Dan moet ze lekker naar huis gaan, ze zitten daar in een spel niet in therapie.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gewoon een beetje rekening met Jo houden, ze gaat door een moeilijke turbulente periode heen. De andere bewoners hebben geen verse relatiebreuk achter de kiezen, dan is het makkelijk praten.
Karim had zoiets gezegd dat ze in herhaling valt wat betreft zorgen voorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef shomila het volgende:
Ze hebben het toch niet over Dennis gehad?
De andere bewoners hebben helemaal niets hoeven doen om deze uitbarsting te triggerenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gewoon een beetje rekening met Jo houden, ze gaat door een moeilijke turbulente periode heen. De andere bewoners hebben geen verse relatiebreuk achter de kiezen, dan is het makkelijk praten.
Indd!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
De andere bewoners hebben helemaal niets hoeven doen om deze uitbarsting te triggeren
laura was een ontzettende meeloper gisteravond/vannacht, echt beschamend om te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef Sonera het volgende:
Lau moet zich bij de mosquitos voegen hebben ze allemaal meer kans op overwinning
Indd!! Maar volgens mij ziet Joanna SST als therapiequote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker naar huis gaan, ze zitten daar in een spel niet in therapie.
Ik wil het net zeggen nadat ik ff tv heb gekeken madam is al overgelopen dusquote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
laura was een ontzettende meeloper gisteravond/vannacht, echt beschamend om te zien
Kan ze beter onze Psych bellenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Indd!! Maar volgens mij ziet Joanna SST als therapie
Ze hebben gewoon gelijk!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu zien we hoe sociaal en meelevend de overige bewoners echt kunnen zijn. In plaats daarvan hebben ze het er steeds over zichzelf. De mensen waar je het niet van verwacht Laura, Gerard, Sharon en Gerard, lopen nu te zeuren en te roddelen over Joanna.
je had gerard over monique moeten horen gister, benieuwd of die ook een groot bekje heeft als ze weer terug isquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu zien we hoe sociaal en meelevend de overige bewoners echt kunnen zijn. In plaats daarvan hebben ze het er steeds over zichzelf. De mensen waar je het niet van verwacht Laura, Gerard, Sharon en Gerard, lopen nu te zeuren en te roddelen over Joanna.
En de rest nu ook eindelijk hoop ik.quote:
Laura doet niets anders als elke keer een nieuwe groep opzoeken om sterker komen te staan wat is dat mens vies walgelijk engquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
hmmmm, herkenbaar bij joanna maar ook bij sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef suzi1 het volgende:
en lau herkent dat als je populair bent bevonden door een poll je je ineeens anders gaat gedragen en een grotere bek krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |