Hmmmm, hier verschillen we wel van mening, vrees ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:56 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja of het allemaal bewuste keuzes zijn weet ik niet.
Dat is nagenoeg onmogelijk te bepalen.
Zoals ik reeds eerder zei vind ik dat "vredelievende gedrag" maar een rare stempel die hij krijgt.
Wat dat betreft vind ik Laura een betere bemiddelaar.
Gerard zou ook een prima bemiddelaar kunnen zijn, maar hij heeft geen zin (met wellicht voorbedachte rade) om zich daar mee te bemoeien.
en die heeft zij niet denk je ???quote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook doen als bemiddelaar?
(Geldt in zekere zin ook als antwoord op Mita)
Een bemiddelaar moet per definitie zelf geen (subjectieve) vooroordelen hebben over een situatie.
damn, het is al 4:00 (dat had ik helemaal niet in de gatenquote:Op donderdag 14 april 2011 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmmm, hier verschillen we wel van mening, vrees ik.
Zou de discussie graag voort willen zetten, maar het is al laat en ik vrees dat we dan té off topic gaan (en dat mag ik niet meer als mod)
Misschien komt het nog!
Laura ook niet, écht niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 04:02 schreef bb2 het volgende:
[..]
damn, het is al 4:00 (dat had ik helemaal niet in de gaten)
Sja stuur maar een PB![]()
(hoe kun je op FOK offtopic gaan trouwens?)
Laat ik het zo zeggen een bemiddelaar moet neutraal zijn.
Als het er op neer komt is Karim dat niet.
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilenquote:Op donderdag 14 april 2011 03:54 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die tranen. Denkt dan alleen maar aan zichzelf. Let maar op morgen is de stem het schuld dat ze in het neukkamertje mochten
Klopt, maar in feite kan geen enkel mens dat zijn.quote:
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?quote:Op donderdag 14 april 2011 04:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilen
Camera's draaien altijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 04:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?
Snap je?quote:Op donderdag 14 april 2011 04:04 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar in feite kan geen enkel mens dat zijn.
Anyway, we dwalen idd af
Volgens mij loopt Jo weer te ouwehoeren in het "luchtledige"
Oh die weten heus wel dat alles wordt opgenomen...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat raar. Laura wist tijdens haar verblijf met Alex dat de camera's meedraaiden. Maar wat is Mo-Maik verteld?
Moet je net als ons niet in zo'n programma gaan zitten. Krijg je alles heel snel. Want in het dagelijks leven, bij een nieuwe vriendenkring (bv nieuwe relatie) gaat dat veel langzamer. En ze hebben allemaal RL shows fanatiek gevolgd. Dus hier geen medelijdenquote:Op donderdag 14 april 2011 04:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in die tranen...Maar heb ook een beetje medelijden met die bewoners, met allemaal. Die worden daar ondertussen voor het programma schaamteloos misbruikt. Ja en dan gaan ze huilen
Mee eens, als je beseft waar je aan mee doet verder niet zeuren. Maar ik heb Mo al een paar keer horen "jammeren" dat zij zich alleen maar heeft opgegeven voor een spel waar je geheimen moet raden. Die had geen idee waar ze aan begon...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Moet je net als ons niet in zo'n programma gaan zitten. Krijg je alles heel snel. Want in het dagelijks leven, bij een nieuwe vriendenkring (bv nieuwe relatie) gaat dat veel langzamer. En ze hebben allemaal RL shows fanatiek gevolgd. Dus hier geen medelijden
Die heeft hier op fok gezeten. En alles gezien vanaf BB1quote:Op donderdag 14 april 2011 04:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mee eens, als je beseft waar je aan mee doet verder niet zeuren. Maar ik heb Mo al een paar keer horen "jammeren" dat zij zich alleen maar heeft opgegeven voor een spel waar je geheimen moet raden. Die had geen idee waar ze aan begon...
Is dat zo? Ja, die kant van karakter heeft zij ook wel. Ik was al zo verbaasd dat toen haar geheim werd geraden ik geen verschil kon zien tussen het gespeelde domme blondje en de echte Moniquequote:Op donderdag 14 april 2011 04:21 schreef Mita het volgende:
[..]
Die heeft hier op fok gezeten. En alles gezien vanaf BB1
Heeft ze verschillende keren geopperd. Maar nu is ze dat vergeten, want wie gaat liggen sexen wat ook over 4 weken ook kan. En dat weet de omgeving van haar ookquote:Op donderdag 14 april 2011 04:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja, die kant van karakter heeft zij ook wel. Ik was al zo verbaasd dat toen haar geheim werd geraden ik geen verschil kon zien tussen het gespeelde domme blondje en de echte Monique
Opnieuw weer helemaal me eens. Maar je wordt als deelnemer in zo'n programma echt onder druk gezet. Vanavond moesten ze, in opdracht, toch...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Heeft ze verschillende keren geopperd. Maar nu is ze dat vergeten, want wie gaat liggen sexen wat ook over 4 weken ook kan. En dat weet de omgeving van haar ook
Maar dan hoef je toch geen sex te hebben. Wie houdt ze nu voor de gekquote:Op donderdag 14 april 2011 04:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Opnieuw weer helemaal me eens. Maar je wordt als deelnemer in zo'n programma echt onder druk gezet. Vanavond moesten ze, in opdracht, toch...
Zichzelf waarschijnlijk. Die komt echt beschadigd uit dit programma, maar werd ook wel een beetje "geduwd"...quote:Op donderdag 14 april 2011 04:40 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch geen sex te hebben. Wie houdt ze nu voor de gek
Goedemorgen, ik ben ook weer helemaal bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ben gaan pitten toen ze een toneelstukje moesten gaan doen.........
Zapte vanmorgen langs en ik dacht wat doet flip in jo haar bed? Zelf stond ze ernaast..
Flip dus ziek geworden en mocht in haar bed (na ff bijgelezen te hebben)
Maik en Mo hebben nog effe een laatste ronde mogen doen (ik hoop zooooooooooo dat ie gaat vanaaf)
Voor de rest ben ik weer helemaal bijgelezen
Er zouden daar meer aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik ben ook weer helemaal bij.
Karim had dus een beetje fitte met Miss Jo!
Eindelijk iemand die het kreng aanpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |