nee ze is niet achterlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
`
Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn!
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:10 schreef Flow3r het volgende:
Mo en Maik weer gewipt dus, hoe voorspelbaar
Daarom vind ik haar zielig omdat ze dit zichzelf aan doet ze snap zelf toch ook wel dat ze dadelijk een emmer stron over zich heen krijgt? Dat je sex heb op tv moet je zelf weten maar dan moet je der wel achter staan niet als je beelden te zien krijgt janken dan pas aan je ouders denken zeggen dat je het nooit meer doet en nog geen week later in het licht lopen krikken dan vind ik je zieligquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zielig? Nee ik vind haar niet zielig.
Ze doet het zichzelf aan.
doeggquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga ff 2 uurtjes naar me werk.
Tot laters
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga ff 2 uurtjes naar me werk.
Tot laters
Secretstorybabiesquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef suksan het volgende:
goede morgen....
ik mag voor mo en maik hopen als ze sex hebben gehad dat ze toch wel een condoom hebben gebruikt.. mo had vorige week nog antibiotica.. en dan werkt de pil niet echt....
Denk niet dat ze dat doorheeft.. Als ze in die vibe zit snapt ze niks meer van de gewone wereld volgens mij!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef suksan het volgende:
goede morgen....
ik mag voor mo en maik hopen als ze sex hebben gehad dat ze toch wel een condoom hebben gebruikt.. mo had vorige week nog antibiotica.. en dan werkt de pil niet echt....
doet ze dat zonder vibe wel dan ?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doorheeft.. Als ze in die vibe zit snapt ze niks meer van de gewone wereld volgens mij!
is weer eens wat andersquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
mooi, ik heb 2 groene streams
[ afbeelding ]
dat krijg je met die groene stroomquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach je ziet alleen maar dooien op bed liggen, dus je mist niet echt ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer dan eergisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef wildstar het volgende:
Net5 woensdag 13 april 2011
Uitzenddag (KDU) TOT 6+tijd titel kdh madl abs
1929 SECRET STORY 1,4 4,0 221.000
Nou, het eerste wat ze zegt als ze wakker wordt!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura zegt nu al dat ze vanmiddag nog even gaat slapen, wat een schatje is het toch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |