouden daar meer aangepakt moeten worden.
Mo zou wel eens aangepakt mogen worden, Lau en Flip ook wat mij betreft...
Lief, als het haar uitkomt...actief, als het haar uitkomt....quote:Op donderdag 14 april 2011 08:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Laura niet, die is lief!
Komt wel goed schaatje
Duidelijk mwah, maar ik begrijp wat je wil zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!
het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.
kan zo gauw even niet op een vb komen, maar heb het echt vaker zien gebeuren.
oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.
ben ik een beetje duidelijk?
Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!
het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.
kan zo gauw even niet op een vb komen, maar heb het echt vaker zien gebeuren.
oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.
ben ik een beetje duidelijk?
Ja, en je moet goed zijn in raadsels.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
terwijl het in 1 minuut gezegt kan worden
Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/o correctie duldt.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....
Jo heeft daar ook een handje van. Als zij wil gaan uitleggen wat een ander bedoelt trekt ze ook alles uit de context, flikkert er van alles bij en is zelf erg overtuigd ervan dat het zo zit.
Nou, ze zegt het over het algemeen wel in 1 minuut, maar ze herhaalt het daarna nog 60xquote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
terwijl het in 1 minuut gezegt kan worden
en zelf heeft ze er ook last van aangezien ze ook zelf de draad kwijt is vaak.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/of correctie duldt.
Lekker naief, want dan was ze nooit gecastquote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!
hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten
.. daar had ze zich ook niet voor opgegevenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lekker naief, want dan was ze nooit gecast
Karim is er gewoon goed van bewust dat ze in een spel zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!
hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten
mijn dochter mocht in het begin de daily van me meekijken. Nu dus ook niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef suzi1 het volgende:
daarom moest het verboden worden. geen sex meer op tv. alleen als je het er zelf opgooit dmv een dvd ofzo
nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:45 schreef suzi1 het volgende:
je kind kan er een trauma aan overhouden
zo een jankende mo die later loopt te paardje rijen ja
`quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.
Ik ga wel op zolder kijken, zal niet fraai zijn...
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
`
Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn!
Zielig? Nee ik vind haar niet zielig.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Please bespaar me die beelden! En dan vooral Bart die er als een lindetje bijstaat! Wel sneu dat Mo zich niet aan haar eigen principes kan houden. Vind der steeds zieliger overkomen
nee ze is niet achterlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
`
Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn!
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:10 schreef Flow3r het volgende:
Mo en Maik weer gewipt dus, hoe voorspelbaar
Daarom vind ik haar zielig omdat ze dit zichzelf aan doet ze snap zelf toch ook wel dat ze dadelijk een emmer stron over zich heen krijgt? Dat je sex heb op tv moet je zelf weten maar dan moet je der wel achter staan niet als je beelden te zien krijgt janken dan pas aan je ouders denken zeggen dat je het nooit meer doet en nog geen week later in het licht lopen krikken dan vind ik je zieligquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zielig? Nee ik vind haar niet zielig.
Ze doet het zichzelf aan.
doeggquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga ff 2 uurtjes naar me werk.
Tot laters
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga ff 2 uurtjes naar me werk.
Tot laters
Secretstorybabiesquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef suksan het volgende:
goede morgen....
ik mag voor mo en maik hopen als ze sex hebben gehad dat ze toch wel een condoom hebben gebruikt.. mo had vorige week nog antibiotica.. en dan werkt de pil niet echt....
Denk niet dat ze dat doorheeft.. Als ze in die vibe zit snapt ze niks meer van de gewone wereld volgens mij!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef suksan het volgende:
goede morgen....
ik mag voor mo en maik hopen als ze sex hebben gehad dat ze toch wel een condoom hebben gebruikt.. mo had vorige week nog antibiotica.. en dan werkt de pil niet echt....
doet ze dat zonder vibe wel dan ?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doorheeft.. Als ze in die vibe zit snapt ze niks meer van de gewone wereld volgens mij!
is weer eens wat andersquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
mooi, ik heb 2 groene streams
[ afbeelding ]
dat krijg je met die groene stroomquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach je ziet alleen maar dooien op bed liggen, dus je mist niet echt ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer dan eergisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef wildstar het volgende:
Net5 woensdag 13 april 2011
Uitzenddag (KDU) TOT 6+tijd titel kdh madl abs
1929 SECRET STORY 1,4 4,0 221.000
Nou, het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura zegt nu al dat ze vanmiddag nog even gaat slapen, wat een schatje is het toch he
Dat dus, walgelijk wijf. Jij niet hé, maar djoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:37 schreef beequeen het volgende:
Goedzo Sharon, Djoon overdrijft weer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Mot bij de dames. Hahaha! Goedemorgen
Pech voor die aandachtshoer, het kan de laatste avond voor Geer of Sharon zijn. Wat denkt ze wel niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef suzi1 het volgende:
ze mochten vanacht geen feest vieren in het huis van joan, omdat flip ziek op bed lag van de drank
Zo klopt ie weerquote:
Hij heeft denk ik niks meegekregen hij lag in coma.. Zal die straks allemaal wel horen van ze mamaquote:Op donderdag 14 april 2011 09:45 schreef Mylene het volgende:
En volgens Philip zelf is er natuurlijk niets aan de hand.
Gewoon kort houden met de tondeuse.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef suzi1 het volgende:
flipje heeft binnenkort zo een eilandje op zn voorhoofd
een petje zal hem dan vast niet misstaanquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gewoon kort houden met de tondeuse.
Wat ik lelijk vind is als mannen hun kaalheid proberen te verbergen,
Dit dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Mylene het volgende:
Wat haar werkelijk dwars zit is dat Philip niet wilde bekken.
Bemoeizuchtig wijf.quote:
Zit er leven in die plank?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef Sonera het volgende:
[..]
Shar heeft gelijk Jo moet zich niet aanstellen ben blij dat lau lekker meedoet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
Inddquote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef shomila het volgende:
Ze doet of hij half dood ging geloof ik.
Pff je zal zo een vriendin hebben, Dennis wees blij dat je er vanaf bent.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef NenaLois het volgende:
Joanna houd je bek, ga eruit weg van de tv af
quote:
IS gewoon haar manier om de aandacht naar zich toe te trekken. Wat een dom bemoeizuchtig wijf.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, haar 'gezorg' wordt niet door iedereen gewaardeerd. En dus janken...
En ikikikikikquote:
Precies.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef NenaLois het volgende:
[..]
IS gewoon haar manier om de aandacht naar zich toe te trekken. Wat een dom bemoeizuchtig wijf.
quote:
Ik heb echt medelijden met hem. Hij probeert zo rustig mogelijk met Jo te praten, maar het heeft geen enkele zin ...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef NenaLois het volgende:
hahahaha, Karim praat tegen een klein meisje van 5
PRECIES: laat haar svp de anderen met rust laten!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil er niet meer over praten.
Hoe ik net werd aangevallen in de slaapkamer is gewoon niet normaal.
Ik wil gewoon lekker met rust gelaten worden nu.
Prima, laat jij anderen eens met rust.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef suksan het volgende:
gooi die brief van dennis er even in, dan kan ze misschien meteen het huis verlaten
Ja, dan was het opeens niet het zorgzame dat flip zo ziek was.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:57 schreef NenaLois het volgende:
het ergste vind ze noch de ''ruzie'' met sharon dadelijk.... let maar op
flip denkt alleen aan geldquote:Op donderdag 14 april 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip gaat iedere keer een rotgevoel krijgen door die aandachtshoer. Sterkte knul.
quote:
Ik wil die kutcamera's niet op m ijn hoofd, dan kan heel NL meegenieten.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef beequeen het volgende:
Flip druipt af en mag er met niemand over praten. Ja hoor.
wat een mongoolquote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef pullup het volgende:
Nu Gerard er nog even langs.
Flipje krijgt een verbod om er over te praten omdat anders heel Nederland er van kan meegenieten![]()
![]()
Aandachtquote:Op donderdag 14 april 2011 09:59 schreef NenaLois het volgende:
en toen flip echt wilde weggaan, begint ze ineens wel te praten
Dat is nog lang niet klaar johquote:
Dan moet ze lekker naar huis gaan, ze zitten daar in een spel niet in therapie.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gewoon een beetje rekening met Jo houden, ze gaat door een moeilijke turbulente periode heen. De andere bewoners hebben geen verse relatiebreuk achter de kiezen, dan is het makkelijk praten.
Karim had zoiets gezegd dat ze in herhaling valt wat betreft zorgen voorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef shomila het volgende:
Ze hebben het toch niet over Dennis gehad?
De andere bewoners hebben helemaal niets hoeven doen om deze uitbarsting te triggerenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gewoon een beetje rekening met Jo houden, ze gaat door een moeilijke turbulente periode heen. De andere bewoners hebben geen verse relatiebreuk achter de kiezen, dan is het makkelijk praten.
Indd!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
De andere bewoners hebben helemaal niets hoeven doen om deze uitbarsting te triggeren
laura was een ontzettende meeloper gisteravond/vannacht, echt beschamend om te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef Sonera het volgende:
Lau moet zich bij de mosquitos voegen hebben ze allemaal meer kans op overwinning
Indd!! Maar volgens mij ziet Joanna SST als therapiequote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker naar huis gaan, ze zitten daar in een spel niet in therapie.
Ik wil het net zeggen nadat ik ff tv heb gekeken madam is al overgelopen dusquote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
laura was een ontzettende meeloper gisteravond/vannacht, echt beschamend om te zien
Kan ze beter onze Psych bellenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Indd!! Maar volgens mij ziet Joanna SST als therapie
Ze hebben gewoon gelijk!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu zien we hoe sociaal en meelevend de overige bewoners echt kunnen zijn. In plaats daarvan hebben ze het er steeds over zichzelf. De mensen waar je het niet van verwacht Laura, Gerard, Sharon en Gerard, lopen nu te zeuren en te roddelen over Joanna.
je had gerard over monique moeten horen gister, benieuwd of die ook een groot bekje heeft als ze weer terug isquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu zien we hoe sociaal en meelevend de overige bewoners echt kunnen zijn. In plaats daarvan hebben ze het er steeds over zichzelf. De mensen waar je het niet van verwacht Laura, Gerard, Sharon en Gerard, lopen nu te zeuren en te roddelen over Joanna.
En de rest nu ook eindelijk hoop ik.quote:
Laura doet niets anders als elke keer een nieuwe groep opzoeken om sterker komen te staan wat is dat mens vies walgelijk engquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
hmmmm, herkenbaar bij joanna maar ook bij sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef suzi1 het volgende:
en lau herkent dat als je populair bent bevonden door een poll je je ineeens anders gaat gedragen en een grotere bek krijgt
Hij deed niet moeilijk hij vind het niet prettig en gaf dat gewoon aanquote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gisteren toen Karim een lolletje met gerard wilde uithalen (onder het bed), deed Gerard daar ook moeilijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |