Ben je mal, je hoeft Jo tocht niet te snappen. Of is je snapper kapotquote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Jweetje het volgende:
Ze zijn uitgelaten maar ergens snap ik jo wel
Ik snap Jo helemaal niet. Als Philip niet kan slapen, kan hij dat zelf aankaarten. Als Jo niet kan slapen, dan moet ze Philip er niet bijhalen, hij is geen baby.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Jweetje het volgende:
Ze zijn uitgelaten maar ergens snap ik jo wel
Hij bedoelde denk ik dat ze net uit een relatie komt met een vent die niet voor zichzelf kan zorgen. Filip heeft 1x buikpijn en ze vliegt er als een geflipte moeder bovenop. Volgens mij is dat het enige wat ze een vent te bieden heeft en dat weet ze zelf heel goedquote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde alleen, je neemt afscheid van een relatie en..........??
ff 888-Diana kijken voor uitleg.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben je mal, je hoeft Jo tocht niet te snappen. Of is je snapper kapot
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:10 schreef Day het volgende:
Karim heeft gelijk. Dit is echt belachelijk van Jo. Flip is ziek en die hoor je niet eens.
Er gaat morgen weer iemand het huis verlaten, mogen ze het gezellig hebben?
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze net uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde alleen, je neemt afscheid van een relatie en..........??
Dan nog, hij heeft daar best een beetje gelijk in, maar dat ga je toch niet op zo'n moment discussiëren ?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze niet uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.
Volgens mij moest men gisteren ineens rekening houden met Karim.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef ToughLove het volgende:
Ach een beetje rekening houden kan best toch, deden ze wel moeilijk over hoor.
ze heb de liefde van dr leve gevonden. Dat weet ik facking 200000% zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze net uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.
De emmer is bijna vol bij Karim, heeft zich al die tijd goed gehouden. En naar al dat gezeik van die wijven geluisterd. Mag ie ook een keerquote:Op donderdag 14 april 2011 03:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.
Ik vind irritant aan Karim dat hij af en toe dit vind als het hem, goed uitkomt.
Eh, misschien kan zij een beetje minder drammen? Flip is degene die ziek is en hij houdt z'n mond.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dan nog, hij heeft daar best een beetje gelijk in, maar dat ga je toch niet op zo'n moment discussiëren ?
Karim wil vooral de vrede bewaren. Hij zou inderdaad iets vaker mogen zeggen wat hij denkt. Aan de andere kant is altijd maar zeggen wat je op ieder moment denkt ook erg irritant. Soms is het beter dingen een beetje op te sparen of maar te laten voor wat ze zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.
Ik vind irritant aan Karim dat hij af en toe dit vind als het hem, goed uitkomt.
Ehm mjah, wat zou jij doen als je ziek bent?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh, misschien kan zij een beetje minder drammen? Flip is degene die ziek is en hij houdt z'n mond.
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
[..]
De emmer is bijna vol bij Karim, heeft zich al die tijd goed gehouden. En naar al dat gezeik van die wijven geluisterd. Mag ie ook een keer
wie nietquote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.
Onder het genot vanquote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Jweetje het volgende:
[..]
hij is daar een half uur geleden is slaap gesust
En geheel terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.
En heeft zich niet zo gedragen als die tweequote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, ga ik op mijn nest liggen en slaap ik. Precies wat Flip nu doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ehm mjah, wat zou jij doen als je ziek bent?
Dan heb ik ook geen zin om daar naar te gaan vragen
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Karim wil vooral de vrede bewaren. Hij zou inderdaad iets vaker mogen zeggen wat hij denkt. Aan de andere kant is altijd maar zeggen wat je op ieder moment denkt ook erg irritant. Soms is het beter dingen een beetje op te sparen of maar te laten voor wat ze zijn.
En baal je er van als anderen herrie maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, ga ik op mijn nest liggen en slaap ik. Precies wat Flip nu doet.
Zij hangt de overdreven bezorgde moeder uit.
Die afgehakte voeten ook echtquote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef spapaars het volgende:
Toch bijna een seconde in beeld.
[ afbeelding ]
eenschquote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.
Als het er echt op komt dan kiest hij voor zichzelf, zoals bv gisteren te zien was (er zijn meerdere momenten geweest, maar die weet ik niet meer).
Wat ik kwalijk vind is dat hij andere dat dan wel verwijt.
Dat hoor ik dan niet eens, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
En baal je er van als anderen herrie maken?
Ik heb het idee dat Karim wel de vrede wil bewaren, maar ook het spel wil spelen. Hij moet dan inderdaad voor zichzelf kiezen, maar hij doet dat niet echt met plezier. Hij worstelt er afentoe mee en is er onhandig in, maar ik vind dat hij het integer doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.
Als het er echt op komt dan kiest hij voor zichzelf, zoals bv gisteren te zien was (er zijn meerdere momenten geweest, maar die weet ik niet meer).
Wat ik kwalijk vind is dat hij andere dat dan wel verwijt.
Mogen we morgen in de daily zien, hoe goed Mo toch wel niet is in bed. In kleurquote:Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Jweetje het volgende:
Waarom zijn die neukerts eigenlijk weg ?
Ze schrokken van de blote piemels, en wilde naar een andere camera schakelen, en toen was er 1 seconde een oeps moment.quote:
liever ni....quote:Op donderdag 14 april 2011 03:20 schreef Mita het volgende:
[..]
Mogen we morgen in de daily zien, hoe goed Mo toch wel niet is in bed. In kleur
Nee, ik bekijk dingen van meerdere kanten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |