peciesquote:Op donderdag 14 april 2011 02:35 schreef liqrich het volgende:
Laura gaat nu haar positie veilig stellen bij karim
Laura is een draaikontquote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef ToughLove het volgende:
Eerder op de avond zei Laura nog dat ze niks had met Sharon.
Zo'n sterk meisje kan ze niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef ToughLove het volgende:
Eerder op de avond zei Laura nog dat ze niks had met Sharon.
Dat heeft bij mij totaal geen invloed. Ik vind Karim ook tof en die is geen miljonair.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef Darklight het volgende:
de meeste vinden hem alleen maar tof omdat die miljonair is, als die dat niet was was er geen hol aan
Precies, je haalt me de woorden uit de mond. Lol moet je maken. Sex, zoals Mo kun je altijd hebben. Maar lol maken in zo'n huis. Petje afquote:Op donderdag 14 april 2011 02:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
alleen laura moet wat mij betreft uit dit plaatje ,met de schreeuwbek
Voor jou misschienquote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Darklight het volgende:
dit is toch echt een zielige vertoning
ik vind laura helemaal niet mooi, vind sharon nog mooier dan lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij totaal geen invloed. Ik vind Karim ook tof en die is geen miljonair.
Vind jouw redenatie iets te makkelijk. Net zoiets als: jullie moeten Lau niet, omdat ze mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |