ja?quote:
Hij wil een kroelie, eendje heeft een topic geopendquote:
aangepastquote:
Zijn de regels nu weer verandert?quote:
Vlgs mij had ik Lapo weet niet hoe ik nieuwe moet openen. Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wil een kroelie, eendje heeft een topic geopend
Doet me denken aan phone booth (goeie film overigens)quote:Op donderdag 14 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Karim wil een film maken van 2 interessante mensen op een sokkel, punt.
Ze kan beter d'r flots washen.quote:
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...quote:Op donderdag 14 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Karim wil een film maken van 2 interessante mensen op een sokkel, punt.
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.quote:
Mensen vinden dit al rete saai hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...
Ja is een beetje zoals dat BNN-programma. Die presentator met 1 gast, 24 uur lang. Hangt dan natuurlijk wel van de gast af.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...
precies. heel irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 02:01 schreef bb2 het volgende:
Waarom zijn de cams altijd in paren
Vind dat zo irritant.
Ze kunnen nu op 3,4 woonkamer + Philip en Joanna zetten?
Dat gaat wel heel verquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.
En dan is het weer niet eerlijk. Zo'n lief klein meisje, met goed werk en veel vriendenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST warenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen vinden dit al rete saai hoor
Heel veel respect voor. En ik heb heel hard gelachen met die tweequote:Op donderdag 14 april 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST waren
En ze kan nog goed koken ook. Kortom als je haar stembanden verwijderd de ideale vrouw.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
[..]
En dan is het weer niet eerlijk. Zo'n lief klein meisje, met goed werk en veel vrienden
Daar ben ik het wel redelijk mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST waren
Ja, die twee hebben elkaar er met humor doorheen gesleeptquote:Op donderdag 14 april 2011 02:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Heel veel respect voor. En ik heb heel hard gelachen met die twee
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer prachtig : mo is aan de beurt vanwege haar fanatisme
Waar zie jij dat dan??quote:Op donderdag 14 april 2011 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; stem mag alsjeblieft het licht uit in de vrouwenslaapkamer want philip is niet lekker en heeft hoofdpijn
Hij is bang voor haar fanatismequote:
Ze kwam net de kamer inlopen en vertelde dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan??![]()
Ik zie nog steeds 2 SL en 2 kamer.
Nu moet hij het alleen nog zeggen. Maar daar zal hij wel geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee doet geer heel goed ,,mo mag ook wel eens de waarheid weten
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:14 schreef bb2 het volgende:
G*dver, hahaha Gerard zegt net wat ik wilde gaan typen
Hij heeft dan geen enkel geheim geradenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
and that is why GEER = MASTER !!!
Had ie eigenlijk wat eerder moeten zien. Maar ja ik zit niet in dat huisquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
and that is why GEER = MASTER !!!
Wat, dat Geer achter haar rug om roddelt en probeert de nominaties te beïnvloeden? Volgens mij luistert ze momenteel niet, of, zou wel leuk zijn: als ze boven meekijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mo lult dagelijks achter andermans rug om.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat, dat Geer achter haar rug om roddelt en probeert de nominaties te beïnvloeden? Volgens mij luistert ze momenteel niet, of, zou wel leuk zijn: als ze boven meekijken.
Had Mo gedaan wat Gerard nu doet...
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat zijn ze lekker achterbaks
Zo zijn zo doodsbenauwd voor mo, als ze in huis was dorsten ze dit nooit te zeggen
Mo is er niet hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpiequote:Op donderdag 14 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat zijn ze lekker achterbaks
Zo zijn zo doodsbenauwd voor mo, als ze in huis was dorsten ze dit nooit te zeggen
Hij wil toch dat Mo het ziet. Mo niet, viel iedereen aan in de week van de waarheid, als ze uit de KvdW kwamenquote:
tja ik zeg alleen :what's new ?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is achterbaks ze zegt nu weer heel iets anders dan toen tegen Mo
datquote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpie
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpie
Ja, voor de zekerheid toch ook maar even tegen de camera lullen. Niet dat Gerard de hele tijd met camera's bezig is hoor.. verre van...quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
aard van het beestje net als achterbaksheid bij JoJoquote:Komt bij Mo weer op hetzelfde neer heh.
Wederom gebrek aan relativeren, ook met die fanatiekheid.
No worries, dit krijgt ze echt zelf nog wel van ze te horen. Kan ze weer lekker janken.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
durft hij dit morgen ook te herhalen als Monique er WEL bij is?
En Laura gaat alles terugvertellenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef bb2 het volgende:
Karim zegt nu net precies waar het om gaat.
