Laura niet, die is lief!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zouden daar meer aangepakt moeten worden.
Mo zou wel eens aangepakt mogen worden, Lau en Flip ook wat mij betreft...
Lief, als het haar uitkomt...actief, als het haar uitkomt....quote:Op donderdag 14 april 2011 08:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Laura niet, die is lief!
Komt wel goed schaatje
Duidelijk mwah, maar ik begrijp wat je wil zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!
het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.
kan zo gauw even niet op een vb komen, maar heb het echt vaker zien gebeuren.
oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.
ben ik een beetje duidelijk?
Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef suzi1 het volgende:
goeiemerrege!
het is mij al een paar keer opgevallen dat wanneer gerard of karim een soort van commetaar wilde leveren naar bijv smegmo, dat flip (en lau dacht ik ook) het gesprek half overnam en zo de woorden dus heel anders naar voren kwamen dan wat er gezegt wilde worden.
kan zo gauw even niet op een vb komen, maar heb het echt vaker zien gebeuren.
oja dat karim wilde uit gaan leggen dat hij helemaal geen zin had om mensen continu te steunen in hun eeuwige verdriet wb liefdUHHH
het gesprek werd dan dus gewoon overgenomen door iemand die dacht wat karim wilde gaan zeggen en dus was het helemaal afgezwakr en een andere richting ingegaan.
ben ik een beetje duidelijk?
Ja, en je moet goed zijn in raadsels.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
terwijl het in 1 minuut gezegt kan worden
Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/o correctie duldt.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mjah, alleen ik heb nog veel koffie nodig.....
Jo heeft daar ook een handje van. Als zij wil gaan uitleggen wat een ander bedoelt trekt ze ook alles uit de context, flikkert er van alles bij en is zelf erg overtuigd ervan dat het zo zit.
Nou, ze zegt het over het algemeen wel in 1 minuut, maar ze herhaalt het daarna nog 60xquote:Op donderdag 14 april 2011 08:35 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan kan je een hele maaltijd gaan maken, want eer zij iets uitgelegd heeft ben je al een uur verder
terwijl het in 1 minuut gezegt kan worden
en zelf heeft ze er ook last van aangezien ze ook zelf de draad kwijt is vaak.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Plus dat ze alsmaar door blijft ratelen en het verhaal steeds verder afdwaalt ten gunste van haarzelf zonder dat ze tussendoor ook maar weerwoord e/of correctie duldt.
Lekker naief, want dan was ze nooit gecastquote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!
hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten
.. daar had ze zich ook niet voor opgegevenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lekker naief, want dan was ze nooit gecast
Karim is er gewoon goed van bewust dat ze in een spel zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:39 schreef suzi1 het volgende:
ik had nog een edit gedaan trouwens. want hij wil ze echt wel steunen wb het liefdeverdriet, maar hij zit daar om een spelletje te speulen!!
hoorde sharon gisteren ook nog zeggen, dat het nu onderhand wel leek of ze in temtation island zaten
mijn dochter mocht in het begin de daily van me meekijken. Nu dus ook niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef suzi1 het volgende:
daarom moest het verboden worden. geen sex meer op tv. alleen als je het er zelf opgooit dmv een dvd ofzo
nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:45 schreef suzi1 het volgende:
je kind kan er een trauma aan overhouden
zo een jankende mo die later loopt te paardje rijen ja
`quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ik weet wel dat vandaag beelden zullen komen uit die geheime kamer.
Ik ga wel op zolder kijken, zal niet fraai zijn...
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
`
Je kan toch uitleggen dat het de week van de angst is en dat ze onder de dekens net doen alsof ze een spook zijn!
Zielig? Nee ik vind haar niet zielig.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Please bespaar me die beelden! En dan vooral Bart die er als een lindetje bijstaat! Wel sneu dat Mo zich niet aan haar eigen principes kan houden. Vind der steeds zieliger overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |