abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 08:24:34 #101
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95478520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:20 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Er zouden daar meer aangepakt moeten worden.
Mo zou wel eens aangepakt mogen worden, Lau en Flip ook wat mij betreft...
Laura niet, die is lief!
Komt wel goed schaatje
Komt goed schatje
pi_95478557
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:24 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Laura niet, die is lief!
Komt wel goed schaatje
Lief, als het haar uitkomt...actief, als het haar uitkomt....
En voor de rest ach maakt niet uit, schatje
pi_95478608
goeiemerrege!

het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.
kan zo gauw even niet op een vb komen, maar heb het echt vaker zien gebeuren.

oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH. want ze zitten daar om een spelletje te spelen.
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.

ben ik een beetje duidelijk? :D
  donderdag 14 april 2011 @ 08:33:57 #104
339427 henkvandetillaart
pi_95478624
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!

het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.

oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.

Duidelijk mwah, maar ik begrijp wat je wil zeggen :P
Komt goed schatje
pi_95478632
dan is het goed ;)
pi_95478638
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!

oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH

Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....

Jo heeft daar ook een handje van. Als zij wil gaan uitleggen wat een ander bedoelt trekt ze ook alles uit de context, flikkert er van alles bij en is zelf erg overtuigd ervan dat het zo zit.
pi_95478647
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
terwijl het in 1 minuut gezegt kan worden
pi_95478669
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
Ja, en je moet goed zijn in raadsels.
Zij praat cryptisch, onsamenhangend en eigenlijk verwacht ze dat je in haar hoofd kan kijken wat ze nou bedoelt.
pi_95478677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....

Jo heeft daar ook een handje van. Als zij wil gaan uitleggen wat een ander bedoelt trekt ze ook alles uit de context, flikkert er van alles bij en is zelf erg overtuigd ervan dat het zo zit.
Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/o correctie duldt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 14 april 2011 @ 08:38:26 #110
339427 henkvandetillaart
pi_95478687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
Nou, ze zegt het over het algemeen wel in 1 minuut, maar ze herhaalt het daarna nog 60x :P
Komt goed schatje
pi_95478693
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/of correctie duldt.
en zelf heeft ze er ook last van aangezien ze ook zelf de draad kwijt is vaak.
pi_95478700
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!

hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten :D
pi_95478713
ja zegt ze: o dat kan ik je heel simpel uitleggen. en dan komt t.......
  donderdag 14 april 2011 @ 08:39:58 #114
339427 henkvandetillaart
pi_95478719
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!

hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten :D
Lekker naief, want dan was ze nooit gecast :X
Komt goed schatje
pi_95478727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Lekker naief, want dan was ze nooit gecast :X
.. daar had ze zich ook niet voor opgegeven
pi_95478731
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:

Karim is er gewoon goed van bewust dat ze in een spel zitten.
Tuurlijk wil hij steunen, maar ze zijn met een spel bezig.
Nou ik heb soms meer het idee dat we een kinderprogramma kijken met een late night edition als mo en maik "los" mogen...
pi_95478766
daarom moest het verboden worden. geen sex meer op tv. alleen als je het er zelf opgooit dmv een dvd ofzo
pi_95478778
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef suzi1 het volgende:
daarom moest het verboden worden. geen sex meer op tv. alleen als je het er zelf opgooit dmv een dvd ofzo
mijn dochter mocht in het begin de daily van me meekijken. Nu dus ook niet meer.
pi_95478787
wat ook zo triest is dat als ze daar met 5 man buiten zitten en zeuren over dat er niets geregeld is voor de genomineerden
zit daar dan werkelijk niemand tussen die zelf iets weet te organiseren???
pi_95478811
je kind kan er een trauma aan overhouden
zo een jankende mo die later loopt te paardje rijen ja
pi_95478849
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:45 schreef suzi1 het volgende:
je kind kan er een trauma aan overhouden
zo een jankende mo die later loopt te paardje rijen ja
nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.
Ik ga wel op zolder kijken, zal niet fraai zijn...
  donderdag 14 april 2011 @ 08:51:54 #122
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95478959
Please bespaar me die beelden! En dan vooral Bart die er als een lindetje bijstaat! Wel sneu dat Mo zich niet aan haar eigen principes kan houden. Vind der steeds zieliger overkomen
  donderdag 14 april 2011 @ 08:52:09 #123
339427 henkvandetillaart
pi_95478967
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.
Ik ga wel op zolder kijken, zal niet fraai zijn...
`

Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn! :P
Komt goed schatje
pi_95478977
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

`

Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn! :P
_O- _O-
pi_95478987
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Please bespaar me die beelden! En dan vooral Bart die er als een lindetje bijstaat! Wel sneu dat Mo zich niet aan haar eigen principes kan houden. Vind der steeds zieliger overkomen
Zielig? Nee ik vind haar niet zielig.
Ze doet het zichzelf aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')