(ook over die relaties)
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
hij zegt met al :ik neem geen woord terug en ze mag het weten ,hij weet toch ook dat laura alles doorlultquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
Ja psies ff indekken, hij kwam nog laat binnenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, voor de zekerheid toch ook maar even tegen de camera lullen. Niet dat Gerard de hele tijd met camera's bezig is hoor.. verre van...
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
No worries, dit krijgt ze echt zelf nog wel van ze te horen. Kan ze weer lekker janken.
is allang ingecalculeerdquote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef liqrich het volgende:
Potentieel gevaar is laura die het weer doorlult
Zouden ze dit zeggen als ze erbij was?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:
Maar even serieus, mensen. Hebben ze nou iets gezegd over Mo wat niet waar is. Even eerlijk zijn!
kloptquote:ze hebben wel gelijk, maar zeg het dan als ze er bij is
Waarom doet Mo toch ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
ze hebben wel gelijk, maar zeg het dan als ze er bij is
waarom ,mo lult continu achter ruggen over anderen ,remember haar nominatieoverleg steedsquote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
Dat heeft Gerard al twee keer gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:22 schreef Darklight het volgende:
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat heeft Gerard al twee keer gedaan.
Ook Philip heeft dat Mo al eens verteld.
Uiteraard op een meer constructieve manier, maar inhoud blijft hetzelfde.
Volgens mij vroegen mensen hier daar net naarquote:
Ik ook, maar dit is wat ik wilde horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou eigenlijk net naar bed gaan.....
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:25 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is wat ik wilde horen.
Ze was vanmiddag nog bezig over Gerard en Karim.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom ,mo lult continu achter ruggen over anderen ,remember haar nominatieoverleg steeds
Ik ben bang dat het bij Mo heel moeilijk is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag nog bezig over Gerard en Karim.
Maar ik vind wel, dit moeten ze haar ook in d'r gezicht zeggen. Gerard heeft het al een keer geprobeerd, op een subtiele manier, maar dat is niet de manier bij haar.
Niet veel gebeurd, hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:23 schreef suzi1 het volgende:
kan ik ergens een update vinden van de laatste 4 uur?
ik was in slaap geflikkerd...
hij mag anders ook wel behoorlijk trots zijn op wat ie voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Gerard zei eerder op de dag voor de nominatie niet kijkersgunst te willen winnen.
Ik zie hem anders regelmatig vanavond/nacht benadrukken hoe geweldig hij wel niet is, soms op het arrogante af.
Die ziet het na het terugkijken nog niet, altijd iemand anders schuldquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bij Mo heel moeilijk is.
Ze heeft soms nogal tunnel visie.
Dan kun je praten als brugman.
Ben met je eens dat Gerard tikkeltje arrogant is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Gerard zei eerder op de dag voor de nominatie niet kijkersgunst te willen winnen.
Ik zie hem anders regelmatig vanavond/nacht benadrukken hoe geweldig hij wel niet is, soms op het arrogante af.
tnxquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Niet veel gebeurd, hoor.
Ze hebben bloody mary's op. Mo en Maik zitten in de privé neukkamer. Flip heeft buikpijn, ligt op bed en wordt uiteraard verzorgd door Jo en de rest is herinneringen aan het ophalen.
Gerard is verre van arrogant. Zelfs niet een tikkeltjequote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ben met je eens dat Gerard tikkeltje arrogant is.
Hij vindt het ook helemaal niet erg om te vertellen dat hij miljonair is.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
hij mag anders ook wel behoorlijk trots zijn op wat ie voor elkaar heeft gekregen![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat hij heel arrogant is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Gerard is verre van arrogant. Zelfs niet een tikkeltje
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. "Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan", hij gaat het Karim en Sharon lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar die twee vinden het wss ook leuker zonder de restquote:Op donderdag 14 april 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is veel leuker zonder mo en maik
Ben jij rijk dan. Of betaal ik je boterhammenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan, hij gaat het Karim en Sharon leren
Hij is toch ook miljonair?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nouja da teen beetje.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of steeds weer te benadrukken dat hij weldoener zal zijn voor sommige van zijn bewoners. Rijk worden is een kunstje dat iedereen kan, hij gaat het Karim en Sharon leren
Dat was een citaat van Gerard. Ik edit het even.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben jij rijk dan. Of betaal ik je boterhammen
Toen Sharon daarna naar de slangenkuil ...rrrronde bank liep was dat een van de eerste dingen die ze tegen de rest zei, met een schamper lachje.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nouja da teen beetje.
Overigens doet hij het niet op een vervelende manier hoor.
Ik bedoel, ik geef er geen negatief vooroordeel over.
Het is enkel een constatering.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja dit groepje moet overblijven - laura dan en dan de finale![]()
![]()
Is een citaat van mezelf, want ik heb nog nooit m'n handje opgehouden. Moet je hard voor werken, als je het leuk wilt hebben en geen uitvreter bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat was een citaat van Gerard. Ik edit het even.
Wat heeft dat nou waar mee te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Is een citaat van mezelf, want ik heb nog nooit m'n handje opgehouden. Moet je hard voor werken, als je het leuk wilt hebben en geen uitvreter bent.
peciesquote:Op donderdag 14 april 2011 02:35 schreef liqrich het volgende:
Laura gaat nu haar positie veilig stellen bij karim
Laura is een draaikontquote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef ToughLove het volgende:
Eerder op de avond zei Laura nog dat ze niks had met Sharon.
Zo'n sterk meisje kan ze niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef ToughLove het volgende:
Eerder op de avond zei Laura nog dat ze niks had met Sharon.
Dat heeft bij mij totaal geen invloed. Ik vind Karim ook tof en die is geen miljonair.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:36 schreef Darklight het volgende:
de meeste vinden hem alleen maar tof omdat die miljonair is, als die dat niet was was er geen hol aan
Precies, je haalt me de woorden uit de mond. Lol moet je maken. Sex, zoals Mo kun je altijd hebben. Maar lol maken in zo'n huis. Petje afquote:Op donderdag 14 april 2011 02:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
alleen laura moet wat mij betreft uit dit plaatje ,met de schreeuwbek
Voor jou misschienquote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Darklight het volgende:
dit is toch echt een zielige vertoning
ik vind laura helemaal niet mooi, vind sharon nog mooier dan lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij totaal geen invloed. Ik vind Karim ook tof en die is geen miljonair.
Vind jouw redenatie iets te makkelijk. Net zoiets als: jullie moeten Lau niet, omdat ze mooi is.
Dat dus. Pearlbitch zei het laatst ook, er zitten 2 vrouwen in dat huis, die eigenlijk kwamen om een ton te winnen, ze ontmoeten een vent en ineens draait alles daar om. Kijk Mo, die kan straks alleen maar naar beelden kijken waar ze of aan het janken of aan het neuken was. En wie zegt dat die vent er straks nog is? Vind dat echt heeeeel dom!quote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Precies, je haalt me de woorden uit de mond. Lol moet je maken. Sex, zoals Mo kun je altijd hebben. Maar lol maken in zo'n huis. Petje af
Mo weg en Gerard gedraagt zich als alfa .. geestig toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Darklight het volgende:
dit is toch echt een zielige vertoning
Sharon springt er bij mij al vanaf dag een uit,is pas 20 en geen waaiwindquote:Op donderdag 14 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
Laura is bij mij gelijk aan Sharon.
Springen er beiden niet echt uit.
Nominatie, feit dat ie die vrijstelling niet gekregen heeft, zat hem meer dwars dan hij toe wil geven.quote:
Ik denk niet dat Mo zolang gaat jankenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:48 schreef Darklight het volgende:
ik ga ook slapen, morgen maik weg
En Monique janken
Wat bedoel jij met "waaiwind"?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Sharon springt er bij mij al vanaf dag een uit,is pas 20 en geen waaiwind
Ja, maar hij zal wel in de finale komen, die Joanna gaat winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nominatie, feit dat ie die vrijstelling niet gekregen heeft, zat hem meer dwars dan hij toe wil geven.
Ze houdt zich aan haar principes. Maar ze is daar helemaal alleen petje afquote:Op donderdag 14 april 2011 02:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met "waaiwind"?
Dat ze steeds wat anders kiest (zich mee laat sleuren)?
Dat ben ik met je eens.
Jo adviseerde haar meer met Karim op te gaan trekken. Dat advies zette ze al vrij snel in de praktijk om.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met "waaiwind"?
Dat ze steeds wat anders kiest (zich mee laat sleuren)?
Dat ben ik met je eens.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik taai em af ! adios muchachos![]()
verheug me nu al op mootjes reactie op geers opmerking![]()
![]()
Weet ik niet. We'll seequote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef taxisjoof het volgende:
mo jankt nog maar 1 keer
gaat helaas wel een hele week duren mits ze der volgende week uitgaat
Alleen?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze houdt zich aan haar principes. Maar ze is daar helemaal alleen petje af
Ma van Jo adviseerde, dat Jo meer met Sharon en Karim moest omgaan. Kijk of lees terug. Toen ze met Majo mocht praten nadat Dennis haar gedumpt hadquote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jo adviseerde haar meer met Karim op te gaan trekken. Dat advies zette ze al vrij snel in de praktijk om.
Heeft ze net gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef Day het volgende:
Dat Jo nog niet briesend die kamer uit is gekomen: Stil, m'n vent slaapt!
Dat deed ze toch net?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef Day het volgende:
Dat Jo nog niet briesend die kamer uit is gekomen: Stil, m'n vent slaapt!
Krijgt ze ook geen kans voor met allemaal die ego'squote:Op donderdag 14 april 2011 02:52 schreef bb2 het volgende:
[..]
Alleen?
Dat zijn er dan meer.
Ik vind haar weinig boeiend.
Dat bedoel ik overigens niet negatief, maar dat ze minder opvalt.
(niet dat iemand perse hoeft op te vallen)
Echt?! Oh, dat heb ik gemist.quote:
Kansen moet je zelf grijpen, zeker in een tv programma met spel element.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef Mita het volgende:
[..]
Krijgt ze ook geen kans voor met allemaal die ego's
En ze heeft een mooie kop. Niet zo alledaags. Blond, neptieten en aandachts.......quote:Op donderdag 14 april 2011 02:57 schreef Jweetje het volgende:
Sharon in bikini is ook weet eens wat anders dan die Bermuda.....
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:58 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze heeft een mooie kop. Niet zo alledaags. Blond, neptieten en aandachts.......
en ze heeft lange benen...quote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef spikey08 het volgende:
ik heb laura nog nooit zo lang op haar benen zien staan
Dat hoop ik dan wel weer natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat Jo's dure shampoo daar tussen zit.
Natuurlijk wel, Per ongelukquote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat Jo's dure shampoo daar tussen zit.
ja stel dat t allemaal joos en moos waren dan ging ik toch echt denken dat ik mn tieten ook op moest laten vullen ondanks ik al d hebquote:Op donderdag 14 april 2011 03:01 schreef Jweetje het volgende:
[..]
ik vind dat sharon staat voor de gem nl vrouw
als dr moeder dat s wist...quote:Op donderdag 14 april 2011 03:02 schreef ToughLove het volgende:
Zoo er kwam even snel een shot van Mo en Maik voorbij, weer bezig in bed!
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:04 schreef Recce het volgende:
Ik heb niet teruggelezen. Mag ik concluderen dat M&M in een geheime kamer zijn?
Nou, zo geheim is het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:04 schreef Recce het volgende:
Ik heb niet teruggelezen. Mag ik concluderen dat M&M in een geheime kamer zijn?
Dat was toch gelijk al duidelijk?quote:
Ben je mal, je hoeft Jo tocht niet te snappen. Of is je snapper kapotquote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Jweetje het volgende:
Ze zijn uitgelaten maar ergens snap ik jo wel
Ik snap Jo helemaal niet. Als Philip niet kan slapen, kan hij dat zelf aankaarten. Als Jo niet kan slapen, dan moet ze Philip er niet bijhalen, hij is geen baby.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Jweetje het volgende:
Ze zijn uitgelaten maar ergens snap ik jo wel
Hij bedoelde denk ik dat ze net uit een relatie komt met een vent die niet voor zichzelf kan zorgen. Filip heeft 1x buikpijn en ze vliegt er als een geflipte moeder bovenop. Volgens mij is dat het enige wat ze een vent te bieden heeft en dat weet ze zelf heel goedquote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde alleen, je neemt afscheid van een relatie en..........??
ff 888-Diana kijken voor uitleg.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben je mal, je hoeft Jo tocht niet te snappen. Of is je snapper kapot
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:10 schreef Day het volgende:
Karim heeft gelijk. Dit is echt belachelijk van Jo. Flip is ziek en die hoor je niet eens.
Er gaat morgen weer iemand het huis verlaten, mogen ze het gezellig hebben?
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze net uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:09 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde alleen, je neemt afscheid van een relatie en..........??
Dan nog, hij heeft daar best een beetje gelijk in, maar dat ga je toch niet op zo'n moment discussiëren ?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze niet uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.
Volgens mij moest men gisteren ineens rekening houden met Karim.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef ToughLove het volgende:
Ach een beetje rekening houden kan best toch, deden ze wel moeilijk over hoor.
ze heb de liefde van dr leve gevonden. Dat weet ik facking 200000% zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
precieze woorden weet ik niet, maar het kwam er op neer dat ze net uit een relatie kwam waarin ze te zorgzaam was en nu weer hetzelfde doet bij flip.
De emmer is bijna vol bij Karim, heeft zich al die tijd goed gehouden. En naar al dat gezeik van die wijven geluisterd. Mag ie ook een keerquote:Op donderdag 14 april 2011 03:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.
Ik vind irritant aan Karim dat hij af en toe dit vind als het hem, goed uitkomt.
Eh, misschien kan zij een beetje minder drammen? Flip is degene die ziek is en hij houdt z'n mond.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:12 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dan nog, hij heeft daar best een beetje gelijk in, maar dat ga je toch niet op zo'n moment discussiëren ?
Karim wil vooral de vrede bewaren. Hij zou inderdaad iets vaker mogen zeggen wat hij denkt. Aan de andere kant is altijd maar zeggen wat je op ieder moment denkt ook erg irritant. Soms is het beter dingen een beetje op te sparen of maar te laten voor wat ze zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik heb Karim weleens anders gehoord hoor.
Ik vind irritant aan Karim dat hij af en toe dit vind als het hem, goed uitkomt.
Ehm mjah, wat zou jij doen als je ziek bent?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh, misschien kan zij een beetje minder drammen? Flip is degene die ziek is en hij houdt z'n mond.
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
[..]
De emmer is bijna vol bij Karim, heeft zich al die tijd goed gehouden. En naar al dat gezeik van die wijven geluisterd. Mag ie ook een keer
wie nietquote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.
Onder het genot vanquote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Jweetje het volgende:
[..]
hij is daar een half uur geleden is slaap gesust
En geheel terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Karim heeft het gehad met een aantal van de dames, Jo en Mo, om precies te zijn.
En heeft zich niet zo gedragen als die tweequote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, ga ik op mijn nest liggen en slaap ik. Precies wat Flip nu doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ehm mjah, wat zou jij doen als je ziek bent?
Dan heb ik ook geen zin om daar naar te gaan vragen
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Karim wil vooral de vrede bewaren. Hij zou inderdaad iets vaker mogen zeggen wat hij denkt. Aan de andere kant is altijd maar zeggen wat je op ieder moment denkt ook erg irritant. Soms is het beter dingen een beetje op te sparen of maar te laten voor wat ze zijn.
En baal je er van als anderen herrie maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, ga ik op mijn nest liggen en slaap ik. Precies wat Flip nu doet.
Zij hangt de overdreven bezorgde moeder uit.
Die afgehakte voeten ook echtquote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef spapaars het volgende:
Toch bijna een seconde in beeld.
[ afbeelding ]
eenschquote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.
Als het er echt op komt dan kiest hij voor zichzelf, zoals bv gisteren te zien was (er zijn meerdere momenten geweest, maar die weet ik niet meer).
Wat ik kwalijk vind is dat hij andere dat dan wel verwijt.
Dat hoor ik dan niet eens, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
En baal je er van als anderen herrie maken?
Ik heb het idee dat Karim wel de vrede wil bewaren, maar ook het spel wil spelen. Hij moet dan inderdaad voor zichzelf kiezen, maar hij doet dat niet echt met plezier. Hij worstelt er afentoe mee en is er onhandig in, maar ik vind dat hij het integer doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou dat hij de vrede wil bewaren vind ik dus een schijnwerkelijkheid van dat mensen van Karim vinden.
Als het er echt op komt dan kiest hij voor zichzelf, zoals bv gisteren te zien was (er zijn meerdere momenten geweest, maar die weet ik niet meer).
Wat ik kwalijk vind is dat hij andere dat dan wel verwijt.
Mogen we morgen in de daily zien, hoe goed Mo toch wel niet is in bed. In kleurquote:Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Jweetje het volgende:
Waarom zijn die neukerts eigenlijk weg ?
Ze schrokken van de blote piemels, en wilde naar een andere camera schakelen, en toen was er 1 seconde een oeps moment.quote:
liever ni....quote:Op donderdag 14 april 2011 03:20 schreef Mita het volgende:
[..]
Mogen we morgen in de daily zien, hoe goed Mo toch wel niet is in bed. In kleur
Nee, ik bekijk dingen van meerdere kanten.quote:
Dat hij er nu voor kiest om erover te kibbelen is misschien niet zo slim (hij heeft ook wat op, hè?), maar hij hoeft het ook niet te pikken om diverse keren op het matje geroepen te worden door Miss Jo.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:21 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk dingen van meerdere kanten.
Dat betekent nog niet direct dat ik een (ver)oordeel geef over iets.
Ik schets alleen beide situaties voor.
Ik begrijp ook volledig de reactie van Karim nu.
Maar ik vind het dom van hem om daar over te gaan kibbelen (bereik je niks mee) plus ik neem het kwalijk dat hij mensen bepaalde dingen verwijt die hij zelf net zo goed doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |